Strona 1 z 4

świecąca, migająca kontrolka świec żarowych

: wt kwie 07, 2009 09:53
autor: Pablos 23
jak w temacie podczas jazdy miga kontrolka świec. jak silnik sie rozgrzeje, to po ponownym uruchomieniu problem znika. czujnik STOP wymieniony. problem pozostał. proszę o pomoc

: wt kwie 07, 2009 10:19
autor: ostrysg
WITAM TEZ MAM TEN PROBLEM TYDZ. TEMU OTWORZYLEM NOWY TEMAT ALE DOSTALEM TYLKO JEDNA ODPOWIEDZ:

"ja w mojej borce silnik AJM 115km mialem ten sam problem w serwisie wymienili mi czujnik stopu pod pedałem kontrolka migala dalej wiec poszli po wiazce przewodów do tego czujnika i okazało sie ze sie przetarła wiązka zamienili na nowa i problem zniknal, byc moze u ciebie jest ten sam problem"

MOJ PROBLEM WYGLADA TAK:

w moim golfie 4 gt tdi zaczela mrogac kontrolka swiec
pojechalem do mechanika, zrobil test VAGiem
pojawily sie 4 bledy
trzy skasowal ale jednego nie mozna skasowac
jest to blad:

16955 – Break Switch (F): Implausible Signal
P0571 – 00

mechanik powiedzial ze VAG wykrywa ten blad tak jak by on byl od silnika bo jest w "sekcji silnik"

sprawdzilem:
wszystkie swiatla stopu swieca i dzialaja prawidlowo
wymienilem czujnik stopu (ten przy pedale)
wymienilem czyjnik sprzegla(ten przy pedale)
bezpieczniki mam cale, to znaczy te male bezpieczniki, nie wiem jak sprawdzic przekazniki itp....

kontrolka nadal miga
wyczytalem gdzies na forum ze to moze byc czujnik halla??????

dodam jeszcze ze w dniu kiedy kontrolka zaczela migac wymienialem radio na nowe i zrobilem zwarcie , chyba anteną, spalil sie bezbiecznik , wymienilem go ruszylem w miasto, po kilku godz zaczela migac kontrolka.

z autem nic sie nie dzieje, moc nie spadla, odpala idealnie, spalanie takie samo,
wstyd sie przyznac ale zrobilem juz okolo 5000km z ta migajaca kontrolka

czy ktos moze ma jakiekolwiek pojecie co moze byc przyczyna,

: wt kwie 07, 2009 11:19
autor: kempes86
ja tez mialem cos takiego ze mi migotała zaroweczka od swiec zarowych ale okazalo sie ze to czujnik stopu :D

: wt kwie 07, 2009 12:31
autor: Pablos 23
Z moim autem też nic się nie dzieje, ale przypomniałem sobie, że prawdopodobnie tego dnia w którym zaczęła migać kontrolka to zakopciło mi się z pod kierownicy. Bezpieczniki są dobre. Acha zaczął mi wariować wskaźnik paliwa (maszeruje od min do max lecz nieraz pokazuje właściwy poziom paliwa).

: wt kwie 07, 2009 12:41
autor: damcio151
migająca kontrolka = błąd w ECU, trzeba podpiąć vag
było wiele razy

: wt kwie 07, 2009 13:16
autor: ostrysg
moze i bylo wiele razy ale ten przypadek jest inny

blad to
16955 – Break Switch (F): Implausible Signal
P0571 – 00

czujnik wymieniony i dalej miga, sprawdzone tez byly inne czujniki i wszystkie dzialaja

: wt kwie 07, 2009 16:09
autor: To_mas
a przewody od czujnika ?? wiem ze one idą do skrzynki bezpieczników ale poźniej to już nie mam pojęcia jak to leci do ecu

: wt kwie 07, 2009 16:50
autor: ostrysg
potem ide do polaczenia 54 przynajmniej tak jest w schemacie elektryki vw
ale gdzie to jest i jak dlugie sa nie mam pojecia,

: wt kwie 07, 2009 19:23
autor: To_mas
ostrysg pisze:blad to
16955 – Break Switch (F): Implausible Signal
ja zresztą mam dokładnie to samo
czujnik wymieniłem i nic raz błąd da sie skasować a raz nie, jak sie skasuje to momentalnie wraca.....

3a obczaić okablowanie od tego czujnika do ECU bo chyba w tym będzie problem
gdyby ktoś coś wiedział to pisć prosze !

: czw kwie 16, 2009 20:28
autor: Pablos 23
Wielkie dzięki dla damcio 151 za pomoc.

: czw kwie 16, 2009 23:03
autor: To_mas
Pablos 23, jakbyś jeszcze napisał co zrobiłeś to by było fajnie !

: czw kwie 16, 2009 23:22
autor: Pablos 23
Generalnie auto zostało podłączone pod VAG-a, i po testach wyskoczył błąd nastawnika. Jednocześnie był źle ustawiony kąt wtrysku. Damcio 151 ustawił prawidłowy kąt (w ciągu pół godziny na podwórku !). Jednak problem migającej kontrolki po kilkakrotnym włączeniu silnika powraca. Jak motor jest nagrzany, to kontrolka nie świeci. Najprawdopodobniej jest to jakaś usterka w nastawniku. lub we wtyczce elektrycznej prowadzącej do nastawnika.Poza tym auto jeździ normalnie. I bądź tu mądry... A może ktoś miał podobnie ? Napiszcie.

: pt kwie 17, 2009 08:39
autor: Adamm
Pablos 23, tak jak z damciem rozmawialem moze to byc problem nie samego nastawnika a pompy, gdzie nastawnik przy kalibracji po przekreceniu zaplonu trafia na opor w ruchu i dlatego wywala blad

: pt kwie 17, 2009 08:45
autor: Pablos 23
Czyli że normalnie autem można jeździć? A co zrobić żeby kontrolka nie migała ? Bardzo to denerwuje... Po skasowaniu błędu za chwilę błąd powraca.