sztanga+ notlauf
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Velthar
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
- Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
- Kontakt:
sztanga+ notlauf
Witam wszystkich.
może już poruszałem ten temat, ale dalej jest coś nie tak.
Jadę ładnie do 120km/h i słynny notlauf. Ale jak zejdę niżej z prędkością to jest dalej dynamiczny, nie muszę wyłączać silnika, aby wyszedł z awaryjnego. (gdzieś wyczytałem, że niby notlauf tak się objawia.)
Wymieniłem: n75, wszystkie wężyki od niego + wężyk od ECU.
Ma ktoś jakieś pomysły?? Przez ten notlauf przy 120km/h staram się lekko dodawać gazu i odejmować i takim dodawaniem i odejmowaniem udaje mi się z ciężkim bólem wykręcić 155km/h i 3k obrotów.
Ściągnąłem osłonę silnika i starałem się znaleźć sztangę. Znalazłem jakiś element w kształcie walca z którego wychodziła jakaś śruba połączona z obudową turbiny. Popsikałem wszystko WD40 i nic. Nie wiem jak dokładnie wygląda ta sztanga w silniku 1Z.
Już ręce opadają. Ma ktoś jakiś pomysł?
Moje logi dynamiczne.
Z góry dzięki za pomoc i prośba do modów o nie krytykowanie tematu, że już to było. Niestety sklejając wszystko do kupy nikt jeszcze nie miał chyba aż tak zje**ne jak ja:(
Pozdrawiam
może już poruszałem ten temat, ale dalej jest coś nie tak.
Jadę ładnie do 120km/h i słynny notlauf. Ale jak zejdę niżej z prędkością to jest dalej dynamiczny, nie muszę wyłączać silnika, aby wyszedł z awaryjnego. (gdzieś wyczytałem, że niby notlauf tak się objawia.)
Wymieniłem: n75, wszystkie wężyki od niego + wężyk od ECU.
Ma ktoś jakieś pomysły?? Przez ten notlauf przy 120km/h staram się lekko dodawać gazu i odejmować i takim dodawaniem i odejmowaniem udaje mi się z ciężkim bólem wykręcić 155km/h i 3k obrotów.
Ściągnąłem osłonę silnika i starałem się znaleźć sztangę. Znalazłem jakiś element w kształcie walca z którego wychodziła jakaś śruba połączona z obudową turbiny. Popsikałem wszystko WD40 i nic. Nie wiem jak dokładnie wygląda ta sztanga w silniku 1Z.
Już ręce opadają. Ma ktoś jakiś pomysł?
Moje logi dynamiczne.
Z góry dzięki za pomoc i prośba do modów o nie krytykowanie tematu, że już to było. Niestety sklejając wszystko do kupy nikt jeszcze nie miał chyba aż tak zje**ne jak ja:(
Pozdrawiam
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
moze westgate sie przycina. za duze te cisnienia.
zobacz to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=148018
zobacz to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=148018
- Velthar
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
- Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
- Kontakt:
N75 nowiutki jest cyka jak szalony.piter_s pisze:może,gOOzOl pisze:moze westgate sie przycina. za duze te cisnienia
może gruszka puszcza.
N75 cyka, słychać go czasem???.
może map sensor.
nie ma błędów???.
Nie wiem co to jest ten map sensor:(
Jest tylko jeden błąd dotyczący przeładowania. myślałem, że to nieszczelność IC ale nawet bączka siwego nie puści mi z rurki
A na tym zdjęciu to gdzie jest ten westgate?
NIe wiem czy w turbinach przy 1 Z jest taka sama zasada jak przy 110 KM AHF ale może trzeba sprawdzić jak ładuje z odlaczonym n75 bo jak dalej przesterowuje to wtedy gruszka raczej odpada
Ostatnio zmieniony ndz mar 22, 2009 00:43 przez PvD, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości