Strona 1 z 2

Cofanie sie paliwa z pompy do zbiornika

: pt kwie 03, 2009 08:25
autor: patryk18
Witam mam oto taki problem po zostawienu auta na noc całe paliwo z z wezy i filtra wedruje do zbiornika układ paliwowy jest szczely sprwadzałem pod cisnieniem tylko moje pytanie jest takie gdzie sie znajduje zaworek zwrotny na pompie bo widac w wezyku ze paliwo z pompy sie cofa no i jest problem z odpaleniem.

: pt kwie 03, 2009 09:15
autor: Dziku VR6
Prawdopodobnie masz zapowietrzoną pompe, a i jak paliwo sie cofa to tam masz powietrze, musisz odpowietrzyc i problemy z odpalaniem znikną.

: pt kwie 03, 2009 10:37
autor: kITA
czasem się tak robi jak oring na na filtrze paliwa puszcza(na takim plastikowym trójniku na powrocie paliwa)zmiana filtra wtedy pomaga :bigok:

: pt kwie 03, 2009 10:49
autor: szczupack
Wymień zaworek zwrotny filtra paliwa bo może on nie trzymać.

: pt kwie 03, 2009 10:49
autor: anaba255
sprawdz wezyki przelewowe na wtryskach
Dzikuvip pisze:Prawdopodobnie masz zapowietrzoną pompe, a i jak paliwo sie cofa to tam masz powietrze, musisz odpowietrzyc i problemy z odpalaniem znikną.
pompa powinna odpowietrzyc sie sama, jak tego nie robi, to problem tkwi w pompie, zawsze mozna zalozyc zaworek zwrotny na przewód paliwowy

: pt kwie 03, 2009 11:48
autor: t0mal
patryk18 pisze:gdzie sie znajduje zaworek zwrotny na pompie
Jest w rym miejscu, gdzie wpinasz wężyk przelewowy od wtrysku do pompy.

: pt kwie 03, 2009 13:45
autor: patryk18
ok dzieki za odpowiedz jutro kupie filtr od golfa 3 i go załoze bo tam jest ten zaworek zwrotny

: pt kwie 03, 2009 14:07
autor: roman58
Zaworek zwrotny załóż na przewód zasilający pompę wtryskową i przed samą pompą nie przed filtrem.Kupisz go w każdym sklepie motoryzacyjnym,to jest 6 lub 8 mm.

: pt kwie 03, 2009 14:16
autor: grandi
A według mnie mogą być to wężyki przelewowe

: pt kwie 03, 2009 14:20
autor: patryk18
a i jeszcze jedna rzecz z pompy cieknie mi paliwo na zimnym silniku w tym miejscu tam gdzee strzałka Obrazek

: pt kwie 03, 2009 14:22
autor: roman58
Tu masz foto.
Obrazek

: pt kwie 03, 2009 15:55
autor: KrystO
patryk18 pisze:a i jeszcze jedna rzecz z pompy cieknie mi paliwo na zimnym silniku w tym miejscu tam gdzee strzałka
I wszystko jasne!!!
Wymieniasz oring i tukejke od cięgła gazu i nie masz problemów z zapowietrzającą się pompą wtryskową.
To samo było u mnie, po dłuższym postoju paliwo cofało się z pompy.

: pt kwie 03, 2009 17:46
autor: patryk18
mozesz mi powiedziec czy samemu sie da rade wymienic ten uszczelniacz?

: pt kwie 03, 2009 17:55
autor: KrystO
Jeśli nigdy nie miałeś doczynienia z pompa to nie radził bym samemu tego robić.
Aczkolwiek sprawa błaha ale mogą pojawić się problemy.
Poszukaj tematów ad. pompy na forum,popatrz jak to wygląda i jeśli czujesz się na silach to działaj.

Zastosowanie zaworka zwrotnego tez pomoże ale ropka dalej będzie się sączyć.

Może jeszcze inni się wypowiedzą w Twoim temacie.