problem z pompa wtryskowa w T4

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Roland1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob gru 22, 2007 21:32
Lokalizacja: Dobiegniew

problem z pompa wtryskowa w T4

Post autor: Roland1 » sob gru 22, 2007 21:47

jak ustawic dobrze pompe tryskowa a szczegolnie dawke paliwa w VW T4 2.6 diesel zeby wyciagal tyle ile powinien zeby zachowywal sie normalnie .

z gory dziekuje :grin:



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » sob gru 22, 2007 22:20

Musisz podlaczyc VAGa i wedlug niego ustawic kat wtrysku i dawke paliwa. Dawke najlepiej na ok 4-6mg, w adaptacjach w VAGu a jak brakuje regulacji trzeba pukac w nastawnik. Kat wtrysku: odkreca sie sruby mocowania pompy i przekreca w odpowiednia strone aby kat wtrysku byl jak najblizej srodkowej linii w TDI Timing.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob gru 22, 2007 22:22

Dario84 pisze:Musisz podlaczyc VAGa i wedlug niego ustawic kat wtrysku i dawke paliwa. Dawke najlepiej na ok 4-6mg, w adaptacjach w VAGu a jak brakuje regulacji trzeba pukac w nastawnik. Kat wtrysku: odkreca sie sruby mocowania pompy i przekreca w odpowiednia strone aby kat wtrysku byl jak najblizej srodkowej linii w TDI Timing.
w dieslu :?: :chytry:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob gru 22, 2007 22:29

damcio151 pisze:
Dario84 pisze:Musisz podlaczyc VAGa i wedlug niego ustawic kat wtrysku i dawke paliwa. Dawke najlepiej na ok 4-6mg, w adaptacjach w VAGu a jak brakuje regulacji trzeba pukac w nastawnik. Kat wtrysku: odkreca sie sruby mocowania pompy i przekreca w odpowiednia strone aby kat wtrysku byl jak najblizej srodkowej linii w TDI Timing.
w dieslu :?: :chytry:
poczytal i wie wszystko :)

a tak swoja droga to w T4 nie bylo TDI? klega chyba nie sprecyzowal jaki ma silnik :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » sob gru 22, 2007 22:38

No wlasnie myslalem ze chodzi o TDI, jesli nie to pozostaje ustawienie kata wtrysku czujnikiem zegarowym, a dawke paliwa na oko patrzac na zadymienie z tylu


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Roland1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob gru 22, 2007 21:32
Lokalizacja: Dobiegniew

Post autor: Roland1 » sob gru 22, 2007 22:41

nie to nie jest TDI to jest zwykly T4 2.4 diesel (sorki u gory napisaelm 2.6) pomyllo sie to jest 2.4 xD ,

[ Dodano: 22 Gru 2007 21:43 ]
a jezeli nie mam czujnika to jak mam to zrobic ? jak ma duza dawke i kopci idzie dobrze ale kopci na czarno , a jak nie kopci to jedzie max 120 km/h i slaby



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » sob gru 22, 2007 22:57

Bez czujnika zegarowego nie da sie ustawic prawidlowo kata wtrysku, sa metody "na sluch" ale tymi metodami moga sie posluzyc doswiadczeni dieslowcy, no i to jest ustawianie w przyblizeniu...

Moze masz problem nie w pompie wtryskowej a w samych koncowkach wtryskow (dymienie)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Roland1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob gru 22, 2007 21:32
Lokalizacja: Dobiegniew

Post autor: Roland1 » sob gru 22, 2007 22:59

koncowki byly sprawdzane , a samochod dymi na czarno i przy 120km/h jest glosna praca silnika , mechanik grzebal przy dawce paliwa

[ Dodano: 22 Gru 2007 22:02 ]
jakbys mial schemat rozrzadu moglbys mi go przesłac ? bardzo bym byl wdzieczny :) a i rozdrzad moze byc innaczej ustawiony i czy silnik moze pracowac przy zlym ustawieniu? bardzo bede wiedzczny i dziekuje:)



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » sob gru 22, 2007 23:04

Jesli silnik glosno pracuje to pada podejrzenie na kat wtrysku, ale z 2 strony jesli byl by za wczesny to by nie dymil...

Hmm moze pompa wtryskowa sie konczy i nie podaje odpowiedniego cisnienia


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob gru 22, 2007 23:04

Roland, ile KM ma silnik i z jakiego roku jest auto :?:



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » sob gru 22, 2007 23:05

Rozrzad faktycznie moze byc zle ustawiony i to moze byc problem, ale nie mam schematu do ustawiania w T4 rozrzadu. Poszukaj na necie na pewno znajdziesz


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Roland1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob gru 22, 2007 21:32
Lokalizacja: Dobiegniew

Post autor: Roland1 » sob gru 22, 2007 23:12

T4 jest z roku 1991, ma 78 KM ,mam go dopiero od 3 miesiecy sprowadzilem z niemiec byly wymieniane pierscienie na nowe , filtry , wszytsko jest nowe . On jakos innaczej pracuje niz inne T4 w 2.4 Diesel silnikach mi sie wydaje ze tak twardo chodzi



Roland1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob gru 22, 2007 21:32
Lokalizacja: Dobiegniew

Post autor: Roland1 » sob gru 22, 2007 23:37

a jezeli jest ustawiany na OT czy to jest dobrze zcy zle? Bardzo slicznie dziekuje za ten schemat bardzo mi pomoze :) dziekuje :)

[ Dodano: 04 Sty 2008 17:58 ]
jak jest ustaiwiony na OT to dobrze czy zle?? :chytry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości