klekocix, raczej odwrtonie bo do krzyżaka jest dostep lepszy niz do tej sruby....dokladnie to to jest walek z dwoam przegubami, jeden jest od strony kabiny nad nogami, a drugi od strony komory silnika zaraz za scaina grodziową...
najpierw sprawdic krzyzaki, koncowki drazka , drazki a potem brac sie za magiel...niestety u mnei to jest na pewno magiel :/
mtworus pisze:widać ęśrubę na rysunku (pierwsza rycina z góry)
czy aby na pewno rycina dotyczy układu wspomą? W mojej ksiazke od mk2 jest napisane ze regulacja luzu "z zewnątrz" jest mozliwa tylko dla przekładni bez wspomy...ze wspomą twierdzą ze trzeba wyjać magiel...
[ Dodano: Wto Kwi 03, 2007 16:36 ]
cofam moje ostanie pytanie, bo mam tę samą książke i juz wiem ze to jest o ukadzie ze wspoma tylko widze tam mimo tego pewna niescislsoc....
w punkcie pierwszym na str 207 piszą ze mozna tego dokonac (regulacji) na wyjętej z samochodu przekładni, a na nastepnej stronie piszą ze zeby stwierdzic czy jest dobrze wyregulowane trzeba odbyc jazde próbna (kiera ma wracac)...
Czyli co? za kazdym razem jak bedzie mi sie wydawało ze juz jest dobrze to mam wkladac magiel, zalewac plynem i sprawdzac podczas jazdy? a jak zle to od początku? to troche dziwne, tak mozna przeciez w kółko!
Wiecie moze czemu sugeruja regulacje tej sruby po wyjeciu magla? Chodzi tylko o dostep do tej sruby czy moze o cos jeszcze?? Jesli tylko dsotep jest trudny to moze jednak da sie bez wyjmowania ?
mtworus mówi ze sie da...Jakbys mógł mi jeszcze cos napisac na jakie problemy moge napotkac przy regulacji bez wyjmowania? jakies wskazówki? dzieks
PS klucz ma specjalną końcówkę ? jakąs udziwnioną (serwisowa) czy jest to jakis zwykły szeciokatny tylko nie [pamietasz rozmiaru?