Strona 1 z 2

Jak odpowietrzyc uklad paliwa w 1.6 d

: sob sie 16, 2008 14:23
autor: rejden
Tak jak w temacie....

: sob sie 16, 2008 21:22
autor: karol26
Nie jestem ekspertem ale chyba po odpaleniu silnik aodkrecaj śruby na wtryskiwaczach az pokaże sie paliwo i silnik zacznie pracować miarowo

: sob sie 16, 2008 22:01
autor: Lukas-182
Z tego co mi wiadomo, to układ paliwowy sam się odpowietrza. A odpowietrzyć można, tak mi się wydaję odkręcając przewody wtryskowe i kręcić rozrusznikiem, jak zacznie pluć ropa to skręcić ale tak to się robi jak chcę się odpowietrzyć pompę wtryskowa, ale nie wiem czy cały układ się wtedy odpowietrza...

: sob sie 16, 2008 22:12
autor: To_mas
Lukas-182 pisze:Z tego co mi wiadomo, to układ paliwowy sam się odpowietrza. A odpowietrzyć można, tak mi się wydaję odkręcając przewody wtryskowe i kręcić rozrusznikiem, jak zacznie pluć ropa to skręcić ale tak to się robi jak chcę się odpowietrzyć pompę wtryskowa, ale nie wiem czy cały układ się wtedy odpowietrza...
dobrze Ci sie wydaje powinien sie sam odpowietzyć ale jak masz słaby aku i jest mocno zapowietrzony to 3a odpowietrzyć tak jak piszesz z tym ze wystarczy jeden przewód wtryskiwacza popuścić

: sob sie 16, 2008 22:18
autor: Lukas-182
To_mas pisze:jeden przewód wtryskiwacza popuścić
Rozpędziłem się, wystarczy tylko jeden przewód :)

: sob sie 16, 2008 22:36
autor: Semian
nie koniecznie to odkrecenie w ostatecznosci na filtrze paliwa jest przeciez jeszcze odpowietrzacz:)

: sob sie 16, 2008 22:49
autor: To_mas
Semianek pisze:nie koniecznie to odkrecenie w ostatecznosci na filtrze paliwa jest przeciez jeszcze odpowietrzacz:)
aaa to nic nie daje. to mozesz ewentualnie syf zlać który sie w filtrze zgromadzi.

: sob sie 16, 2008 23:56
autor: Semian
nie chodzi mi o ta srubke to zlewa sie wode o ta druga od powietrza :P chyba ze myslimy o tym samym , najlepiej to miec zawsze rope w baku i nie jezdzic na glebokiej rezerwie...:P

: ndz sie 17, 2008 00:28
autor: Lukas-182
Semianek pisze:nie chodzi mi o ta srubke to zlewa sie wode o ta druga od powietrza :P
Dolna jest do zlewania wody z filtra, górna do odpowietrzania filtra, ja przez tą górną śrubkę nalewam ropy jak wymieniam filtr paliwa, szybciej pompa zaciągnie wtedy paliwko ;)

: ndz sie 17, 2008 09:36
autor: To_mas
Semianek, sorki nie pomyślałem hehe :/
Semianek pisze:najlepiej to miec zawsze rope w baku i nie jezdzic na glebokiej rezerwie...:P
popieram. czasem sie mi zdaży ze jade na rezerwie ale zawsze staram sie by nigdy tego paliwa nie brakło !!

: ndz sie 17, 2008 12:28
autor: Lukas-182
popieram. czasem sie mi zdaży ze jade na rezerwie ale zawsze staram sie by nigdy tego paliwa nie brakło !!
Ja zawsze wyjeżdżam paliwo do rezerwy, zajeżdżam na stację jak zostaję około 5 litrów, zalewam zawsze 25 litrów, bo jakoś ubzdurałem sobie, że jak mam mniej w baku to autko lepiej się zbiera, w końcu mniejsza waga :grin: :grin: :grin:

: ndz sie 17, 2008 17:48
autor: rejden
Dziwne jest to ,ze jak odpale na pych(wiem ze nie powinienem tego robic ,ale pasek rozrzadu niedawno wymieniony) auto normalnie jezdzi,jak chce odpalic normalnie auto kreci ale nie zapala.....

: ndz sie 17, 2008 18:23
autor: Lukas-182
rejden123 pisze:Dziwne jest to ,ze jak odpale na pych(wiem ze nie powinienem tego robic ,ale pasek rozrzadu niedawno wymieniony) auto normalnie jezdzi,jak chce odpalic normalnie auto kreci ale nie zapala.....
Przy odpalaniu na "pych" :axe: silnik ma większego kopa niż kręcąc rozrusznikiem, może już kompresja słaba ??

: ndz sie 17, 2008 19:24
autor: Semian
podobno byl robiony remont z tego co pamietam?pomyslmy czy oprocz przyczyny takiej ze ukld moze byc zapowietrzony moze cos jeszcze wystapic ze auto nie odpala?rozrusznik kreci itp wiec co moze byc jeszcze