Strona 1 z 1
Brak iskry w Audi B3 88r. 1,8
: śr kwie 04, 2007 19:36
autor: S1BART1
Witam,mam problem a dokladniej moj kolega z Audi 1.8 B3 z 88r.silnik o oznaczeniu SF ,otoz autko zgaslo mu dzisiaj na skrzyzowaniu i juz nie odpalilo.Scholowalismy go do naszej firmy i okazalo sie ze niema iskry.Wymienilismy czujnik halla w aparacie zaplonowym ale dalej niema iskry.Co to moze byc?Czyzby modul zaplonowy padniety?Prosze o pomoc bo juz 80 zl poszlo sie pasc a modul kosztuje 100zl i jak sie okaze ze to nie to, to bedzie juz poraszka.Dodam ze autko niema alarmu ani innych tajemniczych odciec zaplonu.Sprawdzilismy jeszcze czy do aparatu dochodzi zasilanie i jest.Bardzo prosze o pomoc.Oczywiscie za pomoc czekaja punkciki
: śr kwie 04, 2007 19:37
autor: chosen
hmm, u mnie było podobnie, i okazalo się że padł komputer.
: śr kwie 04, 2007 19:40
autor: S1BART1
chosen pisze:hmm, u mnie było podobnie, i okazalo się że padł komputer.
w tym modelu niema kompa, ale za to jest gaznik
: śr kwie 04, 2007 20:02
autor: zaba84
sprawdezcie cewke... czy wycodzi z niej prad i jakie daje napiece....
: śr kwie 04, 2007 20:06
autor: S1BART1
prad na cewce jest ale napiecia nie mierzylem (jakie ma byc?)Ale z drugiej strony zeby cewka padla to trzeba miec pecha.Dodam jeszcze bo zpomnialem wczesniej napisac autko jest zagazowane
: śr kwie 04, 2007 20:07
autor: piotrek1313
No to zostaje tylko cewka, modul, przewody, albo ew stacyjka (ale to raczej malo prawdopodobne, choc nie mowie ze niemozliwe)
Pozdrawiam i powodzenia
: śr kwie 04, 2007 20:15
autor: S1BART1
piotrek1313 pisze:Pozdrawiam i powodzenia
Dzieki,
po wymianie czujnika halla nie wkladalismy aparatu na swoje miejsce tylko podpielismy go na gorze ,wloczylismy zaplon ikrecilismy aparatem i zero iskry wiec mozna uznac ze kostka raczej w pozadku,ja obstawiam na modul tyle tylko ze jak go kupie i autko nie zapali to kumpel mnie zabije,szkoda ze niemam innego na podmiane bo pewnie wszystko by sie wyjasnilo
: śr kwie 04, 2007 20:16
autor: piotrek1313
S1BART1 pisze:prad na cewce jest ale napiecia nie mierzylem (jakie ma byc?)Ale z drugiej strony zeby cewka padla to trzeba miec pecha.Dodam jeszcze bo zpomnialem wczesniej napisac autko jest zagazowane
Zeby padla to trzeba miec pecha... no ale zdarzyc sie moze
Domowymi metodami to mozna chyba na cewce sprawdzic tylko rezystancje uzwojenia wtorengo i pierwotnego bo napiecie wyjsciowe to parenascie kV
Najlepiej podmien cewke i zobacz jak bedzie, jak dalej to samo... to jedna rzecz wyeliminowales
: śr kwie 04, 2007 20:23
autor: S1BART1
piotrek1313 pisze:Najlepiej podmien cewke i zobacz jak bedzie, jak dalej to samo... to jedna rzecz wyeliminowales
ok kolego tyle tylko ze wlasnie niemam z kad porzyczyc tej cewki ani modulu na podmianke,Wszyscy kumple maja diesle albo inne marki tylko to audi jest rodzynkiem wiec lekka lipa
[ Dodano: Sro Kwi 04, 2007 20:25 ]
A podobno modul mozna jakos przetestowac czy to prawda?
: śr kwie 04, 2007 20:54
autor: Kapibara
ja mam podobny problem ale w mk3, co by sie nei robilo to nie ma iskry z cewki. jest tam kabel sailajacy i na nim jest napiecie. no i nei mam pojecia tak samo
: czw kwie 05, 2007 19:29
autor: S1BART1
Modul zostal sprawdzony i okazalo sie ze jest uszkodzony.Kupilismy nowy ,zalozylismy i okazalo sie ze autko pieknie pali
Temat mozna zamkac