Podwieszające się zawory

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

Re: Podwieszające się zawory

Post autor: tomau » pt mar 01, 2013 23:55

Ja wiem co się dzieje, tylko dlaczego, przecież te 1,6-1.7b to nie jest jakieś duże ciśnienie. ta turbina narazie dmucha tylko tyle, w niedalekiej przyszłości chce dmuchać więcej. Ja chcę się pozbyć tego problemu.
Narazie zaleję inny olej, zobaczymy co tam z pompa oleju, jak nie pomoże to zobaczymy jak wygladają szklanki.


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Re: Podwieszające się zawory

Post autor: mivhal_f » pn mar 04, 2013 23:43

MK3speed pisze:Nie skracasz stangi od geometri :) tylko wkręcasz śrubę na której opiera się dzwignia od kierownic jak są spuszczone czyli w momęcie kiedy są one w spoczynku wtedy zmiejszysz delikatnie doładowanie a usterka powinna ustąpić :) ta śrubką znaduje się na obudowie wirnika po stronie wydechu :)
a jesli ja np nie posiadam zmiennej geometrii to jak rozwiązać ten problem? u siebie wymieniałem szklanki i trochę ilość dymu się zmniejszyła. Ale ostatnio na zimnym jak się zapomnialem to aż ciężko było odpalić.

Da się jakoś odczytać ciśnienie oleju przez vaga?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Podwieszające się zawory

Post autor: Haki » ndz mar 10, 2013 13:52

mivhal_f,
Da się jakoś odczytać ciśnienie oleju przez vaga?
nie ma takiej opcji .... podjedź do mechanika - koszt 30-50zł i będziesz wszystko wiedział


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Podwieszające się zawory

Post autor: munior » ndz mar 10, 2013 14:50

tomau pisze:Ja wiem co się dzieje, tylko dlaczego, przecież te 1,6-1.7b to nie jest jakieś duże ciśnienie.
Nie no malutkie :chytry: tylko 2x większe niż ori :hmm:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

Podwieszające się zawory

Post autor: tomau » ndz mar 10, 2013 19:26

No może to nie jest małe ciśnienie ale są samochody które mają więcej i tego problemu nie ma. Po wymianie oleju na motul 5w40 dalej problem wystepuje :( Przy okazji wymiany zrzuciłem miskę zobaczyłem pompe oleju, wszystko niby ok. Jeżeli chce mocniej przycisnąć to musze olej dobrze rozgrzać (pojezdzic tak z 5min dynamiczniej) wtedy problemu nie ma (ładnie się wkręca do odcięcia). Nie chciało mi się juz rozpinać rozrządu i wyjmować szklanek ale widzę że chyba tylko to mi zostało. Chyba że ktoś ma jakiś inny pomysł :)


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

MK3speed
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: wt sty 01, 2013 18:20

Podwieszające się zawory

Post autor: MK3speed » ndz mar 10, 2013 19:33

W pompie masz zawór na oko go nie ocenisz jedynie możesz podmienić pompę oleju i sprawdzić wtedy.szklanki będą w porządku zrób filmik z pomiaru ciśnienia oleju na zimnym i na ciepłym . jak ciśnienie będzie w porządku to ciśnieni doładowania zostaje za duże z małych obrotów jest :) wolał bym założyć regulatory płytkowe i po problemie :)



Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Podwieszające się zawory

Post autor: mivhal_f » ndz mar 10, 2013 22:35

a do czego stosuje się te regulatory płytkowe??jestem mechanikiem samoukiem dlatego pytam



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Podwieszające się zawory

Post autor: Haki » ndz mar 10, 2013 22:44

mivhal_f, http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6994" onclick="window.open(this.href);return false;


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
mivhal_f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Podwieszające się zawory

Post autor: mivhal_f » pn mar 11, 2013 17:32

aha no to już wiem oco chodzi;p a jeśli chodzi o to podwieszanie to u mnie np na 2-3 biegu jest to przy 3600 obr ale tylko pod obciążeniem a bez obciążenia do 4200 dochodzi i nic;p



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości