Lejące wtryski, wymiana, ustawienie. Jakie kupowac? Koszty?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: miś fazi, Qto, Adamm, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

Postprzez Zoltecek » N sty 06, 2008 02:36

a jakie sa objawy lejacych wtrysków?
Garett T3 ready to aplication :D
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo
Online: 0s
Pomógł: 18

Postprzez specWROC » N sty 06, 2008 02:43

bo borykam się bardzo długo z tym że jak rano odpalam zimne auto to telepie mi silnikiem tak konkretnie przez 10sek (oczywiście na wyciągniętym przyśpieszaczu=bo bez to chyba by silnik odpadł)sprawdzałem wszystko prócz kompresji i końcówek
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So kwi 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Online: 6d 8h 51m
Pomógł: 18
Auto: BORA VARIAnT
Silnik: AJM

Postprzez To_mas » N sty 06, 2008 13:53

Zoltecek napisał(a):a jakie sa objawy lejacych wtrysków?

u mnie np ciezko odpala jak jest zimno ... ciezko znaczy do np 2 , 3 razy !! niektórzy powiedzą ze to jest dobrze ale ja jestem przywyczajony do odpalania za 1 razem albo jak wczesniej miałem rozrusznik przekręcił tylko raz i juz auto chodziło :)

[ Dodano: Nie Sty 06, 2008 12:57 ]
specWROC napisał(a):bo borykam się bardzo długo z tym że jak rano odpalam zimne auto to telepie mi silnikiem tak konkretnie przez 10sek
no to moze być przyczyna wtrysków ja mam podobnie ale mi tak telepie do puki snie nie zagrzeje !!!!! a potem to juz mniej duzo :)
Przez ostatnie 2 dni sprawdziłęm u siebie wszystko !!
filtr
przewody
świece
początek wtrysku
ustawienie rozrządu
wtryski(musze oddac do wymiany końcówke)

na poduszki jeszcze musze popatrzeć :)
A i takie pytanko chyba nie bede oszczędzać i kombinować i od razu wymienie 4 końcówki na nowe !!! co myślicie ??
To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
 
Dołączył(a): Pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Online: 1d 12h 15m
Pomógł: 501
Auto: S3
Silnik: AMK

Postprzez specWROC » N sty 06, 2008 15:06

no ja też uważam że warto zmienić odrazu 4 końcówki....myślę że nad tym nie ma się co zastanawiać.......warto się właśnie zastanowić na jakie czy na takie po 40zł szt wuzetemy, czy bosche około 80/szt....

Mi zawsze pali od strzała i telepie silnikiem z rana(SILNIK łAPIE ZAWIECHE) a ostatnio jak było -15stopni to się przestraszyłem bo kręce raz nie zaskoczył kręce drugi nie zaskoczył i dopiero za trzecim ale go wytelepało wtedy na konkrecie.....
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So kwi 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Online: 6d 8h 51m
Pomógł: 18
Auto: BORA VARIAnT
Silnik: AJM

Postprzez tberent » N sty 06, 2008 17:29

To_mas napisał(a):Zoltecek napisał/a:
a jakie sa objawy lejacych wtrysków?

u mnie np ciezko odpala jak jest zimno ... ciezko znaczy do np 2 , 3 razy !! niektórzy powiedzą ze to jest dobrze ale ja jestem przywyczajony do odpalania za 1 razem albo jak wczesniej miałem rozrusznik przekręcił tylko raz i juz auto chodziło :)


-no kopcenie na czarno (oczywiscie jak reszta jest ok) ,
-spalanie wieksze,
-po wymianie zobaczysz ze lepiej sie wkreca autko (dynamika)
- jak wykrecisz wtrysk to widac po końcówce że leje
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Online: 3d 21h 22m
Pomógł: 35

Postprzez To_mas » Pn sty 07, 2008 11:57

no więc tak :) jest dobrze !!!! dzwoniłem dziś do gościa z servisu diesla (pompy wtryskiwacze) i powiedział mi ze jak mu przyniose wyciągnięte wtryskiwacze to 10 zł od sztuki !!! a jak przyjade autem to w sumie 100 zł
Oczywiście końcówki wtryskiwaczy musze sobie kupić sam ...
To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
 
Dołączył(a): Pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Online: 1d 12h 15m
Pomógł: 501
Auto: S3
Silnik: AMK

Postprzez twardy » Pn sty 07, 2008 12:17

To_mas napisał(a):no więc tak :) jest dobrze !!!! dzwoniłem dziś do gościa z servisu diesla (pompy wtryskiwacze) i powiedział mi ze jak mu przyniose wyciągnięte wtryskiwacze to 10 zł od sztuki !!! a jak przyjade autem to w sumie 100 zł
Oczywiście końcówki wtryskiwaczy musze sobie kupić sam ...

jak kiedys pytałem to tez ceny podobne mi powiedzieli.
- jak wykrecisz wtrysk to widac po końcówce że leje

a dokładniej to co widac ?
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
twardy
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Online: 39m
Pomógł: 187
Auto: mk2 TDi
Silnik: 1V+

Postprzez To_mas » Pn sty 07, 2008 14:47

chyba będe zmuszony zamówić końcówki z allegro bo jak dzwoniłem przed chwilą do sklepu i mi koleś zaśpiewał 110 zł za szt. bosch a 74 za szt wuzetem to myślałem ze sie przewrócę :/

i teraz czy brać te :
http://www.allegro.pl/item262565879_kon ... d_274.html

czy te :
http://allegro.pl/item286154042_wuzetem ... wacze.html

??
To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
 
Dołączył(a): Pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Online: 1d 12h 15m
Pomógł: 501
Auto: S3
Silnik: AMK

Postprzez tberent » Pn sty 07, 2008 17:33

To_mas napisał(a):http://allegro.pl/item286...ryskiwacze.html
ja juz bym wybrał te jak cos.
:blush: :crazy: :blush: :crazy:
To_mas napisał(a):mi koleś zaśpiewał 110 zł za szt. bosch a 74 za szt wuzetem to myślałem ze sie przewrócę :/
ja tez bym sie wywrócił. mi w carsie powiedzieli po 50 zl za BOSCH. wiec chyba nie straszne koszta?? mam paragon i jak cos to zewsze mi wymienia :bigok: słuchaj z allegro to niewiemczy warto, mi w carsie nowe dali , sam otwierałem a jak ustawial mi pompiarz to powiedział ze jedna sztuka jest szmelc i wymienilem od reki a tak to bedziesz mial przesylkeeeeeeeeee.
pozdrawim
Ostatnio edytowano Pn sty 07, 2008 17:34 przez tberent, łącznie edytowano 1 raz
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Online: 3d 21h 22m
Pomógł: 35

Postprzez Tomallus » Pn sty 07, 2008 18:28

Tomas trochę czytałem na temat wtryskiwaczy i te co podałeś z allegro naprawdę nie warto. Wuzetemy u dystrybutora kosztują ok 60zł/szt w IC 80zł. Ponoć je podrabiają na potęgę, albo handlują jakimiś odrzutami. Niestety za wymianę końcówek trza liczyć ok 300zł. Znajomy ma Herzogi prosto z Niemiec po 60zł. Jeśli będę robił wtryski to najprawdopodobniej u niego. Co do wuzetemów to poczytaj na stronie producenta - mają specjalną technikę zabezpieczania i znakowania oryginalnych produktów, można poznać czy ktoś ci wciska podróbę.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): N mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Online: 7h 42m
Pomógł: 22

Postprzez To_mas » Pn sty 07, 2008 18:29

tberent napisał(a):To_mas napisał/a:
http://allegro.pl/item286...ryskiwacze.html
ja juz bym wybrał te jak cos.


gadałem z goście nówki oryginały z gwarancją
z tym ze jest jeden haczyk :PP jak zawsze
do Mk2 TD JR koszt sztuki wynosi 49 zł :PP
hehe

kombinuje u mnie we focie na kumpla co ma zniżki wziąść :)
To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
 
Dołączył(a): Pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Online: 1d 12h 15m
Pomógł: 501
Auto: S3
Silnik: AMK

Postprzez piori » Cz sty 21, 2010 21:26

Odgrzeję kotleta.

Niedawno wrzuciłem do mojego 1V kompletną sprawdzoną na szczelność głowicę z AAZ razem z wtryskami w nieznanym stanie (w starej pękło gniazdo świecy żarowej i pęknięcie doszło do gniazda wtrysku, który zaczął się pocić i końcówka trochę się "przypiekła" na fioletowo :helm: ).
Sprawa wygląda tak, że na nowej głowicy i wtryskach silnik przy porannym rozruchu zagaduje od razu, ale chodzi kulawo i tylko przez kilka sekund, a gdy świece żarowe przestają grzać (cykniecie przekaźnika) to gaśnie. Dopiero po drugim rozruchu jak go wprowadzę na wyższe obroty tak na ok. 15 sekund to już potem pracuje normalnie, choć jeszcze przez minutę na wolnych obrotach "wypadnie" co chwila jakiś zapłon. Podczas całej procedury za autem robi się duża chmura biało-niebieskiego dymu. Na starej głowicy tego nie było, jak zapalił to już chodził równo. Czy możliwe, że winne są wtryski i dopóki świece grzeją to zapalają paliwo, a potem robi się kicha?
Ostatnio edytowano Cz sty 21, 2010 21:27 przez piori, łącznie edytowano 1 raz
piori
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL
Online: 31d 22h 5m
Pomógł: 111
Auto: VW
Silnik: diesel

Postprzez arwam » Cz sty 21, 2010 22:09

piori, pierścionki do sprawdzenia i i same końcówki wtryskiwaczy.
ja już robiłem 1.6TD z głowicą od 1,9 i nic takiego nie ma, ewenty\ualnie lekko przyspiesz kąt wtrysku bo możesz mieć za późny
arwam
Tdiesel Power Driver
Tdiesel Power Driver
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr mar 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Zurawica
Online: 43d 19h 1m
Pomógł: 466
Ostrzeżenia: 4
Auto: MK2 i 100 C4 90coupe
Silnik: aatAAZ

Lejące wtryski, wymiana, ustawienie. Jakie kupowac? Koszty?

Postprzez slawko333 » Pt sty 31, 2014 22:28

odswiezam temat, rok temu zalozylem nowe koncowki bosch dnosd 274, rano na zimnym nawet przy - 20 pali od strzala, ale pierwsze 2 min szatkuje, i lekko szarpie, po wyciagnieciu i sprawdzeniu jeden leje, drugi minimalnie puszcza, jakie koncowki kupic zeby wytrzymaly wiecej jak bosch, znalazlem na necie firds za 21zl, mysle wymienic jedna narazie i zobaczyc, bo niewidzi mi sie wymiana kocnowek co roku
slawko333
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Online: 80d 3h 34m
Pomógł: 21

Poprzednia stronaNastępna strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ciachotdi i 13 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,