witam,
znajomi mają możliwość zakupić dosc okazyjnie passata z 99roku
mają jednak dylemat, ponieważ występują podobno w nowszych vw wahacze aluminiowe, ktore dosc czesto trzeba wymieniac a ich cena podobno do niskich nie nalezy ( cos okolo 3000zł)
czy to prawda? i czy faktycznie dosc często padają i konieczna jest wymiana na nowe??
nie znam się, ale wydaje mi się, ze aż tak strasznie nie jest z tymi cenami
z góry dziekuję za pomoc i życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku
pozdrawiam
passat 99 - wahacze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
passat 99 - wahacze
Ostatnio zmieniony ndz gru 31, 2006 00:36 przez Bossman, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hmm czy wahacze mogą być aluminiowe? terortycznie tak ale nie wiem czy jakiś producent by sie na to odwarzył...jesli sie okaze ze jest tak jak mowisz to bede mocno zdziwiony ale bogatszy w wiedzę...
Tak czy inaczej przewaznie wahacze sie regeneruje tj wymienia tuleje przednią i tylną oraz sworzen wahacza i masz nowy wahacz w zasadzie, samo ramie wahacza nie ulega zużyciu, nie ma potrzeby wymainy całego wahacza...
Ale moze faktycznie sa jakies alumionwe które sa nierozbieralne ale nie mam wiedzy na ten temat
pzdr
Tak czy inaczej przewaznie wahacze sie regeneruje tj wymienia tuleje przednią i tylną oraz sworzen wahacza i masz nowy wahacz w zasadzie, samo ramie wahacza nie ulega zużyciu, nie ma potrzeby wymainy całego wahacza...
Ale moze faktycznie sa jakies alumionwe które sa nierozbieralne ale nie mam wiedzy na ten temat
pzdr
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Chodzi głównie o stopień skomplikowania zawieszenia w nowych paskach. Jest wielowahaczowe, o wiele więcej punktów do psucia, zdaje się że nie da się jak w starszych zmieniać zwyczajnie silentbloków. Gadałem z mechanikiem na ten temat przy jakiejś okazji, faktycznmie taka naprawa jest cholernie droga.
[ Dodano: Sob Gru 30, 2006 9:53 pm ]
http://moto.allegro.pl/item151792372_wa ... 2000r.html
cóś takiego
[ Dodano: Sob Gru 30, 2006 9:53 pm ]
http://moto.allegro.pl/item151792372_wa ... 2000r.html
cóś takiego
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Miałem kolegę który miał Paska 1.8 T. Wymieniał wahacze przednie ale zamknęło mu się to wkwocie 450 złza sztukę + zamont wymont . Po prostu dał je do regeneracji i tyle. a Pasek no cóż... . Pozdrawiam
[ Dodano: 30 Gru 2006 21:58 ]
sas_gti, Słuchaj , tak do końca się nie znam ale żeby wahacze z alu? ALU jest kruche i i o wiele mniej udarne niż stopy stali używane w normalnych starszch jednostkach. Co myślisz ?
[ Dodano: 30 Gru 2006 21:58 ]
sas_gti, Słuchaj , tak do końca się nie znam ale żeby wahacze z alu? ALU jest kruche i i o wiele mniej udarne niż stopy stali używane w normalnych starszch jednostkach. Co myślisz ?
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
...i właśnie o to się rozchodzi...Paweł Marek pisze:zdaje się że nie da się jak w starszych zmieniać zwyczajnie silentbloków
VW chyba chciał wspomóc swoją sieć ASO (bo znajdzie się kilku "mądrych", którzy daszą 10 tys kpl remont tylnego zawiasu).
Z czystego alu napewno nie, jakieś wytrzymalsze stopy aluminium jak są.sas_gti pisze:hmm czy wahacze mogą być aluminiowe?
Pozdrawiam.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
to jasne ze nie czyste alu, wiadomo ze stopy alu sa nazywane potocznie "alu", ale w pracy magisterskiej bym tak oczywiscie nie napisał tylko łądnie pełnym zdaniemGrzesiekk1982 pisze:Z czystego alu napewno nie, jakieś wytrzymalsze stopy aluminium jak są
No wlasnie niska udarnosć alu (oczywiscie stopów alu) mnie skłania ku wersji ze raczej ciezko zrobic z niego cos co ma przenosc zarówno siły sciskająca jak i rozciągające a także momenty skrecajace jakie na taki wahacz działają....stal owszem, daje radęfialson1 pisze:ALU jest kruche i i o wiele mniej udarne niż stopy stali używane w normalnych starszch jednostkach
Chociaz tu jest jak PawełMArek wspomniał zawias wielowahaczowy i moze akurat tak to policzyli ze ten prosty wahacz ma przenosic tylko jeddno z wymienionych wyzej obciazen, iwwtedy stop alu tez jak najbardziej wyrobi...a resztę obciazen przenosi inny element...szczerze mowiac to nie widziałem nigdy takiego zawieszenia w akcji i nie wiem jak to tam pracuje....niewykluczone ze ten prosty wahacz z linku jest wlasnie z alu...
pzdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 119 gości