passat 99 - wahacze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

passat 99 - wahacze

Post autor: Bossman » sob gru 30, 2006 22:40

witam,
znajomi mają możliwość zakupić dosc okazyjnie passata z 99roku
mają jednak dylemat, ponieważ występują podobno w nowszych vw wahacze aluminiowe, ktore dosc czesto trzeba wymieniac a ich cena podobno do niskich nie nalezy ( cos okolo 3000zł)
czy to prawda? i czy faktycznie dosc często padają i konieczna jest wymiana na nowe??
nie znam się, ale wydaje mi się, ze aż tak strasznie nie jest z tymi cenami

z góry dziekuję za pomoc i życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku :)
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz gru 31, 2006 00:36 przez Bossman, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob gru 30, 2006 22:47

hmm czy wahacze mogą być aluminiowe? terortycznie tak ale nie wiem czy jakiś producent by sie na to odwarzył...jesli sie okaze ze jest tak jak mowisz to bede mocno zdziwiony ale bogatszy w wiedzę...
Tak czy inaczej przewaznie wahacze sie regeneruje tj wymienia tuleje przednią i tylną oraz sworzen wahacza i masz nowy wahacz w zasadzie, samo ramie wahacza nie ulega zużyciu, nie ma potrzeby wymainy całego wahacza...
Ale moze faktycznie sa jakies alumionwe które sa nierozbieralne ale nie mam wiedzy na ten temat
pzdr



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 30, 2006 22:50