Strona 2 z 2

: czw lut 22, 2007 21:37
autor: sylwekzyla
A JAK SPRZĘGŁO WYSOKO ŁAPIE TO TEŻ JUŻ ZBLIŻA SIĘ JEGO KONIEC, CZY GOLFERY TAK MAJĄ?

: czw lut 22, 2007 22:07
autor: Paweł Marek
sylwekzyla pisze:A JAK SPRZĘGŁO WYSOKO ŁAPIE TO TEŻ JUŻ ZBLIŻA SIĘ JEGO KONIEC, CZY GOLFERY TAK MAJĄ?
trudno powiedzieć co dla ciebie znaczy wysoko, automatyczna linka daje taki efekt dość wyskoiego łapania, musiałbyś porównać z innym autem lub komuś wprawnemu dać pojeździć na próbę. Proponuję z zamartwianiem się poczekać do ślizgania.

: pn mar 12, 2007 18:54
autor: matuz
Cześć.
Podłącze się, bo mam podobny problem.

Właśnie dowiedziałem się, że mam do wymiany łożysko docisku sprzęgła.
Mam Golfa MK3 1.9 TDi 90KM. Sprzęgło ponoć hydrauliczne.

Poradźcie mi proszę:
1. Czy to od razu całość wymieniać (z tarczą i resztą)?
2. Jaka jest rozsądna cena za części (jakiej firmy)
3. Ile można dać za wymianę?

4. Można jeszcze jakiś czas z tym jeździć??? dowiedziałem się pół godziny temu ;(

5. może ktoś mi poleci jakiegoś dobrego mechanika z okolic Wrocławia/Oławy i okolic, który nie weźmie dużo.

Pozdrawiam i dziękuję.

: wt kwie 08, 2008 00:42
autor: Krakulec
1 jak już wymieniać wymień wszystko tarcza docisk łożysko
2 Ja jestem za dwoma firmami sachs i valeo około 250zł
3 ile można dać , nie wiem bo sam będę to nie długo robił
4 można jeździć ale będzie sie robiło coraz gorzej unikaj gwałtownych przyspieszeń bo wciśnięcie pedału i tak nic nie da tylko silnik będzie wył i będzie wycierać sie tarcza

: pn cze 09, 2008 00:50
autor: specWROC
Krakulec pisze:1 jak już wymieniać wymień wszystko tarcza docisk łożysko
2 Ja jestem za dwoma firmami sachs i valeo około 250zł
3 ile można dać , nie wiem bo sam będę to nie długo robił
4 można jeździć ale będzie sie robiło coraz gorzej unikaj gwałtownych przyspieszeń bo wciśnięcie pedału i tak nic nie da tylko silnik będzie wył i będzie wycierać sie tarcza


dokładnie mam to samo w swoim mk2 przy gwałtownych przyśpieszeniach sprzęgło się ślizga, jakie koszta w mk2 i co odrazu wymieniać?