Problem z zaplonem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, italiano_83, VIP

Problem z zaplonem

Postprzez Mis » So lut 17, 2007 22:59

Witam Was,

Mam taki o to problem,


Gdy auto postoi kilka godzin, noc odpala od razu
natomiast po zgaszeniu i ponownym zapaleniu po ok 10 min. jest problem z odpalaniem i trzeba dlugo krecic aby zalapal


Czy mozecie mi powiedziec o co mu chodzi?
Ostatnio edytowano Śr cze 06, 2007 22:44 przez Mis, łącznie edytowano 1 raz
Mis
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt sie 04, 2006 20:46
Lokalizacja: Warszawa
Online: 0s
Pomógł: 240

Postprzez prezesik25 » So lut 17, 2007 23:40

Do wymiany przewody WN!

Po przejechaniu jakiegoś odcinka i zgaszeniu auta przewody zaczynają się "pocić", wtedy jest przebicie i musi upłynąć min. pół godziny lub godzina zanim normalnie od sztycha odpali.

Miałem tak już przy dwóch autach 126p i opel kadett. - w obu przypadkach było tak samo.

Jak nie będzie chciał zapalić oczyść suchą szmatką przewody WN i wtedy zobacz, czy odpai. Jak odpali to przewody do wymiany.
Obrazek
Obrazek
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn gru 11, 2006 20:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Online: 1d 22h 45m
Pomógł: 495
Auto: MK3 i Fiat Stilo
Silnik: 1.9JTD

Postprzez Mis » N lut 18, 2007 08:02

prezesso25, przewody wymienialem w listopadzie na nowe, ale przetre je przed opaleniem i zobaczymy czy pomoze
Mis
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt sie 04, 2006 20:46
Lokalizacja: Warszawa
Online: 0s
Pomógł: 240

Postprzez Maciuś01 » N lut 18, 2007 13:01

przewody wymienic mozna zawsze napewno nie zaszkodzi

ale sprawdz i ustaw luzy zaworowe jak zawory sa za ciasne to tez taki jest efekt
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz paź 26, 2006 16:08
Lokalizacja: Bydgoszcz
Online: 11h 25m
Pomógł: 44
Auto: MK5 TDI Passat 3BG
Silnik: BKCAWX

Postprzez Mis » N lut 18, 2007 16:22

Maciuś01 napisał(a):ale sprawdz i ustaw luzy zaworowe jak zawory sa za ciasne to tez taki jest efekt


ale gdyby luzy byly niepoprawne to by przeciez byly inne objawy. Nieprawda?
Mis
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt sie 04, 2006 20:46
Lokalizacja: Warszawa
Online: 0s
Pomógł: 240

Postprzez miś fazi » N lut 18, 2007 16:30

napisz jaki masz gaznik ?
miś fazi
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N cze 11, 2006 12:01
Lokalizacja: Nowy Sącz
Online: 9d 20h 30m
Pomógł: 1483
Auto: golf
Silnik: ADZ

Postprzez Mis » N lut 18, 2007 17:28

pierburg 2e2
Mis
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt sie 04, 2006 20:46
Lokalizacja: Warszawa
Online: 0s
Pomógł: 240

Postprzez miś fazi » N lut 18, 2007 17:30

to najprawdopodobniej masz coś ze ssaniem
miś fazi
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N cze 11, 2006 12:01
Lokalizacja: Nowy Sącz
Online: 9d 20h 30m
Pomógł: 1483
Auto: golf
Silnik: ADZ

Postprzez Mis » N lut 18, 2007 17:33

miś fazi napisał(a):to najprawdopodobniej masz coś ze ssaniem



wiesz cos wiecej?
Mis
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt sie 04, 2006 20:46
Lokalizacja: Warszawa
Online: 0s
Pomógł: 240

Postprzez miś fazi » N lut 18, 2007 18:45

Obrazek

[ Dodano: 18 Lut 2007 18:51 ]
Obrazek
miś fazi
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N cze 11, 2006 12:01
Lokalizacja: Nowy Sącz
Online: 9d 20h 30m
Pomógł: 1483
Auto: golf
Silnik: ADZ

Postprzez Maciuś01 » Pn lut 19, 2007 14:34

ale gdyby luzy byly niepoprawne to by przeciez byly inne objawy. Nieprawda?[/quote]

niekoniecznie jak zawory maja luz za mały to przy odpalaniu na ciepłym jest właśnie taki efekt
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz paź 26, 2006 16:08
Lokalizacja: Bydgoszcz
Online: 11h 25m
Pomógł: 44
Auto: MK5 TDI Passat 3BG
Silnik: BKCAWX

Postprzez Mis » Śr cze 06, 2007 22:40

No niestety, ale dzisiaj golf odmowil wspolpracy :(


Tak jak pisalem wyzej, mam nastepujacy problem

Jak jest zimny silnik odpala od razu, jak sie rozgrzeje do 90 stopni po zgaszeniu i ponownym odpaleniu trzeba dlugo krecic aby zalapal, potem sie troszke ksztusi i jest ok, natomiast zaraz po zgaszeniu odpala od razu. Ten problem sie pojawia jeszcze, gdy auto bedzie stalo kilka godzin na pelnym sloncu, kiedy sie nagrzeje bez uruchamiania.

Dzisaj wracajac z trrasy przeszlo 150 km zaczal w Lodzi sie krztusic na luzie, ze musialem mu trzymac gaz, natomiast w drodze powrotnej (kolejne 150 km ) jechal normalnie, normalne przyspieszenie. Czasem jednak na swiatlach, na luzie chodzil dobrze, a pozniej na kolejnych swiatlach znow sie krztusil. W koncu po zgaszeniu, juz pod domem, zapalil z tradycyjnym trudem i zgasl chwile pozniej podczas jazdy. Juz jak sie udalo odpalic to bardzo przerywal i nie da sie nim jezdzic.

Zalozylem mu inne kable WN ale nadal to samo. Swiece wymieniane w listopapadzie na NGK. Silownik trojpolozeniowy i pull down sprawdzony, sa sprawne.

Macie jakies sugestie ? Bo teraz golf stoi na innym osiedlu a jest mi niezmiernie potrzebny do pracy :(
Ostatnio edytowano Śr cze 06, 2007 22:41 przez Mis, łącznie edytowano 1 raz
Mis
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt sie 04, 2006 20:46
Lokalizacja: Warszawa
Online: 0s
Pomógł: 240




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,