Jak to wreszcie jest z tym AGR-em

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Jak to wreszcie jest z tym AGR-em

Post autor: Haki » ndz lis 09, 2008 11:31

Koledzy takie ,krótkie pytanko do znawców tematu.
Jak to wreszcie jest z tym silnikiem AGR w MKIV 90 .Przekopałem to forum i czytałem tyle postów,że mam taki mętlik w głowie :kac: .Niektórzy piszą ,że AGR ma zmienną geometrię w Turbo... nawet ktoś dał wycinki z gazet i tam pisali o zmiennej geometrii,jeszcze ktoś inny napisał ,że AGR ma zwykłe Turbo bez zmiennej geometrii itp.To samo tyczy się sprzęgła itp maneli w tym modelu silnika.

Proszę więc znawców tematu o wypowiedzi,a nie spekulacje.Pytam bo chciałbym wyczyścić Turbo ,dolot i inne klamoty w moim Variacie :grin:

Pozdrawiam serdecznie All VW FANS



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lis 09, 2008 11:46

AGR nie ma VNT



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » ndz lis 09, 2008 13:14

damcio151 pisze:AGR nie ma VNT
Potwierdzam :bigok:



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz lis 09, 2008 14:18

SToRM pisze:
damcio151 pisze:AGR nie ma VNT
Potwierdzam :bigok:
Dziękuję Moderatorom za szybką reakcję :kufel: i jeszcze jedno pytanko do Was koledzy.
Czy macie może materiały jak np wyczyścić ,rozebrać turbinkę w tym silniku.



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » ndz lis 09, 2008 14:28

Tam nie ma co czyścić.Sprawdzic tylko czy luzno chodzi sztanga i wszystko na ten temat.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » czw lis 13, 2008 14:04

Pyton50 pisze:Sprawdzic tylko czy luzno chodzi sztanga i wszystko na ten temat.
skoro nie ma VNT... to po co miałaby tam być sztanga?? :goof: :P



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw lis 13, 2008 14:11

enjoy pisze:
Pyton50 pisze:Sprawdzic tylko czy luzno chodzi sztanga i wszystko na ten temat.
skoro nie ma VNT... to po co miałaby tam być sztanga?? :goof: :P
do sterowania zaworem wastegate.

[ Dodano: 13 Lis 2008 13:14 ]
i uprzedzając Twoje kolejne pytanie wklejam to :
http://www.technikajazdy.info/quiz-moto ... wastegate/


Obrazek

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » czw lis 13, 2008 14:14

Sztomel pisze:do sterowania zaworem wastegate.
chyba że tak, dobrze wiedzieć :bajer:

[ Dodano: 13 Lis 2008 13:16 ]
Sztomel pisze:i uprzedzając Twoje kolejne pytanie wklejam to :
http://www.technikajazdy....jest-wastegate/
co to jest westegate wiem.. tyle że nie wiedziałem właśnie jak dokładnie jest sterowany ;)
Ostatnio zmieniony czw lis 13, 2008 14:16 przez EnJoy, łącznie zmieniany 1 raz.



hudy21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: hudy21 » pt lis 14, 2008 08:25

witam AGR turbinka zwykła natomiast sprzęgło z kołem dwumasowym lecz chodzi pogłoska że montowali zwykłe koło zamachowe(może w golfie3) jednak w AGR montowano najwytrzymalsze sprzęgło z golfów IV.



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » pt lis 14, 2008 16:17

Ja mam AGRa - turbina zwykła, bez zmiennej gom. sterowana inaczej niz turbiny ze zmienna geom - jak bedziesz zmieniał turbo na takie z vnt to sterowanie trzeba przerobić

co do sprzęgła - u mnie po 85tyś na mocnym sofcie jest git(auta ma ok 200k km) do tego dochodzi jednomasowe koło
Ostatnio zmieniony pt lis 14, 2008 16:18 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości