golfIII
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zazwyczaj zawory się gną jak pasek rozrzadu się przestawi, albo się urwie, ale najczesciej pada klika, pewnie sie upalił zawór i jest nieszczelny, albo się zawiesił- np. padł hydrauliczny regulator zaworów. Ucieka Ci kompresja, niespalone paliwo trafia do ukąłdu wydechwoego, niszczy się przez to katalizator, sonda lambda, nie równo chodzi dostaja po dupie poduszki silnika, więcej pali, a jak zawiesił sie hydraulik to wypali się całkiem zawór, i wytrze się na tej krzywce wałek rozrządu, a jeżeli dziura w tłoku to wywala olej i itp. Tu nie ma co gdybac wg mnie trzeba ściągnać głowicę i popatrzeć co i jak.maciejVW pisze:auto odpala i jedzie ale ma nierowne obroty Mozliwe jest by zawor sie skrzywil?Co mogloby sie wtedy wydarzyc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości