[Golf MK III] i LICZNIK z Passata B5 i MK4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Jester

[Golf MK III] i LICZNIK z Passata B5 i MK4

Post autor: Jester » ndz mar 13, 2005 01:08

WITAM...

Zakupilem sobie licznik z Passata B5 ... oczywiscie bez szyny Can model 919 ... nie pasuje tylko obudowa wiec trzeba tylko z IV podmienic....

Ale moje pytanie to ... dlaczego nie dziala mi MFA .... kabel zrobilem tak jak w dziale porady jest opisany ...
jak wylaczyc kontrolke pasow no i by nie piszczalo mi to ..

swieci mi sie ABS i miga reczny plyn sprawdzalem jest ok jak zaciagne reczny to swieci a jak puszcze to miga ...

NO I NIE DZIALA MI MFA ! ! i nie wiem czemu ....

moze ma ktos wyprowadzenia z wtyczki z MK3 to jakos sobie moze bym poradzil ...

Zapewniem ze jak wszystko mi bedzie dzialalo zamieszcze kompletny opis wraz ze zdjeciami jak podlaczyc taki licznik ,, by inni nie mieli klopotu

dzieki za pomoc ... za wszelkie info ....

tutaj zamieszczam link do fotek licznika jak juz mam podlaczony

http://www.x-gsm.net/vw/licznik_b5/
_________________
Pozdrawiam Adam alians Jester
moje malenstwo http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2175 [/url]
Ostatnio zmieniony śr mar 16, 2005 03:13 przez Jester, łącznie zmieniany 1 raz.



jarodd00

Post autor: jarodd00 » pn mar 14, 2005 00:42

witam. ja tez zamontowalem taki licznik, ale mam pytanie, jak jest u ciebie z cisnieniem oleju, gdyz jak na przekreconym zaplonie gasnie mi kontrolka, a powinna po zapaleniu silnika, wszystkie kable napewno sa dobre, bo zrobilem druga taka wtyczke i jest tak samo. pozdrawiam. jarodd00 :pub:



Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » pn mar 14, 2005 01:25

Ja natomiast montowalem licznik z mk4 z 2000 roku z czerwonym podswietleniem wedlug tego samego opisu i tez nie dzialal tak jak powinien. Po przekreceniu kluczyka przez jakies 10 sekund bylo oki ale potem zaczynal migac olej a jak zapalilem to licznik piszczal i migal wykrzyknik. Tez mi gasnie kontrolka oleju po przekreceniu kluczyka bez zapalenia silnika :otepienie: Pozdrawiam



Jester

Post autor: Jester » pn mar 14, 2005 09:52

no wiec ....

olej tez sam gasnie u mnie .. natomiast chcialem uruchomic MFA ..
nic nie opisaliscie o tym ...

na zdjeciu widac pusty wyswietlacz .... czy nie mam kopmutera z MFA ? ...

chyba kupie takie kable na ebayu 39 E ...moze oni maja wiecej informacji od nas i jakos touda mi sie uruchomic ...
teraz potrzebuje odbudowe licznika z golfa IV a do sprzedania mam z passata B5

_________________
Pozdrawiam Adam alians Jester
moje malenstwo http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2175



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pn mar 14, 2005 11:17

Na Ebay nie kupuj bo mają to samo co my, mam pliczek który może coś pomoże, jeśli nie to jutro dam jeszcze jeden pik. Wszystkie są niestety po niemiecku i jeśli nie jest ci on obcy to będę bardzo wdzięczny za przetłumaczenie na polski. Jak ktoś ma materiały to chętnie też bym coś poczytał, nie zabiorę się do zabawy bez kompletu inforacji.



jarodd00

Post autor: jarodd00 » pn mar 14, 2005 11:54

no wiec... poradzilem sie jednego kolesia, powiedzial ze musze miec gdzies zwarcie w kablach, ale to nie mozliwe, u mnie pali sie kontrolka, lecz nie zasze. jedno pytanko, z czego zrobiliscie przejsciowke, bo ja z listwy od komputera, ale ktos powiedzial mi ze jest za cienka i nie daj boze moje cacko mogloby sie zapalic.... pozdrawiam



jarodd00

Post autor: jarodd00 » pn mar 14, 2005 11:56

a moglbym cis prosic o udostepnienie tego pliczku.... Rydzu. Pozdrawiam. Jarodd00



Jester

Post autor: Jester » pn mar 14, 2005 12:00

siema

jak rydziu da mi pliczek to wrzuce go do mnie na strone i zapodam linka ... jesli bedzie mozna ....

ja zrobilem z tego co jest w opisie no i zwykle kabelki ... kupilem przewod 14zylowy 1m i tak to polaczylem ...

jak by ktos cos slyszal o samej obudowie do vw IV to ja chce kupic ...



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pn mar 14, 2005 12:15

Plik wysłany a jutro może pojawi się coś jeszcze.



jarodd00

Post autor: jarodd00 » pn mar 14, 2005 12:22

a jak u ciebie z kontrolka cisnienia oleju?



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pn mar 14, 2005 13:42

Link do opisu jak założyć zegary z Golfa IV do Golfa III

http://rydzu777.republika.pl/vw/zegary.pdf



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pn mar 14, 2005 13:48

I jeszcze jeden link, tylko nie do końca wszystko na tej stronce się wyświetla.
Wszystkie pliki są niestety w fabrycznym języku naszych VW jeśli ktoś dzięki tym opisom dojdzie do ciekawych wniosków to niech podzieli się na forum.

http://rydzu777.republika.pl/vw/MKIV.htm



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pn mar 14, 2005 13:58

Sam jeszcze nie jestem przekonany co do zmiany licznika na ten z MK IV, mam zbyt dużo pytań bez odpowiedzi i nie chcę wywalić siana bez sensu tylko żeby po poświęceniu swojego czasu pier... wszystko w kąt garażu i zaliczyć porażkę.



Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » pn mar 14, 2005 23:52

Ja mam zrobione z taśm do komputera, a do tego mam licznik motometer z 2000 roku ktory nie powinien dzialac wedlug opisu z forum. Pozdr



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 113 gości