Strona 1 z 1

wyskokie spalanie

: czw mar 15, 2007 16:37
autor: zaba84
Witam jak w temacie... kupilem ok 1,5 miesiaca temu golfa 3 1.8GT z niemiec i odnosze wrazenie ze duzo mi pali, wedlug danych powinien palic na trasie ok 6,6l/100 a cykl miejski 9,9L/100 ale to teoretycznie tylko ale mi pali duzo wiecej jak zaleje za ok 50zl czli jakies 12 litrow to robie na tym niecale 70kilometrow a jade normalnie nie dusze itp, standardowa jazda.. o co tu chodzi co moze byc przyczyna da sie wyregulowac jakos skalad mieszanki w mono wtryski bo moze to jest przyczyna?? wie ktos cos moze??

: czw mar 15, 2007 18:01
autor: JayT
Przyczyn może być kilka - na początek sprawdziłbym sondę lambda.
Poza tym poczytaj sobie tematy:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=85066
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90280
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=282383

: czw mar 15, 2007 18:23
autor: zaba84
niom oki a jak pojade na diagnostyke to bedzie mniej wiecej wiadomo co jest buuu ze tyle pali golfa ma wogole zlacze diagnostyczne zeby podpiac pod kompa go??

: czw mar 15, 2007 18:30
autor: JayT
zaba84 pisze:ma wogole zlacze diagnostyczne zeby podpiac pod kompa go??
Pod zaślepką koło popielniczki, nad zapalniczką.

: pt mar 16, 2007 16:05
autor: zaba84
ale zjawisko :blush: ... dzis chcialem zobaczyc jak caly uklad kolotowy wyglada czy nie jest brudny w srodku itp. i posciagalem te rury co ida od filtra powietrza i lapie zagaznik(bo chyba tak to se nazywa, albo za ten mono wtrysk) i co sie okazla ze ta podstawa gumowa na ktorej jest przykrecony ten gaznik czy cus jes peknieta ze hoho ze on tylko zezal na kolzektorze ssacym a caly ten gaznik tak zapierzielony smarem ze ojojoj... teoretycznie o ile sie nie myle to auto z taka rozpierdzielona guma nie powinno zaalic i jechac a on jezdzil i to moze dlatego takie duze spalanie ze lapal lewe powietrze...jest to mozliwe??? :bajer:

: pt mar 16, 2007 17:20
autor: JayT
zaba84 pisze:moze dlatego takie duze spalanie ze lapal lewe powietrze...jest to mozliwe??? :bajer:
Piszesz o tej grubej gumowej uszczelce pod wtryskiem? No na pewno nie jest dobrze, jak jest dziurawa i wysokie spalanie jak najbardziej może być tego skutkiem. Tak czy siak - uszczelka do wymiany.

: pt mar 16, 2007 19:55
autor: zaba84
nio wlasnie juz to zrobilem guma wymieniona.... ale skad tyle oleju wtym wtryskiwaczu/gazniku ... i tak mnie zastanawaja 3 rzeczy bo jak rozkrecilem to 1.) jakas dziwna rurka metalowa wychodzi z kolektora ssacego od spodu az do gory i jest zaslepiona guma. 2.) z tego wtryskiwacza/gaznika jak go zdjolem to wychodzu taki gruby przewod gumowy jest na nim obkrecona sprezynka i na koncu jakby jakis korek czy cos w tym stylu mozna powedziec ze tez zaslepiony, 3.) z tej plastikowej obudowy na wtryskiwaczu/gazniku z tlu wychodza jakby dwieplastikowe rureczki zeby podpiac pod nie wezyki chyba od podcisnienia ale przy silniku ni nigdzie nie mam wiecej zadnyc wezykow od podcisnienia i to jest dziwne...