1.9 TD AAZ 11 mm fala 600 Drga na jalowych obrotach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcodado
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:08

1.9 TD AAZ 11 mm fala 600 Drga na jalowych obrotach

Post autor: marcodado » pt gru 15, 2017 23:11

Witam. Sprawa jest następująca, słupek 1y, pompa aaz fala 600 tłok 11mm, wtryski SB. Silnik drga na jalowych obrotach, nie ważne czy ustawię 900 obrotów czy 1100, silnik drga... Zmieniłem wtryski na sb, sytuacja identyczna. Zmieniałem nurniki w pompie to tylko gorzej było. I druga sprawa do drgań rytmicznie słychać dudnienie, słyszalne od silnika jak i z wydechu. Ktoś wie co może być?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14216
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.9 TD AAZ 11 mm fala 600 Drga na jalowych obrotach

Post autor: Michał_1977 » sob gru 16, 2017 09:11

Dudnienie może wynikać z niedomkniętych zaworów. Sprawdź poprawność ustawienia rozrządu.
Sama pompa-składak,też może mieć znaczny wpływ na kulturę pracy silnika. Sam miałem tego do diabła i powiem krótko - niech szlag trafi wszystkie składaki. Jak dobrze odpala,to silnikiem tłucze. Jak zrobiłem,że zbierał sie ładnie z dołu,to góry brakowało. I tak w kółko...
W końcu zamontowałem do swojego AAZ, pompę 11mm z Iveco 2,8TD. Wywaliłem tylko zbędne graty zewnętrzne,a środka nie ruszałem,ani zaworka ciśnienia wewnętrznego. Na tej pompie zrobiłem 191KM/443Nm.
Silnik na wtryskach Merca DN0 SD 265 pracował miękko i chciało się jeździć.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcodado
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:08

Re: 1.9 TD AAZ 11 mm fala 600 Drga na jalowych obrotach

Post autor: marcodado » sob gru 16, 2017 22:52

Ja na MTDI zęby zjadłem. 4 pompy, plus jedna składak na 12mm i nie szło dojść do ładu z tym. Na składaku miał powera jak jasny pieron, ale przeraźliwie klekotał, jak ustawiłem żeby nie klekotał to odpalania na zimnym silniku nie było praktycznie... A teraz mam 1y słupek cały, wtryski SB, turbo tds 2.5. Kolektor ssący g60. Ale problem z zapaleniem i telepaniem... Powiedz mi pompa z iveco 2.8 była na bezpośrednim wtrysku? Nie było problemu jak ją zalożyłeś? Ciężko ogólnie bo wszystkie z iveco 2.8 to 12 ;/ Jaką resztę osprzętu miałeś?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14216
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.9 TD AAZ 11 mm fala 600 Drga na jalowych obrotach

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 17, 2017 10:34

marcodado pisze:pompa z iveco 2.8 była na bezpośrednim wtrysku?
Tak.
marcodado pisze:wszystkie z iveco 2.8 to 12
Nie jesteś pierwszy,który na to zwraca uwagę,ale nie,nie wszystkie.
Tak wyglądała:
https://photos.google.com/share/AF1QipM ... R2cDctTWlB" onclick="window.open(this.href);return false;
marcodado pisze:Jaką resztę osprzętu miałeś?
Kolektor AWX, FMIC ze Scenica + kanalizacja z KO 50mm, suszarka TD04 T13, szpryce DN0 SD 265, ciśnieniowe rurki wtryskowe AAZ (WAŻNE!), przelot z KO 2,5", słupek 1Y + wał z korbami od 1Z.
To tak na szybko :bajer:
marcodado pisze: Nie było problemu jak ją zalożyłeś?
W sensie?...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcodado
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:08

Re: 1.9 TD AAZ 11 mm fala 600 Drga na jalowych obrotach

Post autor: marcodado » ndz gru 17, 2017 12:40

Nie było problemu z klekotaniem? Zawsze myślałem, że fala z ostrym najazdem będzie niekorzystna przy wtryskach z komorą wirową z powodu różnicy ciśnień ;o A dźwignia dozownika i cięgno ze sprężynkami dźwigni gazu było takie w tej pompie jak na zdjęciach? Bo ja spotkałem w pompach z bezpośredniego wtrysku 3 11-stki i jedna 12-stka sprezynkę rozciągliwą ;/ Rurki mam z 1y, jakie są różnice między nimi? Aktualnie i tak pupa zbita, bo wczoraj przy testach było przymarznięte, wjechalem w pole, trafiłem na korzeń i tak uderzyłem kołem, że aż na dachu się fałdy pokazały ;/



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14216
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.9 TD AAZ 11 mm fala 600 Drga na jalowych obrotach

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 17, 2017 16:13

Na szprycach z Merca,silnik mruczy. Na SBkach - stato młotków..
Dźwignia dozownika została ori Iveco. Kombinowałem z governorem a'la AAZ,ale wróciłem do ori Iveco.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcodado
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:08

Re: 1.9 TD AAZ 11 mm fala 600 Drga na jalowych obrotach

Post autor: marcodado » ndz gru 17, 2017 16:22

A podałbyś mi numer z tej pompy?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14216
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.9 TD AAZ 11 mm fala 600 Drga na jalowych obrotach

Post autor: Michał_1977 » pt gru 22, 2017 08:01

Nie mam już TD i pompy też.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcodado
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:08

1.9 TD AAZ 11 mm fala 600 Drga na jalowych obrotach

Post autor: marcodado » pt gru 22, 2017 21:53

A jakie ciśnienie miałeś ustawione na dn0sd265? Pompa typowo pod 2.5 podchodzi. Silniki 2.5 nie miały odsadzenia wieloklinu na napędzie pompy. 2.8 miały odsadzenie.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14216
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.9 TD AAZ 11 mm fala 600 Drga na jalowych obrotach

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 24, 2017 13:17

marcodado pisze: Pompa typowo pod 2.5 podchodzi. Silniki 2.5 nie miały odsadzenia wieloklinu na napędzie pompy. 2.8 miały odsadzenie.
Wszystko masz na zdjęciach,włącznie z roztoczonym stożkiem koła 1,6TD i wydłutowanym rowkiem pod klin.
marcodado pisze:jakie ciśnienie miałeś ustawione na dn0sd265?
155-160bar


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcodado
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:08

Re: 1.9 TD AAZ 11 mm fala 600 Drga na jalowych obrotach

Post autor: marcodado » ndz gru 24, 2017 13:45

Takie koło akurat już mam w silniku MTDI. Powiedz mi jeszcze jedną rzecz, jaki miałeś wałek rozrządu w tym silniku?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 26 gości