Piszczy przy skrecie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, VIP

walekaneta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lut 20, 2007 17:53
Lokalizacja: kielce

Piszczy przy skrecie

Post autor: walekaneta » wt kwie 10, 2007 11:36

czesc mam pytanko strasznie piszczy przy skrecie na postoju pasek wymienilem , plyn tez jest. Panowie co to moze byc kierownica nie obraca sie plynnie tylko tak skokowo ? pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt kwie 10, 2007 12:54 przez walekaneta, łącznie zmieniany 1 raz.



KrisT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:44
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: KrisT » wt kwie 10, 2007 11:45

Jeśli piszczy i skokowo skręca to widzę tu padającą pompe wspomagania ukł . kierowniczego, lub coś z listwą nie tak.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » wt kwie 10, 2007 12:10

walekaneta pisze:co to moze byc kierownica nie obraca sie plynnie tylko tak skokowo

Może to btyć zawór przesuwny w pzekładni, ewentualnie zawór na wyjściu z pompy (jeśli wspomaganie płynnie zanika i pojawia się), ewentualnnie pasek kiepski, bądź źle naciągnięty (piszczy), albo padająca pompa- słabnie wspomaganie z szybkością kręcenia kołem kierownicy (wydajnośc pompy).
Jak piszczy na końcu, naciągnij pasek. Potem trzeba obserwować w/w rzeczy.
Pozdrawiam.



walekaneta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lut 20, 2007 17:53
Lokalizacja: kielce

Post autor: walekaneta » wt kwie 10, 2007 12:25

ewentualnnie pasek kiepski, bądź źle naciągnięty (piszczy), albo padająca pompa- słabnie wspomaganie z szybkością kręcenia kołem kierownicy (wydajnośc pompy).
Jak piszczy na końcu, naciągnij pasek.
piszczy nawed jak kola sa wyprostowane bez skretu, najbardziej jest to wtedy widoczne kiedy samochód stoi na górce gdy jest cala sila ciezkosci na przodzie auta,lekki ruch kierownica i juz piszczy



KrisT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 22:44
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: KrisT » wt kwie 10, 2007 12:36

Oczywiście, że dobrze napięty pasek to podstawa i od tego trzeba zacząć sprawdzanie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 19 gości