Strona 1 z 1

Brak iskry w Audi B3 88r. 1,8

: śr kwie 04, 2007 19:36
autor: S1BART1
Witam,mam problem a dokladniej moj kolega z Audi 1.8 B3 z 88r.silnik o oznaczeniu SF ,otoz autko zgaslo mu dzisiaj na skrzyzowaniu i juz nie odpalilo.Scholowalismy go do naszej firmy i okazalo sie ze niema iskry.Wymienilismy czujnik halla w aparacie zaplonowym ale dalej niema iskry.Co to moze byc?Czyzby modul zaplonowy padniety?Prosze o pomoc bo juz 80 zl poszlo sie pasc a modul kosztuje 100zl i jak sie okaze ze to nie to, to bedzie juz poraszka.Dodam ze autko niema alarmu ani innych tajemniczych odciec zaplonu.Sprawdzilismy jeszcze czy do aparatu dochodzi zasilanie i jest.Bardzo prosze o pomoc.Oczywiscie za pomoc czekaja punkciki

: śr kwie 04, 2007 19:37
autor: chosen
hmm, u mnie było podobnie, i okazalo się że padł komputer.

: śr kwie 04, 2007 19:40
autor: S1BART1
chosen pisze:hmm, u mnie było podobnie, i okazalo się że padł komputer.
w tym modelu niema kompa, ale za to jest gaznik :grin:

: śr kwie 04, 2007 20:02
autor: zaba84
sprawdezcie cewke... czy wycodzi z niej prad i jakie daje napiece....

: śr kwie 04, 2007 20:06
autor: S1BART1
prad na cewce jest ale napiecia nie mierzylem (jakie ma byc?)Ale z drugiej strony zeby cewka padla to trzeba miec pecha.Dodam jeszcze bo zpomnialem wczesniej napisac autko jest zagazowane

: śr kwie 04, 2007 20:07
autor: piotrek1313
No to zostaje tylko cewka, modul, przewody, albo ew stacyjka (ale to raczej malo prawdopodobne, choc nie mowie ze niemozliwe)

Pozdrawiam i powodzenia :pub:

: śr kwie 04, 2007 20:15
autor: S1BART1
piotrek1313 pisze:Pozdrawiam i powodzenia :pub:
Dzieki,

po wymianie czujnika halla nie wkladalismy aparatu na swoje miejsce tylko podpielismy go na gorze ,wloczylismy zaplon ikrecilismy aparatem i zero iskry wiec mozna uznac ze kostka raczej w pozadku,ja obstawiam na modul tyle tylko ze jak go kupie i autko nie zapali to kumpel mnie zabije,szkoda ze niemam innego na podmiane bo pewnie wszystko by sie wyjasnilo

: śr kwie 04, 2007 20:16
autor: piotrek1313
S1BART1 pisze:prad na cewce jest ale napiecia nie mierzylem (jakie ma byc?)Ale z drugiej strony zeby cewka padla to trzeba miec pecha.Dodam jeszcze bo zpomnialem wczesniej napisac autko jest zagazowane
Zeby padla to trzeba miec pecha... no ale zdarzyc sie moze :bigok: Domowymi metodami to mozna chyba na cewce sprawdzic tylko rezystancje uzwojenia wtorengo i pierwotnego bo napiecie wyjsciowe to parenascie kV :satan:

Najlepiej podmien cewke i zobacz jak bedzie, jak dalej to samo... to jedna rzecz wyeliminowales :bigok:

: śr kwie 04, 2007 20:23
autor: S1BART1
piotrek1313 pisze:Najlepiej podmien cewke i zobacz jak bedzie, jak dalej to samo... to jedna rzecz wyeliminowales :bigok:
ok kolego tyle tylko ze wlasnie niemam z kad porzyczyc tej cewki ani modulu na podmianke,Wszyscy kumple maja diesle albo inne marki tylko to audi jest rodzynkiem wiec lekka lipa :hmm:

[ Dodano: Sro Kwi 04, 2007 20:25 ]
A podobno modul mozna jakos przetestowac czy to prawda?

: śr kwie 04, 2007 20:54
autor: Kapibara
ja mam podobny problem ale w mk3, co by sie nei robilo to nie ma iskry z cewki. jest tam kabel sailajacy i na nim jest napiecie. no i nei mam pojecia tak samo

: czw kwie 05, 2007 19:29
autor: S1BART1
Modul zostal sprawdzony i okazalo sie ze jest uszkodzony.Kupilismy nowy ,zalozylismy i okazalo sie ze autko pieknie pali :grin:
Temat mozna zamkac