Strona 1 z 2

sam sobie dodaje gazu (tzn wciska pedał gazu)

: ndz mar 04, 2007 15:32
autor: gawraf
Mam problem, od kiedy wymienilem silnik, auto samo sobie dodaje gazu, najczesciej tak sie dzieje,gdy jade na wysokich obrotach (tzn tak od 3 - 4,5) i daje wtedy luz, to on sam sobie dodaje gazu (tzn czuc na pedael gazu ze sie wciska tak pare razy) tzn obroty spadaja do 1000 i rosna spowrotem do ok 3000, sprawdalem wszystko, podpinalem pod komputer i nie wiem co sie dzieje, czy muglby ktos pomuc?:)

: ndz mar 04, 2007 15:56
autor: lordmatej
Kurde ja mam to samo po założeniu instalacji LPG.jadę sobie ok 110 km/h i zdejmuje nogę z gazu a pedał sam pulsuje sobie pod moją stopą.O co mu chodzi??Trochę to wkurza.

: ndz mar 04, 2007 15:58
autor: juby
silnik krokowy. było 100x na forum

: ndz mar 04, 2007 16:03
autor: gawraf
:)) dzieki, ale napewno? bo poza tymi dodawaniami sobie gazu dziala idealnie, tzn obroty sa caały czas w granicy 900 i ani drgną, alei tak dzieki za rade, :)

[ Dodano: 04 Mar 2007 15:16 ]
a i jeszcze jedno pytanie, czy w zwiazku z tym auto moze wiecej palic ? tzn. niby obroty sa bardzo równe, ale spalanie jest dosc wysokie, i jak dotej pory nikt nie wie dlaczego :)

: ndz mar 04, 2007 16:25
autor: juby
tak

: ndz mar 04, 2007 16:36
autor: AD6
Ja też tak mam odkąd założyłem LPG i u mnie jest to właśnie tym spowodowane gawraf tylko że ty chyba nie masz gazu ? spróbuj jeszcze zresetować komputer odłączając akumulator u mnie pomaga dopóki nie przejadę się na LPG wtedy problem znowu powraca ale wynika z tego że jest to przez błędy w komputerze które pojawiają się po jeździe na LPG

: ndz mar 04, 2007 16:39
autor: gawraf
:) czyli juz wszystko jasne, ostatnie pytanie, kupic nowy silniczek krokowy, czy uzywany, róznica w cenie jakies 200 zł , co proponujecie? tzn jak duze sa szanse ze jak kupje uzywany to on bedzie jeszcze dlugo chodzi?:) a i czemu to sie dopiero ujawnia (ta awaria silniczka krokowego) po załozeniu LPG? tzn wczesniej on tez byl uszkodzony tylko nie dawal wiekszych znaków? i palil przez to wiecej?

: ndz mar 04, 2007 17:37
autor: touch01
awaria silniczka krokowego ujawnia sie po założeniu lpg. najczęsciej dlatego , iż gdy car nie ma gazu to przez silniczek idzie tylko powietrze, a gdy jest lpg założone ... to przez silniczek idzie powietrze + gaz . a co dokrokowca nowy czy używany ? hmm ... wg mnie i tego co z nimi przeżyłem i o nich słyszałem to używki nie dają rady za długo choć to nie reguła kupisz i po miesiącu tygodniu ci strzeli znowu ... a jak kupisz nowy to masz 12 miesięcy gwarancj ... poszukaj na allegro jest firma ze śląska która robi krokowce ... moj znajomy do omegi 2.0 16v kupił u nich za 130 pln . w tych granicach były używki . a jak krok jest walnięty to szczególnie na LPG samochód zauważalnie więcej pali , obroty nie są równe i skaczą często są za wysokie staąd więkrze spalanie

: ndz mar 04, 2007 18:14
autor: gawraf
:) wiem ze sie nie zaczyna zdania od no wlasnie, ale tak bedzie najszybciej, no wlasnie ze mi oborty utrzymuja sie na idealnym poziomie 900 i wogule nie skacza, jedynym objawem jest to samo dodawanie sobie gazu (co jest bardzo niewygodne, w przypadku hamowania silnikiem (wtedy wlasnie auto przyspiesza zamiast hamowac :[ )no i to spalanie, w granicach 13-15 miejsce, i 11-13 trasa... oczywiscie LPG, które posiadam od niecalego roku, (jakies 1/2 roku) bylem juz u wielu gazownikow, cos powykrecali w butli, nieznacznie sie zmniejszylo z 16 na 15 :D ale dalej mi sie cos wydaje duzo jak na taki silnik, z taka moca :) tym bardziej ze czytam tu na forum ze innym z takimi silnikami auta spalają srednio o ok 3-4 litry mniej,a przy mojej jezdzie )jakies 50 tys rocznie,to daje dosc duza kwote, i jestem w stanie nawet duzo zaplacic, byle tylko byc pewnym ze to sie poprawi... bo nie chce go sprzedawac, bo jest poprostu super. (pozatym spalaniem i dodawaniem gazu :P )

: ndz mar 04, 2007 18:35
autor: touch01
gawraf . > moim zdaniem to krokowiec bo ma właśnie takie objawy podobne miałem w tigrze , kolega w golf II , i drugi kumpel ostatnio w omce .no ale to tylko moje skromne zdanie .

: ndz mar 04, 2007 18:36
autor: AD6
touch01 pisze:iż gdy car nie ma gazu to przez silniczek idzie tylko powietrze,

hehe jeśli idzie tylko same powietrze to na czym auto jeździ ?? w AAM i ABS jest wtrysk jednopunktowy i idzie powietrze z benzyną podawaną przez wtryskiwacz który jest nad przepustnicą na gazie jest już tak jak piszesz

: ndz mar 04, 2007 18:38
autor: gawraf
a jescze jedno pytanie :) a moze wystarczy go tylko przeczyscic? no nic jutro cos pokombinuje, a z tym spalaniem to ten silniczek krokowy mial by az taki wpływ? tzn 3 litry ażżż?? różnicy?

: pn mar 05, 2007 01:20
autor: touch01
AD6- >

błąd techniczny:)


a co do tegto spalania to w omce u mojego kolegi różnica była taka ze zwalonym krokiem gazu 16-17 po miescie palila ... ze zrobionym 12-13 litrow gazu

możesz fakt wyczyścić krokowca... najlepiej zostaw go na pare godzin w benzynie ekstrakcyjnej ( nie ropie bo jest tłusta) moze pomóc (ale nie musi)

powodzenia

: pn mar 05, 2007 10:13
autor: daniel2505
Miałem dokładnie ten sam problem w skodzie. I tam był problem z przepustnica. Coś się skopało i sprężyna która jest w przepustnicy sama otwierała gardziel przepustnicy. Silniczek oczywiście też może robić takie numery ale wydaje mi się ze silniczek to regulator wolnych obrotów i raczej przy tych 3 tysiącach juz by nie świrował. Ja najpierw przeczyścił bym silniczek albo gdzieś na szrocie założył inny do sprawdzenia