alh + chip + 0,216

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz gru 14, 2008 13:57

a czy te drgania odbywaja sie w trakcie przyspieszanie ponizej 2k obr? dwumas drzy. masz za duzo i za nisko moment albo najzwyzaczniej w swiecie ma juz dosyc. dobrze by bylo sprawdzic ile masz w rzeczywistosci niutonow i jak one przebiegaja.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » ndz gru 14, 2008 14:26

souler pisze:dwumas drzy. masz za duzo i za nisko moment albo najzwyzaczniej w swiecie ma juz dosyc.
dokładnie. po modyfikacji konieczne jest zbadanie jak przebiega moment. a po wymianie wtrysków przydała by się korekta softu. pozdro.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz gru 14, 2008 16:48

poprostu sprzegło juz nie wytrzymuje
maxoff pisze:a po wymianie wtrysków przydała by się
sprawdzenie dawki.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » ndz gru 14, 2008 17:26

staniec1 pisze:w trakcie przyspieszania na 3, 4 lub 5-tym biegu trzęsie całą budą
jest zbyt wysoki moment obrotowy przenoszony na sprzęgło ... korekta softu załatwi sprawę - poza tym tak jak koledzy pisza - sprawdź KOREKCJE wtryskiwaczy - sama wymiana końcówek raz się uda drugi raz nie ...



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz gru 14, 2008 18:49

staniec1 pisze:Trzęsie tylko w zakresie do 1850-2050 1/min
moze wtedy jest najwiekszy moment??



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » ndz gru 14, 2008 19:04

piter_s pisze:moze wtedy jest najwiekszy moment??
wtedy jest największy moment ... trzeba ten program "lekko udusić" - w przeciwnym razie sprzęgło zacznie się slizgac lub 2mas się rozsypie ...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz gru 14, 2008 22:29

sama wymiana końcówek raz się uda drugi raz nie ...
co tam sie moze nie udać ?

[ Dodano: Nie Gru 14, 2008 21:33 ]
Trzęsie tylko w zakresie do 1850-2050 1/min
trzeba zdjąc koksu w programie, nawet ponizej serii do 2400 rpm



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » ndz gru 14, 2008 23:49

cowboy pisze:co tam sie moze nie udać
tylko to że wtrysk z wyklepanymi spręzynami mimo nowych końcówek nadal będzie miał wysokie korekcje (czytaj źle pylił/podlewał) ...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn gru 15, 2008 09:52

tylko to że wtrysk z wyklepanymi spręzynami mimo nowych końcówek nadal będzie miał wysokie korekcje (czytaj źle pylił/podlewał) ...
dlatego się właśnie reguluje te cisnienia poprzez przekładki i można ustawiać dowolne cisnienia..

ruch sprężyny jest bardzo mały skoro podkładki dobierasz mikrometrem i zmieniasz cisnienia o kilka Bar, wiec kwestia wyklepania mechanicznego sprężyny jest dość dyskusyjna - na chłopski rozum sprężyna o długości 3-4cm i podłożenie podkładki 0,1mm to z punktu widzenia naprężenia sprężyny niewiele

faktem jest ze trzeba mieć to obcykane żeby obydwa cisnienia ustawić ;) i zmierzyć... ale na nowych kompletach naprawczych ustawiać 225/305 Bar tak aby dać zapas na ułożenie się końcówek



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn gru 15, 2008 09:54

z ciekawosci, kto robil program?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn gru 15, 2008 10:10

z ciekawosci, kto robil program?
moim zdaniem trzeba zrobić korekcję softu - na seryjne wtryski było OK ale po założeniu 216 po prostu jest za dużo paliwa...

w ALH nawet na seryjnym programie jest za dużo dla sprzęgła po wrzuceniu 216 :)



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10537
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: alh + chip + 0,216

Post autor: doggie » pn gru 15, 2008 10:21

staniec1 pisze: Wynik rewelacyjny, ale boli mnie, że w trakcie przyspieszania na 3, 4 lub 5-tym biegu trzęsie całą budą (boję się, żę przedobrzyłem).
Czy to jest normalne?
po zmianie programu w Passacie mojego wuja (115 ps seria, 140 ps po programie) również były odczuwalne zwiększone drgania nazdwozia podczas przyśpieszania na 3,4 i 5 biegu - przyczyną okazał się walnięty przegub wewnętrzny, po wymianie przegubu dolegliwości ustały



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości