problem z pompa wtryskowa w T4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z pompa wtryskowa w T4
jak ustawic dobrze pompe tryskowa a szczegolnie dawke paliwa w VW T4 2.6 diesel zeby wyciagal tyle ile powinien zeby zachowywal sie normalnie .
z gory dziekuje
z gory dziekuje
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Musisz podlaczyc VAGa i wedlug niego ustawic kat wtrysku i dawke paliwa. Dawke najlepiej na ok 4-6mg, w adaptacjach w VAGu a jak brakuje regulacji trzeba pukac w nastawnik. Kat wtrysku: odkreca sie sruby mocowania pompy i przekreca w odpowiednia strone aby kat wtrysku byl jak najblizej srodkowej linii w TDI Timing.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
w diesluDario84 pisze:Musisz podlaczyc VAGa i wedlug niego ustawic kat wtrysku i dawke paliwa. Dawke najlepiej na ok 4-6mg, w adaptacjach w VAGu a jak brakuje regulacji trzeba pukac w nastawnik. Kat wtrysku: odkreca sie sruby mocowania pompy i przekreca w odpowiednia strone aby kat wtrysku byl jak najblizej srodkowej linii w TDI Timing.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
poczytal i wie wszystkodamcio151 pisze:w diesluDario84 pisze:Musisz podlaczyc VAGa i wedlug niego ustawic kat wtrysku i dawke paliwa. Dawke najlepiej na ok 4-6mg, w adaptacjach w VAGu a jak brakuje regulacji trzeba pukac w nastawnik. Kat wtrysku: odkreca sie sruby mocowania pompy i przekreca w odpowiednia strone aby kat wtrysku byl jak najblizej srodkowej linii w TDI Timing.
a tak swoja droga to w T4 nie bylo TDI? klega chyba nie sprecyzowal jaki ma silnik
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
No wlasnie myslalem ze chodzi o TDI, jesli nie to pozostaje ustawienie kata wtrysku czujnikiem zegarowym, a dawke paliwa na oko patrzac na zadymienie z tylu
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Bez czujnika zegarowego nie da sie ustawic prawidlowo kata wtrysku, sa metody "na sluch" ale tymi metodami moga sie posluzyc doswiadczeni dieslowcy, no i to jest ustawianie w przyblizeniu...
Moze masz problem nie w pompie wtryskowej a w samych koncowkach wtryskow (dymienie)
Moze masz problem nie w pompie wtryskowej a w samych koncowkach wtryskow (dymienie)
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
koncowki byly sprawdzane , a samochod dymi na czarno i przy 120km/h jest glosna praca silnika , mechanik grzebal przy dawce paliwa
[ Dodano: 22 Gru 2007 22:02 ]
jakbys mial schemat rozrzadu moglbys mi go przesłac ? bardzo bym byl wdzieczny a i rozdrzad moze byc innaczej ustawiony i czy silnik moze pracowac przy zlym ustawieniu? bardzo bede wiedzczny i dziekuje:)
[ Dodano: 22 Gru 2007 22:02 ]
jakbys mial schemat rozrzadu moglbys mi go przesłac ? bardzo bym byl wdzieczny a i rozdrzad moze byc innaczej ustawiony i czy silnik moze pracowac przy zlym ustawieniu? bardzo bede wiedzczny i dziekuje:)
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Jesli silnik glosno pracuje to pada podejrzenie na kat wtrysku, ale z 2 strony jesli byl by za wczesny to by nie dymil...
Hmm moze pompa wtryskowa sie konczy i nie podaje odpowiedniego cisnienia
Hmm moze pompa wtryskowa sie konczy i nie podaje odpowiedniego cisnienia
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Rozrzad faktycznie moze byc zle ustawiony i to moze byc problem, ale nie mam schematu do ustawiania w T4 rozrzadu. Poszukaj na necie na pewno znajdziesz
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości