zapieczony wtryskiwacz - jak wyjąć

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sie 29, 2007 23:44

tomcio pisze:jak najbardziej, kiedyś robili test różnych preparatów tanich i drogich, w tym WD-40 i coca coli po podgrzaniu i coca wygrała
w pogromcach mitów :P :?:
tomcio pisze:Pepsi jest jeszcze lepsza czyt. żrąca. Smacznego.
dlatego czasami zgaga mnie męczy po tym :grrr:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw sie 30, 2007 15:10

tomcio pisze:damcio151, sprawdź jak nie wierzysz,
nie no spoko .... sprawdzał nie będę , nie chcę eksperymentować , wolę polać sprawdzonym środkiem penetrującym :D
Ja rozumiem są różne sposoby ... większość osób się śmieje jak mówię , że gdy chłodnica zaszła kamieniem to przed wymianą dobrze zalać ją octem :P (zawsze jak kamień puści to można kasę zaoszczędzić ;) )



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » czw sie 30, 2007 19:36

maluch pisze:prubowałem kręcić ale nic nie idzie kręciłem w prawo i myślałem że puścił bo poszło troszke ale nić z tego bo to chyba wtryskiwacz u dołu sie rozkręca sprubuje jeszcze z tym spawaniem i pukaniem może pomoże tylko boje sie żeby głowica gdzieś nie pękła
Aha. Jak Ci się wtryskiwacz rozkręca to może być niedobrze.
U mnie te miałem problem z jedny wtryskiem i też mi się rozkręcił. (poczułem pod kluczem).
Jak odpaliłem auto to już nie chodził.
Pomyślałem że przecież gorzej go nie zepsuję. Jak już go wyciągnąłem to wziąłem go na stół w imadło i rozkręciłem całkiem. Efekt wcześniejszego rozkręcenia w głowicy to zerwane takie dwie prowadniczki (trzpienie). Dorobiłem z wiertła, ale nie pamiętam jakiego skręciłem i odpaliłem.
ŁŁŁŁoooo matko. Chodził równo ale kopcił na biało niemiłosiernie. Nie widziałem co się dzieje za autem. Po 10 km przestał kopcić i jeżdżę na nim do dzisiaj. :bigok:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw sie 30, 2007 19:43

Grześko pisze:Aha. Jak Ci się wtryskiwacz rozkręca to może być niedobrze.
U mnie te miałem problem z jedny wtryskiem i też mi się rozkręcił. (poczułem pod kluczem).
Jak odpaliłem auto to już nie chodził.
Pomyślałem że przecież gorzej go nie zepsuję. Jak już go wyciągnąłem to wziąłem go na stół w imadło i rozkręciłem całkiem. Efekt wcześniejszego rozkręcenia w głowicy to zerwane takie dwie prowadniczki (trzpienie). Dorobiłem z wiertła, ale nie pamiętam jakiego skręciłem i odpaliłem.
maluch, nie musi się tak martwić , bo i tak je wymienia :D
chyba , że pójdą do żyda



maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata

Post autor: maluch » czw sie 30, 2007 22:19

witam koledzy wczoraj troche stali mig w łape i do spawania wyspawałem sobie ściągacz i wyciągnołem go ale zapieczony był masakrycznie jak by ktos miał taki problem to chętnie pomoge jak wyspawac taki ściągacz aha koledzy mam takie pytanie czy jak zmieniłem wtryski na AFN to trzeba przestawić kąt czy coś ? kąt mam 49 - 51 a dawke 3.8 - 4.0
Ostatnio zmieniony czw sie 30, 2007 22:20 przez maluch, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw sie 30, 2007 22:25

maluch pisze:aha koledzy mam takie pytanie czy jak zmieniłem wtryski na AFN to trzeba przestawić kąt czy coś ? kąt mam 49 - 51 a dawke 3.8 - 4.0
kąt się nie zmieni przy wymianie wtrysków
Dawka bardzo dobra



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pt sie 31, 2007 17:06

damcio151 pisze:kąt się nie zmieni przy wymianie wtrysków
Być może przy tym samym ciśnieniu otwarcia się nie zmieni. (1Z i AFN mają 190 bar).

Ale jak podmieniałem u Adamma w Warszawie u siebie wtryski z AFN na ASV oczywiście na próbę, to kąt z około 50 spadł do 28.
Podobnie miał kolega Cowboy, który u siebie założył hybrydy zamiast swoich AFN i kąt oscyluje mu w granicach 30.
Może być to spowodowane tym że AFN ma początkowe ciśnienie otwarcia 190 bar a ASV i hybrydki Cowboya 220 bar.


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sie 31, 2007 17:48

Grześko, aha , czyli różnie to bywa :) więc warto sprawdzić



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » ndz sty 18, 2009 15:11

Odgrzewam kotleta

Nabyłem wtryski 216.Wszystko ładnie pięknie, ale nie mogę wyjąć za cholerę ostatniego wtrysku.Zapiekł się na amen.Próbowałem żabą,WD-40 itp.Popsikałem WD-40 przez noc postało i rano nic to samo.Znaczy wtrysk rozruszałem na tyle że się obraca wokół własnej osi ale nie chcę wyjść z gniazda.Chyba nie pozostaje mi nic innego jak udanie się do pompiarza.Ma ktoś na to sposób???

http://moto.allegro.pl/item528784667_wt ... bijak.html

Co powiecie na to?



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz sty 18, 2009 15:21

Tym pojdzie na pewno.Uzywaja tego pompierze.U mnie tez wybijal czyms takim.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » ndz sty 18, 2009 15:29

sagon, ale patrze na to urządzenie i w sumie nie wiem jak go użyć.Nakręca się na gwint wtrysku i co dalej?



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » ndz sty 18, 2009 15:42

sagon pisze:Tym pojdzie na pewno.Uzywaja tego pompierze.U mnie tez wybijal czyms takim
potocznie mówią na to bomba :helm:

BTW - zdarzyło mi się raz wybić wtrysk z przykręconym trzymaniem :helm: :helm: śruba nie puściła - ale trzymający wtrysk "Y" pękł ... oczywiście wtryskiwacz wyszedł bez większych problemów :bajer:



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » ndz sty 18, 2009 16:02

leo..., sorry że tak pytam, ale co jest potrzebne do tego urządzenia(jakie narzędzie?),żeby wybić wtrysk

Czyli śmiało panowie mogę to kupić i użyć bez obaw?
Ostatnio zmieniony ndz sty 18, 2009 16:03 przez Pruszkowiak, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości