1Z Statyczny kąt wtrysku zmienia się ciągle\klin ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

1Z 1.9 tdi Statyczny kąt wtrysku zmienia się ciągle\klin ?

Post autor: Fahoo » pt sie 06, 2010 13:43

za duzo kombinacji z tym twoim sprawdzaniem
zdejm nastawnik i wsadz paluch przez okienko i zobacz czy spreżyna nie pękła


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Re: 1Z 1.9 tdi Statyczny kąt wtrysku zmienia się ciągle\klin

Post autor: DANIEL LHR » pt sie 06, 2010 21:50

wez pozadny klucz i zobacz czy sruba centralna sie nie poluzowala



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

1Z 1.9 tdi Statyczny kąt wtrysku zmienia się ciągle\klin ?

Post autor: arturkw » sob sie 07, 2010 12:36

a więc tak. odebrałem auto od mechanika i on mowi ze na 105% to nie klin koło nie ma bić sprawdzał rozrząd i śrube nic nie ma luzów. zaufałe mmu raczej wie co mowi. mowi ze w pompie moglo cos klenac i przestawia sie ciagle chociaz teraz silnik chodzi ok i nie moglem wymusisc tego zeby sie przestawiło. wiec pompo AFN witaj :d mam nadzieje ze doda chociaż 1 kunia będzie to najdroższy kuń :) ale i podstawa a raczej droga do 160 koni :) tylko turbina jeszcze :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

1Z 1.9 tdi Statyczny kąt wtrysku zmienia się ciągle\klin ?

Post autor: Fahoo » sob sie 07, 2010 20:14

150km to juz mi mało sie robi atakuj 200ps


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Re: 1Z Statyczny kąt wtrysku zmienia się ciągle\klin ?

Post autor: arturkw » pt sie 13, 2010 13:13

a więc koledzy pompa zmieniona jazda próbna zrobiona hmm troszke bardzoj moze podkapca ale troszke i moze ciu lepije jedzie :) ale nie daja mi spokoju 2 błedy 1 błąd.
550 Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku
1268 Nastawnik dawki - N146, Dostosowanie ilości - N146

o co kaman?
a wiec to sa zrzuty ekranu :)

Obrazek

Obrazek


Obrazek
Ostatnio zmieniony pt sie 13, 2010 15:09 przez arturkw, łącznie zmieniany 1 raz.


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: 1Z Statyczny kąt wtrysku zmienia się ciągle\klin ?

Post autor: Fahoo » pt sie 13, 2010 13:47

wszystko poszło na priv

daj screeny jak ogarniesz


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

1Z Statyczny kąt wtrysku zmienia się ciągle\klin ?

Post autor: arturkw » pt sie 13, 2010 15:49

zdjęcia ogarniete. dodam tylko ze dake paliwa miałem na 8.0-8.4 a dygnełem vagiem na 7.6-7.8 :) zobaczymy jak efekty? na ile ustawic zeby było przyjemnie? i nie kopciło za mocno? ( mam pompe z afna i 216 ) :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

nikej
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn paź 05, 2009 13:24
Lokalizacja: Otwock

Re: 1Z Statyczny kąt wtrysku zmienia się ciągle\klin ?

Post autor: nikej » ndz lis 21, 2010 21:47

ja może dorzucę coś w tym temacie

Chciałem zapytać czy coś wiadomo na temat tego błędu 550 który się pokazywał
mam taki sam przypadek i takie same objawy
ale jeszcze nie wymieniłem pompy

też golf 1,9 TDI 1Z 1994r też chodzi jak traktor od kilku dni



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1Z Statyczny kąt wtrysku zmienia się ciągle\klin ?

Post autor: munior » ndz lis 21, 2010 23:06

Zanim zmienisz pompę,sprawdż n 108 w pompie ,on własnie reguluje kąt wtrysku przy odpalonym silniku Podłaczając vaga w bloku 004 w drugiej i trzeciej grupie widać kąt wymagany i aktualny ,łatwo sprawdzić jego działanie ,przełaczając na basic seting widać i słychać czy działa .Zmienić pompę zawsze zdążysz ,jakby co to mam na zbyciu


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

nikej
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn paź 05, 2009 13:24
Lokalizacja: Otwock

1Z Statyczny kąt wtrysku zmienia się ciągle\klin ?

Post autor: nikej » pn lis 22, 2010 09:27

Dziękuję za podpowiedź

Mam rozumieć że N108 to ten który jest na pompie zaraz przy napinaczu paska wielorowkowego
i dochodzą do niego dwa kabelki ( u mnie czarny i brązowy)


Dopisuję

okazało się że jest to kabelek idący do tego zawora
i wszystkie objawy zniknęły jak nim poruszałem

Ale nie wiem jak mam go naprawić nie wiem czy jest tam zdejmowana wtyczka czy nie



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1Z Statyczny kąt wtrysku zmienia się ciągle\klin ?

Post autor: munior » pn lis 22, 2010 11:40

nikej pisze:okazało się że jest to kabelek idący do tego zawora
i wszystkie objawy zniknęły jak nim poruszałem

Ale nie wiem jak mam go naprawić nie wiem czy jest tam zdejmowana wtyczka czy nie
Tak myślałem :chytry: Jak nie chce ci się bawić w naprawę połaczenia we wtyczce przy pompie ,to połącz kabelek tam gdzie nie łączy na krótko i tyle .Chyba że przerwa jest przy samym n108 to tam już nie ma wtyczki i musisz jakoś połaczyć ,można zlutować
Ostatnio zmieniony pn lis 22, 2010 14:07 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

nikej
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn paź 05, 2009 13:24
Lokalizacja: Otwock

1Z Statyczny kąt wtrysku zmienia się ciągle\klin ?

Post autor: nikej » pn lis 22, 2010 11:51

Ok coś wymyślę

nie wiem czy tak dam rade
może będzie trzeba zdjąć pompę



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

1Z Statyczny kąt wtrysku zmienia się ciągle\klin ?

Post autor: munior » pn lis 22, 2010 14:08

nikej pisze:nie wiem czy tak dam rade
może będzie trzeba zdjąć pompę
:goof: oszalałeś ? nie ma takiej potrzeby


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

nikej
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn paź 05, 2009 13:24
Lokalizacja: Otwock

1Z Statyczny kąt wtrysku zmienia się ciągle\klin ?

Post autor: nikej » pn lis 22, 2010 14:11

no nie oszalałem

kabel przerwał się przy samym plastiku przy zaworku
nie mam jak go tak zlutować

trzeba będzie zdjąć pompę i podcinać plastikową obudowę żeby kawałki kabelków się pokazały

inaczej nie widzę, a zaworek w sklepie od 500-1000zł
u mnie w sklepach tego nie ma a w serwisie krzyczą straszne ceny

chyba że jest na to jakiś patencik



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości