Witam
Zauważyłem ostatnio w moim Golfiku III 1.9D lekko balansujace koło pasowe:( odrazu przegladnąłem tematy na forum i szczena mi opadła kiedy dowiedziałem sie czym to może grozić...więc prosze was o rade czy ktos sam to robił i mogłby mi napisac po koleji jak to zrobic samemu bo troche sie znam na tym. Chodzi mi głownie o to czy dokręcając tą śróbe trzeba jakoś zablokować wał czy wystarczy jak auto stoi na biegu??? i w jakim położeniu ma byc kolo wałka rozrządu bo nie widze na nim zadnego znaku? wystarczy jak ustawie kolo zamachowe w odpowiednim punkcie?? Czy jest mozliwość sprawdzenia czy to jest wina tego klina czy to moze samo koło pasowe jest ugiente?? a i jeszcze czy ta sróba na kole zamachowym jest prawo czy lewoskrętna???
gwinty chyba sprawne ale nie sprawdzałem jeszcze. (chodzi ci o te 4 na kole pasowym??) a czy po sciagnieciu kola mozna odpalic silnik?? wowczas było by widac czy kolo zebate paska rozrządu tez balansuje gorzej jak pasek spadnie przy takiej prubie w jaki sposób to koło paska mogło ulec ugieciu ??? bo takie cienkie to ono niejest:)??
z gory dziekuje za rady.
pozdrawiam!
G.
Wymiana Koła pasowego i rozrządu pomóżcie!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana Koła pasowego i rozrządu pomóżcie!!
Ostatnio zmieniony czw sty 11, 2007 00:59 przez pix07, łącznie zmieniany 2 razy.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Wystarczy 5 bieg i mocno wcisnąć hamulec. Ale sobiscie nie sądzę,żeby centralna śruba się zluzowała...pix07 pisze:czy dokręcając tą śróbe trzeba jakoś zablokować wał czy wystarczy jak auto stoi na biegu?
Znak jest, ale pod pokrywą zaworów. Na wałku jest nacięcie w ktore wkłada się specjalny płaskownik. Natomiast w otworze obudowy sprzęgła jest znak na kole zamachowym, a w kole zębatym pompy wtryskowej jest otwor, który kołkiem zgrywa się z obudową paska rozrządu.Musisz tak ustawić elementy, i wtedy dopiero można zdjąć pasek rozrządu.pix07 pisze:w jakim położeniu ma byc kolo wałka rozrządu bo nie widze na nim zadnego znaku?
Prawdopodobnie samo koło paska wieloklinowego jest ugięte . Wszystkie gwinty są prawe.pix07 pisze:czy to jest wina tego klina czy to moze samo koło pasowe jest ugiente?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 142 gości