Ślizgające sie sprzeglo - czy to juz koniec

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Postprzez sylwekzyla » Cz lut 22, 2007 21:37

A JAK SPRZĘGŁO WYSOKO ŁAPIE TO TEŻ JUŻ ZBLIŻA SIĘ JEGO KONIEC, CZY GOLFERY TAK MAJĄ?
sylwekzyla
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): Śr lis 22, 2006 22:39
Lokalizacja: CMG
Online: 1h 35m
Pomógł: 4
Auto: SEAT TOLEDO II 2000r
Silnik: AKL

Postprzez Paweł Marek » Cz lut 22, 2007 22:07

sylwekzyla napisał(a):A JAK SPRZĘGŁO WYSOKO ŁAPIE TO TEŻ JUŻ ZBLIŻA SIĘ JEGO KONIEC, CZY GOLFERY TAK MAJĄ?

trudno powiedzieć co dla ciebie znaczy wysoko, automatyczna linka daje taki efekt dość wyskoiego łapania, musiałbyś porównać z innym autem lub komuś wprawnemu dać pojeździć na próbę. Proponuję z zamartwianiem się poczekać do ślizgania.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Online: 24d 8h 27m
Pomógł: 2723
Auto: Vento
Silnik: 2E

Postprzez matuz » Pn mar 12, 2007 18:54

Cześć.
Podłącze się, bo mam podobny problem.

Właśnie dowiedziałem się, że mam do wymiany łożysko docisku sprzęgła.
Mam Golfa MK3 1.9 TDi 90KM. Sprzęgło ponoć hydrauliczne.

Poradźcie mi proszę:
1. Czy to od razu całość wymieniać (z tarczą i resztą)?
2. Jaka jest rozsądna cena za części (jakiej firmy)
3. Ile można dać za wymianę?

4. Można jeszcze jakiś czas z tym jeździć??? dowiedziałem się pół godziny temu ;(

5. może ktoś mi poleci jakiegoś dobrego mechanika z okolic Wrocławia/Oławy i okolic, który nie weźmie dużo.

Pozdrawiam i dziękuję.
matuz
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Pn mar 05, 2007 23:58
Lokalizacja: DW
Online: 4h 26m
Auto: MK4 Variant
Silnik: 1.4

Postprzez Krakulec » Wt kwi 08, 2008 00:42

1 jak już wymieniać wymień wszystko tarcza docisk łożysko
2 Ja jestem za dwoma firmami sachs i valeo około 250zł
3 ile można dać , nie wiem bo sam będę to nie długo robił
4 można jeździć ale będzie sie robiło coraz gorzej unikaj gwałtownych przyspieszeń bo wciśnięcie pedału i tak nic nie da tylko silnik będzie wył i będzie wycierać sie tarcza
Krakulec
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica
Online: 47m

Postprzez specWROC » Pn cze 09, 2008 00:50

Krakulec napisał(a):1 jak już wymieniać wymień wszystko tarcza docisk łożysko
2 Ja jestem za dwoma firmami sachs i valeo około 250zł
3 ile można dać , nie wiem bo sam będę to nie długo robił
4 można jeździć ale będzie sie robiło coraz gorzej unikaj gwałtownych przyspieszeń bo wciśnięcie pedału i tak nic nie da tylko silnik będzie wył i będzie wycierać sie tarcza




dokładnie mam to samo w swoim mk2 przy gwałtownych przyśpieszeniach sprzęgło się ślizga, jakie koszta w mk2 i co odrazu wymieniać?
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So kwi 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Online: 6d 11h 41m
Pomógł: 18
Auto: BORA VARIAnT
Silnik: AJM

Poprzednia strona



Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: doniu92, Google [Bot] i 5 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,