Jak to wyłączyć?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak nie masz czujnika przy filtrze to znaczy że masz zegary od innej wersji. Sam to przerabiałem i ostatecznie wyjście z licznika na czujnik wysokiego ciśnienia mam podłączony do masy. czujnik w głowicy mam normalnie podłączony i wszytko działa.
P.S. Bzęczyk nie ma nic wspólnego z czujnikiem w głowicy
[ Dodano: Wto Mar 06, 2007 17:00 ]
licznik masz na jeden czy dwa wtyki ?
P.S. Bzęczyk nie ma nic wspólnego z czujnikiem w głowicy
[ Dodano: Wto Mar 06, 2007 17:00 ]
licznik masz na jeden czy dwa wtyki ?
W VW kontrola ciśnienia oleju jest podwójna. Pierwsza to kontrola zaniku ciśnienia oleju. Do niej wykorzystany jest czujnik o ciśnieniu 0,03MPa. Działa jak w większości samochodów lampka ciśnienia oleju. Druga to kontrola niedostatecznego cisnienia oleju. Do niej wykorzystywany jest czujnik o wyższym cisnieniu w zależności od rodzaju silnika. Układ ten załącza się gdy obtoty silnika przekroczą 2000 obr/min. Jeśli czujnik będzie źle dobrany to takie cuda z lampką i brzęczykiem mogą sie dziać. Czujnik 0,03MPa po doprowadzeniu ciśnienia odłącza masę zaź pozostałe czujniki wykorzystywane w drugim stopniu kontroli działają odwrotnie. Czujniki oznaczane są kolorami.
Nie no czujnik napewno mam odpowiednio dobrany.Znajmomy mechanik specjalizujacy sie w remontach silnikow mi zmieniał.
Ale jak to moze byc czujnik jak mimo zmasowania kontrolka sie i tak zapala. heh....
[ Dodano: 07 Mar 2007 11:32 ]
a tak przy okazji...to jak zrobic zeby sie ta kontrolka nie zapalała i brzeczek tez nie wklanczał?? bo jak mam wszytsko ok z silnikiem a jest to moze faktycznie wada elektryczna licznika to olac to i wylaczyc. zrobic sie to w najb,izszym czasie ale nie teraz.
wiec kto wie??
Ale jak to moze byc czujnik jak mimo zmasowania kontrolka sie i tak zapala. heh....
[ Dodano: 07 Mar 2007 11:32 ]
a tak przy okazji...to jak zrobic zeby sie ta kontrolka nie zapalała i brzeczek tez nie wklanczał?? bo jak mam wszytsko ok z silnikiem a jest to moze faktycznie wada elektryczna licznika to olac to i wylaczyc. zrobic sie to w najb,izszym czasie ale nie teraz.
wiec kto wie??
Ten czujnik 0.03 to ten w glowicy czy w podstawie filtra ? Orientujesz sie jaki rzad wartosci cisnienia ma ten 2 czujnik od "podwyzszonych obrotow" ?hasiek pisze:W VW kontrola ciśnienia oleju jest podwójna. Pierwsza to kontrola zaniku ciśnienia oleju. Do niej wykorzystany jest czujnik o ciśnieniu 0,03MPa. Działa jak w większości samochodów lampka ciśnienia oleju. Druga to kontrola niedostatecznego cisnienia oleju. Do niej wykorzystywany jest czujnik o wyższym cisnieniu w zależności od rodzaju silnika. Układ ten załącza się gdy obtoty silnika przekroczą 2000 obr/min. Jeśli czujnik będzie źle dobrany to takie cuda z lampką i brzęczykiem mogą sie dziać. Czujnik 0,03MPa po doprowadzeniu ciśnienia odłącza masę zaź pozostałe czujniki wykorzystywane w drugim stopniu kontroli działają odwrotnie. Czujniki oznaczane są kolorami.
Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba
Witam
A powiedzcie jakich kolorów powinny być czujniki w podstawie filtra oleju w silniku 16V. Bo ja mam tak:
i tak gdzie idzie niebieski przewód mam czujnik niebieski a tam gdzie żółty kabel czujnik jest biały. to dobrze?
