Regulacja dawki paliwa - VP37

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Regulacja dawki paliwa - VP37

Post autor: darkjustice » sob paź 10, 2009 20:35

Próbuję znaleźć poradę jak ustawić dawkę paliwa poprzez nastawnik pompy. Pamietam,że była ona na forum,lecz szukajka 'znajduje' tylko tematy z 10.2009 (a szukając temat po temacie to wiadomo...) :crazy:
Jakby był ktoś tak miły i wrzucił linka (a modów proszę o wyrozumiałość :bigok: ).
Pozdro


...a ja palę gume na wstecznym ;]

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » sob paź 10, 2009 20:44

Ciężko zapala czy zbyt wysoko dawka stoi?
Leć wpierw po tym temacie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=191242

[ Dodano: 10 Paź 2009 21:04 ]
Reszta to nastawnik> (kupić kluczyk albo dorobić) i jazda.



darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » sob paź 10, 2009 21:21

fleshu, chodzi mi o dawke paliwa biegu jałowego,nie startową. Wymieniłem wtryski na ASV i musze zrobić korekte(VAG'iem zrobiłem adaptacje,ale brakuje jeszcze ok. 1,5mg)


...a ja palę gume na wstecznym ;]

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob paź 10, 2009 21:28

Dla lepszego zrozumienia tematu pokażę jak wygląda seryjna mapa dawki startowej

Obrazek

I ta sama mapa po modyfikacji

Obrazek

Widać wyraźnie,że im silnik cieplejszy,tym dawka mniejsza.
Dlatego czasami samo zwiększenie vag-iem,nie pomaga i wtedy trzeba skalibrować mapę dawki startowej.
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 20:48 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.


AFN 165,5@380,8

darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » sob paź 10, 2009 21:31

sagon, pomyliłeś tematy :bigok:


...a ja palę gume na wstecznym ;]

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » sob paź 10, 2009 22:46

Przecie napisałem że wystarczy skombinować kluczyk (na nastawniku masz 4 śruby > jetna jest trochę dziwaczna) > młoteczek gumowy > zapalamy silnik i na biegu jałowym luzujemy nastawnik > młoteczkiem prawo lewo> ale to dosłownie pyknięcia> no i patrzysz na dawkę w vag-u >> w temacie z linku było o regulacji > chciałem tylko wybadać czy zrobiłeś adaptacje > skoro po adaptacji zabrakło jeszcze kawałek to zostaje tylko nastawnikiem dygnąć.
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 22:46 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob paź 10, 2009 23:14

w adaptacji daj na ori vartosci a potem zmien nastawnikiem


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » ndz paź 11, 2009 10:00

młoteczkiem prawo lewo
Lewo znaczy w kierunku obudowy filtra,a prawo w kierunku skrzyni(czy tak jak przy ustawieniu kąta wtrysku?).
w adaptacji daj na ori vartosci a potem zmien nastawnikiem
Oczywiście :grin:


...a ja palę gume na wstecznym ;]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz paź 11, 2009 17:04

darkjustice pisze:Lewo znaczy w kierunku obudowy filtra,a prawo w kierunku skrzyni
w ten sposob regulujesz dawke


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Regulacja dawki paliwa - VP37

Post autor: ciachotdi » wt sie 06, 2013 18:36

a czy mozna dygnąć nastawnikiem na zimnym silniku--- boje się że dawka pójdzie w kosmos - a z moimi zdolnościami to możliwe :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości