obroty nie muszą być wysokie...bo dawka nie musi być aż tak duża - zależna jest także od tego jak przekłamuje niebieski czujnik...
mozna go sprawdzic mierząc jego rezystancje w zalezności od temparatury płynu chłodzącego:
temperatura w *C / rezystancja w [ kohm]
0 ............... 5 - 7,5
+20 ........... 2 - 3
+40 ........... 1 - 1,5
+60 ............... 0,5 - 0,7
+80 ............. 0,28 - 0,38
+100 .............. 0,18 - 0,22
komp poznaje/włącza ssanie także po innych wskazaniach - (nie tylko z tego jednego czujnika) , a wystarczy że nałoży się kilka wskazań + kiepski choćby jeden przewód WN lub jedna przerywająca czasem świeca.....i mamy paliwko w oleju
[ Dodano: 15 Lut 2007 21:08 ]
Heyah pisze:Hmm wtryski już sprawdzalem i po zalaniu listwy pompa paliwa przestaje pracować a wtryskiwacze trzymają palio bez zarzutu nic nie przepuszcza...zostaje tylko kwestia rozpylania...praktycznie to leci mgiełka z dyszy ale nie wiem czy jest to wystarczające czy nie :/
...
ale co znaczy trzymają...bo gdzieś czytałem że po 10 min. ma byś 2,o bar...a regulator chyba jest zaprojektowany na 3-3,5 bar. Sprawdź to bo nie jestem pewien w jakim silniku są jakie wartośc. W każdynm razie mój regulator nie trzymał paliwa - i cieniki czrnym przewodem przedostawało się ono do kolektora...a z tamtąd wiadomo gdzie...