Golf 2 1.8 RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Rompol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:57
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Golf 2 1.8 RP

Post autor: Rompol » sob gru 23, 2006 23:22

Witam mam taki mały problem mianowicie mam golfa II 1.8 RP i cos stuka a nie umie dojsc do tego co a objawia sie to tylko gdy obroty spadają np z 2000 na 900 czyli jak lekko nacisne na gaz i puszcze to cos tak zastuka jak popychacze ale popychacze wymianiałem na nowe firmowe co to może byc może stukac jakies łożysko na wałku głównym albo cos??

[ Dodano: Nie Gru 24, 2006 14:56 ]
wczoraj jeszcze do tego doszedłem co to robi a mianowicie był za luzny pasek rozrządu napiołem go i jest wszystko ok ;)

[ Dodano: Pon Gru 25, 2006 02:05 ]
witam wszystkich w te piękne swięta szkoda tylko ze sniegu niema dzis troszke pojezdziłem i okazało sie ze to nie od tego paska stukanie pojawia sie na ciepłym silniku ale oprócz tego jak mam napiety pasek to cos wyje co to może byc jak go poluzuje to niewyje może za mocno go napinam ale raczej nie ?

[ Dodano: Pon Gru 25, 2006 02:19 ]
a i jeszcze jedno jak sprawdzic czy pasek nie jest za mocno naciągnięty? prosze o odp i dziękuje :okej:

[ Dodano: Pon Gru 25, 2006 09:37 ]
pomocy :grin:



Jacenty80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: śr lis 24, 2004 22:08
Lokalizacja: Wrocław/Sulechów
Kontakt:

Post autor: Jacenty80 » śr gru 27, 2006 16:09

Witam!
Jak zmieniłeś popychacze i stuka przy schodzeniu z wysokich obrotów na niskie, to sprawdź ciśnienie oleju... niekoniecznie musi mrugac kontrolka i wyć brzęczek jak jest za niskie ciśnienie.
Pozdro



Awatar użytkownika
Monsteer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pn mar 13, 2006 16:59
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Monsteer » śr gru 27, 2006 17:37

Wiesz co, ja miałem podobny problem. Coś mi tam w silniku chrobotało. Na zimnym nie ale jak się zagrzał to chrupał normalnie. Najpierw zrobiłem alternator i nie pomogło. Okazało się że to pompa wodna. Niby sucha, koło się kręci bez problemu ale jak zdjąłem pasek od alternatora to cisza i spokój. Zobacz tak i zdejmij pasek. Odpal silnik i zobacz czy to to. Roboty nie wiele.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości