Jakie zegary powinny byc w moim golfie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
InspBober
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
Kontakt:

Jakie zegary powinny byc w moim golfie?

Post autor: InspBober » czw lut 01, 2007 00:13

Wiatm, mam taki problem, od pewnego czasu szukam nowych zegarów i ostatnio pojawily sie u mnie watpliwosci czy te ktore mam sa oryginalne(czy nie zostaly wczesniej wymienione). Czy wie ktos moze jakie zegary(indeks predkosci) powinny byc w mk2 z 89 1.6? Czy to jest w ogole jakos znormalizowane? I jak duza zmiane odczuje gdy bede mial złe zegary?


[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw lut 01, 2007 00:38

Najczęściej spotykany indeks dla silników 1.6, 1.8 to 950.
O ile się nie mylę to indeks mówi jaka liczbę obrotów robi linka przy przejechaniu 1km.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lut 01, 2007 00:47

bodzio_j pisze:Najczęściej spotykany indeks dla silników 1.6, 1.8 to 950.
zgadza sie !!! ten mniejsz czyli 935 (chyba) to był w 1.3 :)))

Ty chyba bedziesz mieć licznik na 1 wtyczke
dobrze prawie :P ??



Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » czw lut 01, 2007 00:54

InspBober, chyba 950 mam tez 1.6 ;) wymontowanie i zamontowanie licznika to 20 min roboty :) bodajze przelozenie licznika zalezy rowniez od slimaka ktory jest w skrzyni biegow ;)

[ Dodano: Sro Sty 31, 2007 23:56 ]
To_mas, powinien miec jedna bo chyba w 88 roku bylo przejscie z 2wtyczek na 1wtyczke ;)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lut 01, 2007 00:58

sGARY pisze:To_mas, powinien miec jedna bo chyba w 88 roku bylo przejscie z 2wtyczek na 1wtyczke ;)
no tak jakoś :)



Awatar użytkownika
Łukasz_Mk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr mar 30, 2005 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Łukasz_Mk2 » czw lut 01, 2007 01:00

indeks 950 na jeden wtyk


"VW nie dla Idiotów"

[b]AFN Quattro Ruulez:-)[/b]

[url=http://imageshack.us][img]http://img148.imageshack.us/img148/2230mk2qu9nv2.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
InspBober
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
Kontakt:

Post autor: InspBober » czw lut 01, 2007 01:10

moze i powinienem miec zegary na 1 wtyk ale mam na 2:p a duzy bład powstałby w skutek zamontowania 975 zamiast 950? ma ktors pojecie?


[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw lut 01, 2007 09:05

InspBober pisze:moze i powinienem miec zegary na 1 wtyk ale mam na 2:p a duzy bład powstałby w skutek zamontowania 975 zamiast 950? ma ktors pojecie?
Zegary masz dobre - też mam na dwie wtyczki (89r)
Co do przekłamania to wydaje mi się, że - dystans będzie zaniżony o ok. 2.7km na każde 100km , podbnie z prędkością - zaniżona nieco.



Awatar użytkownika
InspBober
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
Kontakt:

Post autor: InspBober » czw lut 01, 2007 11:08

vario pisze:a czemu nie przełozyc tego twojego predkosciomierza do nowych zegarow?? wtedy bedzie grac na 100%...
w tym rzecz ze to wlasnie moj stary predkosciomierz jest walniety. T jeszcze 2 sprawy
Czy podszas rozbiórki zegarów łatwo cos uszkodzic, zdaje sie ze trzeba odrecic cala folie ze sciezkami a jak ja patrzer na te sruby co to trzymaja to wydaje mi sie ze moze byc problem.
I druga rzecz, tak z ciekawości, skoro 950 bylo w 1.6 i 1.8 to gdzie byly 975 wyskalowane tylko do 200km/h?


[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]

fix123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 12:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: fix123 » czw lut 01, 2007 11:22

samo przełożenie zegara to nie problem nawet jesli masz index 935 i chesz włożycz 950 i ten 975 to rożnice możesz mieć jedynie taką że może ci przeklamywać prędkość ale po wyjęciu strzałek możesz je sobie tak ustawić aby wmiare pokazywał ci dobrze widomo male jakies przeklamanie jest zawsze. gdzies na forum widzialem przelicznik włąsnie może to też ci pomuc http://vwgolf.pl/porady/gear.html tu zapodaje linnka pozdr.



Awatar użytkownika
InspBober
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pn lip 24, 2006 22:41
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
Kontakt:

Post autor: InspBober » czw lut 01, 2007 11:22

a no wlasnie i jeszcze jedno. Indeks predkosci czyli przelozenie licznika jest najistotniejsze i nie ma znaczenie do ilu wyskalowany jest licznik bo i tak przy danym przelozeniu pokazywana jest dana predkosc tyle tylko ze nie da sie osiagnac predkosci max czyli 220km/h, dobrze prawie?


[url]http://rapidshare.com/files/3054669/Swap_gaznika.zip.html[/url]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw lut 01, 2007 11:41

Ja mam golfa z 1990 roku, silnik 1.6 PN i index na liczniku 935. Prędkość mierzy dobrze.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 100 gości