Na zakretach ucieka tyl Varianta

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: miś fazi, Qto, italiano_83, edzio, VIP

Na zakretach ucieka tyl Varianta

Postprzez maluch » Wt sty 02, 2007 00:42

siemka jeżdże golfem 3 kombi Tdi ostatnio pojawił się problem z zawieszeniem podczas jazdy po zakrętach odczuwam wrażenie że tył golfa zaczyna latac po drodze ( wynosi go na zakrętach) sprawdziłem amory i są ok tuleje w tylnej belce też wpożądku słyszałem że belka może być krzywa KTOŚ WIE CO SIE DZIEJE ?????????????
Ostatnio edytowano Pt sty 26, 2007 11:41 przez maluch, łącznie edytowano 1 raz
maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): Pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata
Online: 0s

Postprzez vw-gorol » Wt sty 02, 2007 02:16

witam
znajomy zeszłej zimy miał ten sam problem po tym jak wpadł do rowu.Tylna belka do wymiany. Udaj sie do stacji diagnostycznej i niech Ci sprawdzą geometrie. Bedziesz widział czarne na białym co jest grane ale na 95% jetem pewien ze masz trafiona belke
pozdro
vw-gorol
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz wrz 28, 2006 03:09
Lokalizacja: Janikowo
Online: 46m
Pomógł: 2

Postprzez eku_suci » Pt sty 26, 2007 09:18

vw-gorol napisał(a):znajomy zeszłej zimy miał ten sam problem po tym jak wpadł do rowu.

no ja wpadlem wczoraj wlasnie przez tylnia belke :crazy: naszczescie nic z samochodem sie nie stalo , mam pytanie czy belka od mk2 pasuje do mk3 ? pozdrawiam
eku_suci
Użytkownik
Użytkownik
 
Dołączył(a): Cz maja 25, 2006 15:11
Lokalizacja: Kutno/W-wa
Online: 27m
Pomógł: 16

Postprzez vw_vandal » Pt sty 26, 2007 11:15

maluch, sprawdz czy masz luz na łożyskach bo jak jest zaduży może być taki objaw.
eku_suci, z tego co się orientuje do 94 roku pasuje belka z mk2.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Online: 1d 10h 57m
Pomógł: 168
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1.9TDi

Postprzez dziejo » Pt sty 26, 2007 12:03

no ja wpadlem wczoraj wlasnie przez tylnia belke
moze konkretniej wpadłes przez tuleje met-gum na niej guma wyrobiona i buja samochodem zwłaszcza na zakrętach wynosi tył
dziejo
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Jastrzębie - Zdrój gr. SLĄSKA -LEWIN BRZESKI gr. Opole
Online: 1d 2h 13m
Pomógł: 1882
Auto: mk3 - sharan 19.tdi
Silnik: ok

Postprzez maluch » Pt sty 26, 2007 19:05

luzu w łożyskach niema a tuleje wymieniałem na nowe
maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): Pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata
Online: 0s

Postprzez vw_vandal » So sty 27, 2007 12:06

A jak amory?? Jakiej firmy??
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Online: 1d 10h 57m
Pomógł: 168
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1.9TDi




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,