Co to za czesc pod maska?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » czw maja 03, 2007 21:50

DAMCIO151.Wlasnie zaczal mi samochod szarpac nie mam vaga i pojechalem do kumpla podlaczyl i wyszlo ze obwod caly czas otwarty na czujniku wzniosu iglicy patrzymy a tu przy samym czujniku przewod uwalony.Kumpel mial jakis dal mi go i przyjechalem do domu wyjalem swoj koncowke wtryskiwacza wsadzilem swoja ,sprawdzilem cisnienie i czy nie leje i do dzis jest ok.Sam szukam tego czujnika dlatego ze wpisalem nr tego co on mi na forum i wychodzi ze wsadzony mamod 2.5tdi



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw maja 03, 2007 21:52

mular pisze:DAMCIO151.Wlasnie zaczal mi samochod szarpac nie mam vaga i pojechalem do kumpla podlaczyl i wyszlo ze obwod caly czas otwarty na czujniku wzniosu iglicy patrzymy a tu przy samym czujniku przewod uwalony.Kumpel mial jakis dal mi go i przyjechalem do domu wyjalem swoj koncowke wtryskiwacza wsadzilem swoja ,sprawdzilem cisnienie i czy nie leje i do dzis jest ok.Sam szukam tego czujnika dlatego ze wpisalem nr tego co on mi na forum i wychodzi ze wsadzony mamod 2.5tdi
tylko Ty wymieniłeś końcówkę , a mi chodzi o czujnik .... mój kabel jest cały ... samego czujnika nie da się wymienić , może Ty miałeś problem z iglicą , a nie z czujnkiem

[ Dodano: Czw Maj 03, 2007 21:53 ]
możesz podać nr tego wtrysku ??
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 18:15 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » czw maja 03, 2007 21:57

Tylko koncowka wtryskiwacza jest moja reszte wymienilem.Nr ktorego wtrysku chcesz ale podam Ci dopiero jutro bo obydwa mam zapisane na scianie w garazu.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw maja 03, 2007 22:00

mular pisze:Tylko koncowka wtryskiwacza jest moja reszte wymienilem
a , myślałem , że odwrotnie :smoke:
Nr ktorego wtrysku chcesz ale podam Ci dopiero jutro bo obydwa mam zapisane na scianie w garazu.
chodzi mi o wtrysk sterujący

[ Dodano: Czw Maj 03, 2007 22:02 ]
mular pisze:Tylko koncowka wtryskiwacza jest moja reszte wymienilem
a no właśnie , bardzo ciężko dostać wtrysk bez końcówki ..... i nie wszystkim chce się wymieniać końcówkę.... a jak autko Ci się teraz sprawuję , jeżeli masz część wtrysku od 2,5 tdi
Ostatnio zmieniony czw paź 18, 2007 18:16 przez damcio151, łącznie zmieniany 2 razy.



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » czw maja 03, 2007 22:03

Ten ktory mam wsadzony obecnie z 2.5?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw maja 03, 2007 22:04

mular pisze:Ten ktory mam wsadzony obecnie z 2.5?
tak dokładnie , bo ja oryginał z 1z znam :)



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » czw maja 03, 2007 22:14

Obecnie smiga b dobrze ale nie moge u siebie sprawdzic korekcji dawek na poszczegolnych wtryskach kumpel nie mogl tego na swoim laptopie i drugi gosc tez nie mogl,{tylko 2 jest u mnie w miescie}.Mam odczucie ze troszke wczesniej przy nizszych obrotach zaczynalo mi pompowac turbo zwiazane to pewnie jest z korekcia tych dawek. bo dawke poczatkowa mam 2.7 a turbo chyba dobrze dmucha 1950mbar.Nie puszcza dymu wcale nawet przy gazie w podlodze.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw maja 03, 2007 22:17

Obecnie smiga b dobrze ale nie moge u siebie sprawdzic korekcji dawek na poszczegolnych wtryskach kumpel nie mogl tego na swoim laptopie i drugi gosc tez nie mogl,{tylko 2 jest u mnie w miescie}.Mam odczucie ze troszke wczesniej przy nizszych obrotach zaczynalo mi pompowac turbo zwiazane to pewnie jest z korekcia tych dawek. bo dawke poczatkowa mam 2.7 a turbo chyba dobrze dmucha 1950mbar.Nie puszcza dymu wcale nawet przy gazie w podlodze.
jaką wersją VAG-a to sprawdzasz ??

[ Dodano: Czw Maj 03, 2007 22:19 ]
poszło coś na PW :wink:



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » czw maja 03, 2007 22:23

Nie wiem bo to sprawdzal mi to kumpel laptopem i nie wiem co to za wersja.Sam bym chcial sobie samochod sprawdzac ale nie bardzom wiem co kupic moze powiesz czym to robisz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw maja 03, 2007 22:25

kup inerfejs .... jak masz laptopa to tylko interfejs , można też pod kompa zwykłego jak masz w garażu :wink: , do tego program VAG-com lub VWtool



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » czw maja 03, 2007 22:28

Musze kupic laptopa bo mieszkam na 4 pietrze wiec nie bede do garazu zawalal z kompem.



grze693
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:01
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: grze693 » czw maja 03, 2007 23:52

a mam pytanko sprawdzałem i mój 1z ma te 3 świece i tak czy one są normalne takie jak do spalania jak je sprawdzić czy one te świece grzeją i nie są spalone najlepiej bez wykręcania ???aha i kiedy grzeje tylko 1 a kiedy 2 a kiedy 3 świece razem ???'



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » pt maja 04, 2007 11:34

Vag-iem mozna sprawdzic te swiece, poprostu po poborze prądu mozna sprawdzic czy grzeja wszystki czy np. jedna.
I jeszcze jendo ten impulsator na skrzyni mierzy kąt obrotu wału korbowego i jednoczesnie daje sygnały dla prędkościomierza?
A ten czujnik wzniosu iglicy to klasyczny czujnik halotronowy, natomiast w iglicy jest magnas, dzieki czemu mozna zmierzyc początek wzniosu iglicy czyli kąt początku tłoczenia.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt maja 04, 2007 11:51

grze693 pisze:aha i kiedy grzeje tylko 1 a kiedy 2 a kiedy 3 świece razem ???
tym steruje ECU , podając sygnał na przekaźniki J325 i J359
szatanek pisze:daje sygnały dla prędkościomierza?
dla prędkościomierza i ECU...
szatanek pisze:mierzy kąt obrotu wału korbowego
czujnik G28 podaje obroty i kąt wału



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 67 gości