Drgania silnika przechodza na karoserie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

strazak333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
Lokalizacja: Gostynin

Drgania silnika przechodza na karoserie

Post autor: strazak333 » pt cze 01, 2007 22:47

Mam problem z pracą silnika.sprawdziłem poduchy i są ok te drgania są wywoływane z silnika lub skrzyni. Jak silnik pracuje to trzęsie nim i przenosi to drganie na budę. Ale słychać jakiś szelest w skrzyni i nie wiem czy to tylko łożysko oporowe czy może coś więcej. Jak myślicie czy to może powodować drgania?
Jak zwiększam obroty na pierwszym czy drugim biegu to czuję jak wszystko zaczyna drżec jeszcze bardzej. Pomocy
Ostatnio zmieniony sob cze 02, 2007 13:52 przez strazak333, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob cze 02, 2007 08:43

A jakie masz oznaczenie silnika??? uzupełnij profil. Pewnie Ci sie koło dwumasowe rozleciało.



strazak333
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt maja 29, 2007 23:24
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: strazak333 » sob cze 02, 2007 17:16

Jest to silnik TDI 90 KM w golfie4 z 2001r. A czy w tym modelu coś takiego występuję? Jak można sprawdzić ze jest to koło dwumasowe?? :grrr:



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » ndz cze 03, 2007 23:40

Jak zwiększam obroty na pierwszym czy drugim biegu to czuję jak wszystko zaczyna drżec jeszcze bardzej. Pomocy
czy w takim przypadku to na pewno dwumaslowka, mnie sie wydawało że te drgania powinny być odczuwalne na luzie a nie na biegu przy zwiekszaniu obrotów - no chyba że coś źle przeczytalem i się myle


Obrazek

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pt lip 27, 2007 23:09

dwumasówka moim zdaniem, niezbyt przyjemna sprawa. pozdro :bigok:



jarciu_T4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:19
Lokalizacja: łask

Post autor: jarciu_T4 » ndz lip 05, 2009 18:45

witam i odświerzam temat. silnik ALH golf 4 podejrzane drgania na silniku obojętnie czy ciepły czy zimny czy wcisne sprzegło czy tez nie gdy obroty przekroczą 1000 - 1200 jak by drgania ustawały bądz zmniejszaja sie ( nie mam punktu odniesienia nie mam innego golfa ale raczej nie powinno tak być) podczas przyśpieszania równierz drży nadwozie na każdym z biegów.. przebieg 360 tyś poduszki raczej to nie są moim zdaniem.. biegi wchodza normalnie jednak prawie za kazdym razem gdy wbijam wsteczny jest zgrzyt i takie szarpnięcie jak by sprżeglo do końca nie rozłączyło... czy juz sie bać i szukać dwumasy ??????



Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » pn lip 06, 2009 12:39

A czy auto straciło na mocy? Jest "ociężały"?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » pn lip 06, 2009 19:40

Witam, podepnę się pod temat, jezeli szumy, stuki itp dochodzą od skrzyni to zatarło się kolo dwumasowe, zeszłym tygodniu miałem taki przypadek w Caddy. Tłukło, pod maską, po wyciśnięciu sprzegła było okey. pozdrawiam



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pn lip 06, 2009 19:46

Wsteczny jest niezsynchronizowany i moze sie zdarzyc ze wejdzie ze zgrzytem i szarpnieciem. Jak nie chcesz wbijac tak na chama to sprobuj lekkiej przygazowki i jeszcze jednego wysprzeglenia. A jesli chodzi o dwumas to wydawalo mi sie ze dwumasy zaczynaja pukac jak sie koncza.



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » pn lip 06, 2009 19:57

micky pisze:A jesli chodzi o dwumas to wydawalo mi sie ze dwumasy zaczynaja pukac jak sie koncza.
Zdarza sie ze dwumas staje, zaciera sie i zaczyna przenosic drgania na skrzynie



jarciu_T4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:19
Lokalizacja: łask

Post autor: jarciu_T4 » pn lip 06, 2009 22:45

dzieki wszystkim za odp jak nie wiem co. wiec tak kupiłem to auto okazyjnie u szwabów miało iść zaraz w drugie ręce ale wpadło w oko kuzynce i tak teraz ogarniam to troche popołudniami.. wymieniłem lozysko w kole sworznie z przodu te gumy na drązkach została mi jeszcze tylna belka sidenbloki i to nieszczęsne drżenie... auto ma 3600 ale wogole tego nie widać po nim . teraz co do poprzednich postów.. nic a nic na mocy nie straciło nawet jak na 90 koni bo chyba tyle ma całkiem niezle zapierdala kumpel dzis był swoim ma ponad 100 koni i jego nawet chyba wolniej sie zbiera tak sam stwierdził.. juz teraz mam punkt odniesienia i wiem ze tak nie powinno na pewno byc z tym drganiem... dwumasa dwumasa ale on zauwazył ze ten silnik troszke dziwnie pracuje niby ładnie na wszystkie tloki równo ale te drgania na wolnych moga pochodzić z nierównego spalania pozatym jak sie go wkręci na obroty tak 3,5 tyś to ta praca taka jak by gdzieś jednego cylindra nie było i wsio sie trzensie moze to tylko takie zludzenie .. gdzieś nawet tu czytałem o tym... naj sam pierw chyba wybiore sie na kompa... nie widziałem dwu masy na oczy nigdy i nie wiem jak rozwalona sie zachowuje ale skoro tu niekturzy pisza ze moze przez to drzec to coś w tym chyba jest...j jeszcze co do kolegi Mieniu_69
nic raczej nie szumi i nie puka w sumie to fajnie pracuje cicho silniczek jak na ten przebieg... nic a nic po wcisnięcie sprzęgła sie nie zmienia..

[ Dodano: 11 Lip 2009 10:16 ]
byłem u takiego zaprzyjaznionego mechaniora... zmierzył kompreche igła podpioł kompiszona igła.... mowi jak na ten przebie wszystko w normie bardzo dobrej i mowi tak jak silnik równo pracuje to nic wiecej poza dwumasa nie moze go w takie az drgania wprowadzać.. powiedzial mi ze jak nie chcesz sie sam z tym męczyć to 250 robota plus części jakie sobie kupisz...
Ostatnio zmieniony pn lip 06, 2009 22:52 przez jarciu_T4, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 94 gości