Witam
Problem częściowo rozwiązałem ale nie do końca i muszę zasięgnąć waszej
opini.
Po przejechaniu 30 km parkuje auto i jest wszystko OK.Rano zapalam auto i nie gaśnie kontrolka oleju.Wymieniam olej i filtr i to samo,nadal nie
gaśnie olej.Wykręcam czujnik oleju i a olej nie idzie do góry.No to już
podejrzenie pada na pompę.Odkręcam misę a na dnie leży sobie aluminiowa
zaśœlepka która wypadła z pompy olejowej.Wbijam ją na klej w swoje miejsce zalewam olejem odpalam i jestem szczęśliwy bo po chwili wraca ciśnienie i gaśnie
kontrolka.Wyjeżdżam do pracy i jedna w jedna stronę 30
km.jest ok.Wracam a w połowie trasy zapiskuje kontrolka ,przygazówka i
gaśnie za kilometr to samo.Robie pomiar ciśnienia oleju .Na gorącym
oleju i wolnych obrotach 0,08 Mpa. (0,8 bara) na 2000 obr/min 0,18 Mpa
(1,8 bara).Powyżej dwóch tysięcy 0,4 Mpa (4 bary)Pytanie co jest nie tak że tak nagle wyszła zaœlepka z pompy
a teraz odzywa sie brzęczek i kontrolka.
Dzisiaj wymieniłem dodatkowo czujnik wysokiego ciśnienia o dziwo w czasie podróży nie miałem zdarzenia by zaświeciła się kontrolka lub odezwał sie brzęczyk.
Czy ktoś potrafi wyjaśnić na podstawie parametrów pomiaru co jest nie tak czy to ciśnienie na wolnych obrotach i 2000 nie jest za niskie a powyżej za wysokie.Sam już nie wiem co robic odstawiać do mechanika czy czekać.Co o tym myślicie ?
Zanik ciśnienia oleju -zaślepka w pompie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zanik ciśnienia oleju -zaślepka w pompie
Ostatnio zmieniony wt kwie 03, 2007 15:22 przez pico, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 145 gości