1,9 TDI kopci przy odpalaniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: Lennox » sob lut 21, 2009 23:20

Mój też kopci póki sie nie rozgrzeje. Potem już jest OK - to dopiero dziwne :D



Awatar użytkownika
aiv
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 482
Rejestracja: sob paź 04, 2008 23:29
Lokalizacja: Kraków

Post autor: aiv » ndz lut 22, 2009 00:49

Swiece, tez tak mialem, spalone byly 3 z 4. Po wymianie wszystko dziala



Awatar użytkownika
DJ_SM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: ndz sty 18, 2009 18:41
Lokalizacja: Pdk
Kontakt:

Post autor: DJ_SM » ndz lut 22, 2009 11:36

miqs, To co jest na Orlenie bo nie chce eksperymentować jak z silnikiem w Kedecie który jeździł od ropy prosto z szybu naftowego przez frytoline po ON. Zmienię świece żarowe i zobaczymy jaki będzie efekt. Pozdrawiam



miqs

Post autor: miqs » ndz lut 22, 2009 12:22

DJ_SM, czyli przynajmniej obawa o złą jakość paliwa odpadła ;)



KOmi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw sty 08, 2009 10:02
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: KOmi » ndz lut 22, 2009 13:41

ja usiebie jestem po wymianie świec.. i może jest deczko lepiej ...ale to jeszcze nie to... udało mi się sprawdzic kąt wtrysku..i jak sie okazuje chyba nie jest dobrze ustawiony( jak to wczesniej mechanik powiedział ze jest ok) bo z ustawień wychodzi mi 72 a powinien byc( jezeli sie nie myle 49-51?? ) więc jeszcze spróbuje u jakiegos innego mechanika to ustawić jak to nie pomoze to juz nie wiem... zostaną chyba tylko wtryski do wymiany... :(
Ostatnio zmieniony ndz lut 22, 2009 13:42 przez KOmi, łącznie zmieniany 1 raz.



hudy21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: hudy21 » ndz lut 22, 2009 14:24

Panowie na sam zapłon ma wiele czynników i czujników, stopień zużycia elementów, kąt wyprzedzenia zapłonu, świece żarowe, PALIWO itd. wystarczy że jeden z tych elementów jest nie tyle co zepsuty a trochę zużyty do tego stary silnik mało który diesel w polsce ma poniżej 170000 tys km. a to już jest dużo o ile to wskazanie jest prawdziwe. Na mrozie ja bym się nie przejmował zbytnim zakopceniem podczas samego odpalenia. To jest normalne.

Jakby kopcił przez 10s i do tego nierówno pracował to jest inna sprawa i trzeba szukać przyczyny najczęściej świece żarowe.

Nawet jak wsadzicie nowe świece wyremontujecie pompę paliwa nowe wtryskiwacze to i tak nie będzie idealnie bo wsadzacie nowe elementy do starego silnika.



Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Post autor: burza999 » ndz lut 28, 2010 20:58

Witam tez mam problem z nowo nabytym golfem 1.9 TDi 1Z Rano jak go pale to przez pare sekund kopci mi na niebiesko i jak chodzi na ssaniu to silnik drży i nie chodzi nierówno Jak jest juz siepły to nawet dymka nie puści nawet jak mu ostro przygazuję Czego może być wina



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz lut 28, 2010 21:06

burza999 pisze:Rano jak go pale to przez pare sekund kopci mi na niebiesko
Uszczelniacze zaworowe, olej przez noc przecieka do komory spalania i się spala i przez chwile autko dymi na niebiesko.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
trelik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 23:22
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: trelik » ndz lut 28, 2010 21:31

burza 999 swiece sobie sprawdz bo pewnie zadna nie grzeje tak jak u mnie tez mam ten motorek a odpalal bedzie bo jest na bezosrednim wtrysku moj zapall bez swiec przy -15
tylko akumulator po dupie dostal i jest juz nowy


[color=#FF0000][b]sprzedaje materace do łóżek ze stelażami
rozmiary od 200x80 do 200x160[color=#4000FF][color=#0000FF][color=#FF0000][/color][/color][/color][/b][/color]

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » ndz lut 28, 2010 22:23

Witam jak kopci na niebiesko to po pierwsze kat wtrysku do sprawdzenia a po 2 stan uszczelniaczy zaworowych



paul_st
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr lut 24, 2010 01:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: paul_st » pn mar 01, 2010 21:15

Ja miałem taki objaw i okazało sie ze jedna ze swiec nie grzała. a gdy ja wymienilem to wszystko oki:)



Awatar użytkownika
marcinotdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt sty 22, 2010 23:08
Lokalizacja: PZL-ZŁOTÓW
Kontakt:

Post autor: marcinotdi » wt mar 02, 2010 23:33

miałem identyczne objawy dymił na niebiesko przy odpaleniu, wymieniłem świeczki na początku stycznia, 3 na 4 spalone :helm: po wymianie wszystko ładnie pięknie grało, a tu nagle jakiś tydzień temu objawy powróciły ale nie tak silne jak przedtem i nie za każdym rannym rozruchem! co mu jest??


BO KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM TDI ;)

ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » wt mar 02, 2010 23:35

Sprawdz kąt wtrysku i czy wtryski nie leją



Awatar użytkownika
marcinotdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt sty 22, 2010 23:08
Lokalizacja: PZL-ZŁOTÓW
Kontakt:

Post autor: marcinotdi » wt mar 02, 2010 23:41

nad wtryskami zastanawiam się już trochę czasu żeby je sprawdzić, dzięki za info


BO KAŻDY CHŁOPOK Z POLSKIEJ WSI JEŹDZI GOLFEM TDI ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości