Zamarzł mi DIESEL - co zrobic, jak podgrzac "sprytnie&q

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

semowi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:50
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: semowi » ndz gru 20, 2009 09:54

i takie depresatory dostane na każdym CPNie i w sklepach z częściami samochodowymi??



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6854
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » ndz gru 20, 2009 09:58

Obrazek
Najlepszy :D


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » ndz gru 20, 2009 11:52

Proszę o dowód na określenie "najlepszy" - jakieś dane techniczne lub coś w tym guście... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6854
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » ndz gru 20, 2009 12:13

No dane techniczne to pewnie sam sobie bez problemu potrafisz znaleźć ale napisałem tak z doświadczenia. Wczoraj np wlaliśmy 30ml do zamrożonego Nissana 2.0D do zbiornika, pobujaliśmy 3x w przód i tył i przy kolejny zakręceniu rozrusznikiem przewodami poszła płynna substancja zamiast parafinowej kaszy.
Poza tym bardzo wydajny: 100ml na 100 litrów i uzyskujesz ropkę odporną do -40st. A z własnego doświadczenia: auto dużo lepiej zapala podczas porannego rozruchu (testowane na swoim Caddy`laku :D)


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » ndz gru 20, 2009 12:30

Piasek pisze:No dane techniczne to pewnie sam sobie bez problemu potrafisz znaleźć ale napisałem tak z doświadczenia. Wczoraj np wlaliśmy 30ml do zamrożonego Nissana 2.0D do zbiornika, pobujaliśmy 3x w przód i tył i przy kolejny zakręceniu rozrusznikiem przewodami poszła płynna substancja zamiast parafinowej kaszy.
Poza tym bardzo wydajny: 100ml na 100 litrów i uzyskujesz ropkę odporną do -40st. A z własnego doświadczenia: auto dużo lepiej zapala podczas porannego rozruchu (testowane na swoim Caddy`laku :D)
Mnie te dane nie są potrzebne(mam takie i znam lepsze) a naszym kolegom - wywołałeś to dokończ gdyż używanie pewnych określeń zobowiązuje i powinno być poparte obiektywną informacją źródłową. To tak jak z alkoholem...każdy preferuje "swój smak". :pub:
Tak na marginesie - niemal wszystkie depresatory są w proporcji 1:1000, aczkolwiek trafiają się 1:1200 z tym że różnie jest z temperaturą blokady filtra. Nie zawsze to co napisano jest do końca prawdą - sprzedawcy potrafią ukryć informację im niewygodną.


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » ndz gru 20, 2009 13:09

ostatnio ten preparat widzialem w hipermarkecie lecklerc i sie tak zastanawiam czy oby napewno on pomaga ? :) bo wiadomo jak to w hipermarkecie...



semowi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:50
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: semowi » ndz gru 20, 2009 13:44

kupiłem na ORLENIA "Xeramic DIESEL PROTECTOR" dolałem nie pełny kieliszek 50ml do bańki 20l postarałem sie o wymieszanianie ze starym paliwe. filtr paliwa i pompa wtryskowa były polewane przez około pół godziny gorącą (prawie wrzącą wodą) i niestety nic... Jednak było już widać troszke poprawe jak podpompowałem troche pompka paliwka (mój filtr jest fabrycznie podłączony pod pompke paliwa tak jak to bywa w starych traktorach)

Czy jak dodam denaturat do paliwa to coś pomoże??
A jak bym odkręcił filtr i wyczyścił go z parafiny, a następnie zalał go ropą i próbował odpalić autko czy by to pomogło??
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 13:45 przez semowi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
FAHER
13xXx13
13xXx13
Posty: 388
Rejestracja: wt sie 26, 2008 22:29
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: FAHER » ndz gru 20, 2009 16:22

witam mam taki problem od 2 dni teperatura -13c a mianowicie coś mi przymarza w golfieIV tdi agr odpalić odpali ale przez powiecmy godzine czasu nie osiąga wiecej jak 2000 obrotów i nie pojedzie wiecej jak 70k/h po rozgrzaniu jak złapie temerature pochodzi jeszcze chwilke i wtedy mu pusci jezdzi juz normalnie. filtr wymieniałem z 1.5miesiąca temu. efekt jest taki jak by miał odcięcie i niechce jechac wiecej co to moze byc co mogło mu przymarznąć????


