Piszczy przy skrecie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, italiano_83, VIP

Piszczy przy skrecie

Postprzez walekaneta » Wt kwi 10, 2007 10:36

czesc mam pytanko strasznie piszczy przy skrecie na postoju pasek wymienilem , plyn tez jest. Panowie co to moze byc kierownica nie obraca sie plynnie tylko tak skokowo ? pozdrawiam
Ostatnio edytowano Wt kwi 10, 2007 11:54 przez walekaneta, łącznie edytowano 1 raz
walekaneta
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Wt lut 20, 2007 16:53
Lokalizacja: kielce
Online: 0s

Postprzez KrisT » Wt kwi 10, 2007 10:45

Jeśli piszczy i skokowo skręca to widzę tu padającą pompe wspomagania ukł . kierowniczego, lub coś z listwą nie tak.
KrisT
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): Pn kwi 02, 2007 21:44
Lokalizacja: Ruda Śląska
Online: 0s
Pomógł: 8

Postprzez Grzesiekk1982 » Wt kwi 10, 2007 11:10

walekaneta napisał(a):co to moze byc kierownica nie obraca sie plynnie tylko tak skokowo

Może to btyć zawór przesuwny w pzekładni, ewentualnie zawór na wyjściu z pompy (jeśli wspomaganie płynnie zanika i pojawia się), ewentualnnie pasek kiepski, bądź źle naciągnięty (piszczy), albo padająca pompa- słabnie wspomaganie z szybkością kręcenia kołem kierownicy (wydajnośc pompy).
Jak piszczy na końcu, naciągnij pasek. Potem trzeba obserwować w/w rzeczy.
Pozdrawiam.
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz sie 03, 2006 00:14
Lokalizacja: Przemyśl
Online: 40m
Pomógł: 523

Postprzez walekaneta » Wt kwi 10, 2007 11:25

ewentualnnie pasek kiepski, bądź źle naciągnięty (piszczy), albo padająca pompa- słabnie wspomaganie z szybkością kręcenia kołem kierownicy (wydajnośc pompy).
Jak piszczy na końcu, naciągnij pasek.
piszczy nawed jak kola sa wyprostowane bez skretu, najbardziej jest to wtedy widoczne kiedy samochód stoi na górce gdy jest cala sila ciezkosci na przodzie auta,lekki ruch kierownica i juz piszczy
walekaneta
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Wt lut 20, 2007 16:53
Lokalizacja: kielce
Online: 0s

Postprzez KrisT » Wt kwi 10, 2007 11:36

Oczywiście, że dobrze napięty pasek to podstawa i od tego trzeba zacząć sprawdzanie.
KrisT
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): Pn kwi 02, 2007 21:44
Lokalizacja: Ruda Śląska
Online: 0s
Pomógł: 8




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 14 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,