[TDI] Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, Haki, Qto, VIP

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Postprzez munior » Wt sie 29, 2017 22:00

wacho napisał(a):Ja nie wiem po co w niektórych warsztatach im te komputery, jak nie potrafią z nich korzystać

Jak to po co ...do sprawdzania błedów :chytry: "Logi dynamiczne "to dla niektórych jakaś abstrakcja ...są też tacy którzy potrafią sprawdzić na postoju przepływomierz i cisnienie doładowania....magicy że hoho :panna:
Ostatnio edytowano Wt sie 29, 2017 22:00 przez munior, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Online: 30d 5h
Pomógł: 200
Auto: audi 80
Silnik: 1Z+

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Postprzez karol8114 » Wt sie 29, 2017 22:00

No to kolego Wacho, kup taki zawór i podmień, najtańsza metoda. Wymiana dosyć prosta, kiedyś z ciekawości wykręcałem w AAZ.
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lip 17, 2010 19:37
Online: 12d 7h 32m
Pomógł: 41
Auto: Golf Passat B5 AFN
Silnik: AAZ

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Postprzez munior » Wt sie 29, 2017 22:03

karol8114 napisał(a):No to kolego Wacho, kup taki zawór i podmień, najtańsza metoda.

Tu zalecam podmianę z podobnego jeżdzącego auta .Cena nowego raczej każdego zniechęci..ktoś mi kiedyś mówił ze w serwisie zaśpiewali ponad 200zł za taki zawór ,co jest grubą przesadą jak za taką pierdołę.A najlepiej bo bez żadnych kosztów ,upewnić sie czy nasz jest sprawny ...potrzebny tylko kompresor z manometrem
Ostatnio edytowano Wt sie 29, 2017 22:11 przez munior, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Online: 30d 5h
Pomógł: 200
Auto: audi 80
Silnik: 1Z+

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Postprzez karol8114 » Wt sie 29, 2017 22:05

Nie mówię o nowym, jest kolega co ma kilka w szufladzie...
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lip 17, 2010 19:37
Online: 12d 7h 32m
Pomógł: 41
Auto: Golf Passat B5 AFN
Silnik: AAZ

Re: Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Postprzez wacho » Cz sie 31, 2017 18:53

karol8114 napisał(a):Nie mówię o nowym, jest kolega co ma kilka w szufladzie...

Nie ma takich kolegów na Śląsku? :)
wacho
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pn maja 09, 2005 17:37
Lokalizacja: Zagłębie
Online: 13h 13m

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Postprzez wacho » N wrz 24, 2017 16:01

I następny warsztat się poddał...dobrze, że nie chcieli kasy...To jakieś nieporozumienie, warsztat z super opiniami, a woleli się wycofać niż szukać prawdziwej przyczyny (zastrzegłem, że jeśli nie wiedzą czy wymiana części da rezultat to nie zapłacę za naprawę). A jakby było mało to nawiew umarł...
wacho
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pn maja 09, 2005 17:37
Lokalizacja: Zagłębie
Online: 13h 13m

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Postprzez munior » N wrz 24, 2017 17:06

wacho napisał(a):I następny warsztat się poddał...dobrze, że nie chcieli kasy...To jakieś nieporozumienie, warsztat z super opiniami, a woleli się wycofać niż szukać prawdziwej przyczyny

Powtarzam ponownie ...Zrób log statyczny bloku 000 ,następnie w Basic seting , do tego dynamiczny z blokiem 004 ,tam na pewno będzie widać twój problem ...a co moze być przyczyną i jak to sprawdzić ,to już napisałem na pierwszej stronie tego tematu ,wystarczy poczytać ,podnieść maskę i działać .Warsztatowych "specjalistów" sobie odpuść ...na pytanie dlaczego ,odpowiedż znajdziesz w programie "bedzie pan zadowolony " Większosć z nich niestety wymięka jeśli chodzi o tzw."zagwostki " :chytry: 99% usterek i niedomagań w tym silniku jest banalnie prosta do namierzenia i usunięcia ,trzeba tylko mieć vaga ,cierpliwosć , i jakieś 200 sztuk takich niedomagających aut do "nauki " ...parę lat takiej praktyki i nic cię nie zaskoczy ,bo wszystkie niedomagania i usterki się powtarzają :grin:
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Online: 30d 5h
Pomógł: 200
Auto: audi 80
Silnik: 1Z+

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Postprzez wacho » Cz paź 12, 2017 21:05

Trochę nie było czasu się tym zająć, ale logi zrobione http://vaglog.com/log-004_Jy9i9.html
Kat wtrysku na postoju ok 213...
Aha, no i na filtrze paliwa mokro od ropy.
wacho
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pn maja 09, 2005 17:37
Lokalizacja: Zagłębie
Online: 13h 13m

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Postprzez munior » Cz paź 12, 2017 22:43

wacho napisał(a): logi zrobione

Zaczyna się od podstawowej rzeczy ,czyli blok 000 w Basic seting ,gdzie widać statyczny początek wtrysku...jak tam masz wartość powyżej 200 jednostek to oczywiste że początek wtrysku żle ustawiony
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Online: 30d 5h
Pomógł: 200
Auto: audi 80
Silnik: 1Z+

Re: Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Postprzez Garrison » Pt paź 13, 2017 12:15

wacho napisał(a):A jakby było mało to nawiew umarł...


Walnij z liścia spód schowka. U mnie pomogło :D
Mój, już nie biedoklep, mkIV AHF do doposażania viewtopic.php?f=89&t=600712 :bajer:

Jeśli ktoś jeszcze ma wątpliwości co do jakości 1.6FSI w Golfie IV, pragnę zaznaczyć, że kod silnika to BAD :E
Garrison
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Zgorzelec/Wrocław
Online: 25d 13h 52m
Pomógł: 10
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: AHF

Re: Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Postprzez wacho » Pt paź 13, 2017 17:57

Garrison napisał(a):
wacho napisał(a):A jakby było mało to nawiew umarł...


Walnij z liścia spód schowka. U mnie pomogło :D


Rozkręciłem, wyciągnąłem, poruszałem kablami i działa :smiech2:
wacho
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pn maja 09, 2005 17:37
Lokalizacja: Zagłębie
Online: 13h 13m

Re: Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Postprzez Garrison » Pt paź 13, 2017 22:23

wacho napisał(a):
Garrison napisał(a):
wacho napisał(a):A jakby było mało to nawiew umarł...


Walnij z liścia spód schowka. U mnie pomogło :D


Rozkręciłem, wyciągnąłem, poruszałem kablami i działa :smiech2:


Prościej walnąć, efekt ten sam :D
Mój, już nie biedoklep, mkIV AHF do doposażania viewtopic.php?f=89&t=600712 :bajer:

Jeśli ktoś jeszcze ma wątpliwości co do jakości 1.6FSI w Golfie IV, pragnę zaznaczyć, że kod silnika to BAD :E
Garrison
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Zgorzelec/Wrocław
Online: 25d 13h 52m
Pomógł: 10
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: AHF

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Postprzez wacho » So paź 14, 2017 19:24

No fakt, pewnie wyszłoby na to samo.
Wymieniłem filtr paliwa, bo trochę ciekło - oringi już stwardniałe i jeden uszkodzony. W przyszłym tygodniu kolejne rzeczy do sprawdzenia za radą munior'a.
wacho
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pn maja 09, 2005 17:37
Lokalizacja: Zagłębie
Online: 13h 13m

Spadek mocy, a początkowy kąt wtrysku

Postprzez wacho » N paź 15, 2017 17:56

Problem rozwiązany! Okazał się, że na kostce była jakaś samoróbka i polutowane kable. Po rozmontowaniu tych cudów błąd n109 zniknął, silnik nie robił "przegazówki" a moc wróciła. Po ustawieniu kąta wtrysku auto chodzi jak nowe!
Dziękuję wszystkim za porady!
PS. Oczywiście auto było u pasjonata, a nie w zwykłym warsztacie.
wacho
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pn maja 09, 2005 17:37
Lokalizacja: Zagłębie
Online: 13h 13m

Poprzednia strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości