wymiana wtryskiwaczy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

wymiana wtryskiwaczy

Post autor: mr_jaru » pn kwie 07, 2008 14:59

bede wymieniał wtryskiwacze i mam pytanie.Trzeba wymieniac uszczelniacze wtrykow bo podobno sa tam jakies i podkładki?tyle ze nie wiem jakie tam sa i jakie mam kupic


jaru

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn kwie 07, 2008 15:03

te podkładki termoizolacyjne 11 PLN za 4szt

[ Dodano: 07 Kwi 2008 15:04 ]
za każdym razem wymiana podkładek jak odkręcasz wtryski

[ Dodano: 07 Kwi 2008 15:06 ]
jakie uszczelniacze ?
Ostatnio zmieniony pn kwie 07, 2008 18:32 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » pn kwie 07, 2008 15:08

mozesz mi powiedziec jak one wygladaja,moja moze oring w srodku bo kupiłem u nie wiem czy dobre sa?


jaru

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn kwie 07, 2008 15:13

muszę poszukać jakiejś foty numer 068 130 219 a tak z boku i tak wkładasz
Ostatnio zmieniony pn kwie 07, 2008 15:33 przez vision, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » pn kwie 07, 2008 15:46

oki mam cos podobnego tyle ze to jest w metalowej obudowie a w srodku jest guma i jak patrzysz od gory tak jak teraz mi pokazałes ta fotke jest jeszcze spezynkowy oring


jaru

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn kwie 07, 2008 16:11

mr_jaru, sory że podepne sie pod temat . :bigok:

Ponoć przy odkręcaniu wtrysków klucz opiera sie o głowice i łatwo wyłamać wtryskiwacz , czy to prawda ?
Tez sie szykuje do wymiany końcówek i słyszałem to od gościa który spawa między innymi głowice :bajer:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn kwie 07, 2008 18:15

twardy pisze:Ponoć przy odkręcaniu wtrysków klucz opiera sie o głowice i łatwo wyłamać wtryskiwacz , czy to prawda ?
pierwsze słyszę a 2 x to robiłem w 1.6D VW i 1.8D Ford musi być dobry klucz ja mam taki uspawany ma cienkie ścianki i tyle
mr_jaru pisze:oki mam cos podobnego tyle ze to jest w metalowej obudowie a w srodku jest guma i jak patrzysz od gory tak jak teraz mi pokazałes ta fotke jest jeszcze spezynkowy oring
nie wiem co ty kupiłeś u mnie jest to jakiś stop metalowy cała żadnej gumy
Ostatnio zmieniony pn kwie 07, 2008 18:18 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pn kwie 07, 2008 21:59

twardy, wszystko jest mozliwe, mi gosciu rozchrzanił gniazdo wtryskiwacza ale tulejkowanie pomogło, normalnym kluczem do wtrysków niemasz prawa zepsuc cos ;P


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » pn kwie 07, 2008 23:10

to moze bedzie to Obrazek


jaru

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn kwie 07, 2008 23:28

mr_jaru, dokładnie to co pokazałeś to jest ta podkładka
układasz ją tak jak jest połozona po lewej !!! nie odwrotnie !!!!

Przy odkręcaniu wtryskiwaczy trzeba uwazać :) ja mam do tego dorobiony klusz i odkręca sie spoko ale i tak 3a uwazć na to by gniazda nie spier..niczyć :) tak ze powolutku jak nie che iśc to spowrotem i znowu troche odkręcić i spowrotem itd :)



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt kwie 08, 2008 06:30

OK , jak będę odkręcał to ostroznie , dzięki :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 56 gości