[ Dodano: 08 Mar 2007 19:34 ]
Nie wiecie jak z tymi czujnikami? Aha i mam jeszcze jedno pytanko. Zdemontowałem te 2 czujniki z fotki wyżej plus ten czujnik ze zdjęcia poniżej (ten wyżej).
Wymyłem je ładnie ropą przetarłem szmatka i wkręciłem. najpierw autko nie chciało chwile odpalić, musiałem go 2 razy pomęczyć ( ale to może być wina ciągle włączonego radyjka z głośno włączoną muzyczka) a po przejechaniu około kilometra zgasł na światłach i miał takiego dziwnego muła, jakby wogole mocy nie miał, kompletnie nie chcial jechac :/ ale już po kolejnym kilometrze było wszystko oki. Czy to mogła być wina tego że czujniki myłem ropą? aha i powiedzcie co to za czujniki i czy przypadkiem nie są źle założone bo przy poprzednim właścicielu można sie wszystkiego spodziewać. Aha dodam tylko że myłem te czujniki bo mam problem z ciśnieniem przy nagrzanym silniku, przy 2000 kontrolka zapala sie i brzeczy. Aha i przy okazji
http://www.allegro.pl/item173232976_wsk ... _widm.html
czy taki wskaznik cisnienia jest wmiare dokladny? i czy montuje sie go przez trójnik pod któryś z czujników w podstawie filta?
Pozdrawiam
A powiedzcie jakich kolorów powinny być czujniki w podstawie filtra oleju w silniku 16V. Bo ja mam tak:
i tak gdzie idzie niebieski przewód mam czujnik niebieski a tam gdzie żółty kabel czujnik jest biały. to dobrze?
[ Dodano: 08 Mar 2007 19:34 ]
Nie wiecie jak z tymi czujnikami? Aha i mam jeszcze jedno pytanko. Zdemontowałem te 2 czujniki z fotki wyżej plus ten czujnik ze zdjęcia poniżej (ten wyżej).
Wymyłem je ładnie ropą przetarłem szmatka i wkręciłem. najpierw autko nie chciało chwile odpalić, musiałem go 2 razy pomęczyć ( ale to może być wina ciągle włączonego radyjka z głośno włączoną muzyczka) a po przejechaniu około kilometra zgasł na światłach i miał takiego dziwnego muła, jakby wogole mocy nie miał, kompletnie nie chcial jechac :/ ale już po kolejnym kilometrze było wszystko oki. Czy to mogła być wina tego że czujniki myłem ropą? aha i powiedzcie co to za czujniki i czy przypadkiem nie są źle założone bo przy poprzednim właścicielu można sie wszystkiego spodziewać. Aha dodam tylko że myłem te czujniki bo mam problem z ciśnieniem przy nagrzanym silniku, przy 2000 kontrolka zapala sie i brzeczy. Aha i przy okazji
http://www.allegro.pl/item173232976_wsk ... _widm.html
czy taki wskaznik cisnienia jest wmiare dokladny? i czy montuje sie go przez trójnik pod któryś z czujników w podstawie filta?
Pozdrawiam
Wiecie może jakie czujniki powinny być zamontowane w podstawie filtra oleju i jakie kolory kabli powinny być podłączone pod dany czujnik? (chodzi o silnik 16V) jak kupiłem auto 2 miesiace temu to mialem problemy z kontrolką oleju, brzeczala po nagrzaniu oleju do ponad 100C. Pomyłem czujniki ale to nic nie zmieniło. Wczoraj sprawdziłem w identycznym silniku że są inne czujniki :/ u mnie był zamontowany czujnik niebieski, ten bliżej silnika a drugi biały a w tym drugim silniku był biały bliżej silnika i 2 był czarny. Teraz to już nie wiem jakie powinny być :/ Może ktoś podpowie? aha i kabelki mam jeden żółty a drugi niebieski z czarnym paskiem.
[ Dodano: 15 Kwi 2007 21:17 ]
Czy naprawdę nikt mi nie pomoże?
[ Dodano: 15 Kwi 2007 21:17 ]
Czy naprawdę nikt mi nie pomoże?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 99 gości