Obrazek

obecna bora viewtopic.php?f=89&t=435870" onclick="window.open(this.href);return false;

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » ndz gru 20, 2009 16:58

Nie bardzo was rozumiem...
Dawno wynaleziono depresatory i od dawna są produkowane.
Kombinujecie z denaturatem/benzyną i jeden Bóg wie z czym jeszcze, a przecież wystarczy wydać parę złociszy i mieć święty spokój - znacznie więcej tracicie na "wynalazkach" i to podwójnie(raz je kupując a drugi na mechanika).
Wystarczy to:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » ndz gru 20, 2009 17:04

a tu moj ala problem: do paliwa przed mrozami dolałem dodatek shell tam do czyszczenia wtrysków i wiazania wody i czy teraz moge dolac jeszcze depresatora do tego nie zrobi sie mieszanka wybuchowa :helm: ??


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » ndz gru 20, 2009 17:07

Balugass pisze:a tu moj ala problem: do paliwa przed mrozami dolałem dodatek shell tam do czyszczenia wtrysków i wiazania wody i czy teraz moge dolac jeszcze depresatora do tego nie zrobi sie mieszanka wybuchowa :helm: ??
Możesz - co najwyżej - eksploduje kieszeń... :D
Są to zupełnie różne dodatki i o różnym przeznaczeniu - nie grozi Ci "przedawkowanie". :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Yaro1981 » ndz gru 20, 2009 17:11

a ja nic do paliwa nie leje tylko paliwo ze sprawdzonych stacji dzis bylem odkopac mojego golfa stał ponad tydzien na mrozie zapalil od razu bez zadnych problemow


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz gru 20, 2009 17:18

Balugass pisze:a tu moj ala problem: do paliwa przed mrozami dolałem dodatek shell tam do czyszczenia wtrysków i wiazania wody i czy teraz moge dolac jeszcze depresatora do tego nie zrobi sie mieszanka wybuchowa
możesz dolewać śmiało żadna mieszanka się nie zrobi .Tylko dodawanie depresatorów zaleca się przed mrozami szczególnie jak ktoś ma jeszcze letnie paliwo .Bo jak parafina zablokuje filtr to wtedy już jest za póżno na dolewanie dodatków do paliwa .Pomoże tylko garaż z temp.powyżej zera.Niby paliwo sprzedawane w okresie zimowym zawiera już dodatki zimowe zapobiegające wytrącaniu się parafiny ale wiadomo jakie "cuda"robią z paliwem w naszym kraju
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 17:22 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

semowi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:50
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: semowi » ndz gru 20, 2009 17:24

oldstaszek pisze:Nie bardzo was rozumiem...
Dawno wynaleziono depresatory i od dawna są produkowane.
Kombinujecie z denaturatem/benzyną i jeden Bóg wie z czym jeszcze, a przecież wystarczy wydać parę złociszy i mieć święty spokój - znacznie więcej tracicie na "wynalazkach" i to podwójnie(raz je kupując a drugi na mechanika).
Wystarczy to:(zdjęcie specyfiku podanego przez OLDSTASZEK)
w takim razie ten środek umożliwi mi normalny rozruch auta?? Bo teraz jak podchodze do auta przy odpaleniu chodzi ono około 10 sekund przy maksymalnych obrotach 1000. co mam zrobić żeby ono odpaliło normalnie i chodziło normalnie, bo profilaktyke żeby w przyszłości tak sie nie stało już znam (dzięki temu forum)
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 17:25 przez semowi, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości