Pytanie do znawców TDI PD/regulacja pompowtryskiwaczy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maks149
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: sob lis 07, 2009 20:37
Lokalizacja: Lubatowa (RKR)

Pytanie do znawców TDI PD/regulacja pompowtryskiwaczy

Post autor: maks149 » pt lut 12, 2016 13:21

a jak ustawiałeś 225* czy 180* ?


Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14116
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Pytanie do znawców TDI PD/regulacja pompowtryskiwaczy

Post autor: Michał_1977 » pt lut 12, 2016 13:49

maks149 pisze:ja jeszcze do tego zegara nie używałem poprostu dokręcasz do oporu i wracasz 180*
Nie chodzi o ustawienie luzu,tylko krzywki w najniższym punkcie.
wesol pisze:Oczy są od tego.
Hmm,mówiąc kolokwialnie,na oko to facet w szpitalu zszedł...
Ja próbowałem,ale brakło mi odwagi by tak to zostawić. Zegar miałem,zrobiłem tylko uchwyt i to co wydawało mi się że na oko będzie dobrze,było dalekie od ideału. Tylko zegar gwarantuje poprawne ustawienie.
maks149 pisze:a jak ustawiałeś 225* czy 180* ?
Ja ustawiając krzywki zegarem,zostawiałem na 180* :bajer:

Pół godziny roboty,trochę płaskownika,wiertarka,spawarka i przyrząd jest :bigok:

Obrazek
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9224
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Pytanie do znawców TDI PD/regulacja pompowtryskiwaczy

Post autor: wesol » pt lut 12, 2016 15:06

Fajny. Ja mam taki na magnes mocy zrobiony. Przyklejam taka ala noge do sruby i tez ustawiam ale generlanie od niedawna sobie zmodzilem.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Re: Pytanie do znawców TDI PD/regulacja pompowtryskiwaczy

Post autor: Q_mac » pt lut 12, 2016 15:42

Michał_1977 pisze:
maks149 pisze:ja jeszcze do tego zegara nie używałem poprostu dokręcasz do oporu i wracasz 180*
Nie chodzi o ustawienie luzu,tylko krzywki w najniższym punkcie.
wesol pisze:Oczy są od tego.
Hmm,mówiąc kolokwialnie,na oko to facet w szpitalu zszedł...
Ja próbowałem,ale brakło mi odwagi by tak to zostawić. Zegar miałem,zrobiłem tylko uchwyt i to co wydawało mi się że na oko będzie dobrze,było dalekie od ideału. Tylko zegar gwarantuje poprawne ustawienie.
maks149 pisze:a jak ustawiałeś 225* czy 180* ?
Ja ustawiając krzywki zegarem,zostawiałem na 180* :bajer:

Pół godziny roboty,trochę płaskownika,wiertarka,spawarka i przyrząd jest :bigok:

Obrazek
Obrazek

I dlatego właśnie pytałem o zegar. Bardzo ciężko wypatrzeć "ten moment". Ja sugerowałem się dodatkowo krzywkami. Dlatego też zwątpiłem i ustawiłem 225 stopni (dla bezpieczeńtwa). Jeśli będe miał zegar to pozwole sobie na 180 stopni.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9224
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Pytanie do znawców TDI PD/regulacja pompowtryskiwaczy

Post autor: wesol » pt lut 12, 2016 16:14

to nei ma takiego znaczenia. To nei Mir i nie sputnik z nasa by tam sie brandzlować. Nic to nie zmienia. Wazne zeby nie bylo tak z ejedna pompke masz na 90 stopni a druga na 900 stopni. To czy to bedzie 220 stopni czy 180 to ani nei poczujesz a ni na hamowni nie wymierzysz.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

sojkis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr maja 16, 2007 08:07
Lokalizacja: ŚLĄSK
Kontakt:

Re: Pytanie do znawców TDI PD/regulacja pompowtryskiwaczy

Post autor: sojkis » pn lip 20, 2020 21:43

Czy zniszczony wałek lub regulacja kąta na pompowtryskach w 1,9tdi pd bls ma wpływ na bip. Bo mam na dużym minusie od -8 do -40. Szarpie podczas przyspieszania. Gniazdo os pd jest trochę wybite. Uszczelniacze na pd wymieniłem. Waku pompa daje do 7 na wysokich obrotach. Po zaciśnięciu powrotu wartość rośnie. Wtryski były płukane na krótko za pomocą preparatu. Silnik na wolnych pracuje w miarę równo, ale dźwięk nie jest taki jak powinien być. 1,9tdi na pd ma taki ładny dźwięk, a u mnie jest bardzo stukający. Prędkość max też nie jest wysoka, zaczyna już brakować przy 140. Wibracje ustają bez obciążenia.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości