Dorobienie kluczyka scyzoryk

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » czw gru 28, 2006 21:47

seat-leon pisze:kupic na tempo to bym Ci powiedzial jak zakodowac kluczyk pod IMO i pod centralny i zaoszczedzilbys stowke..... bo sprawa jest banalnie prosta
to ciekawe...
ja mam tylko jeden scyzoryk (dwa przyciski w nim) i drugi kluczyk matryca (z grafitu)
założyłem do scyzoryka własny immo i nie działa centralny :(
chcę dokupić drugi scyzoryk i włożyć do niego swój drugi immo bo dostałem 2 kostki od elektronika
pomożesz???

pzdr i thx


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

seat-leon

Post autor: seat-leon » czw gru 28, 2006 22:29

jezeli przelozyles "wnetrznosci" z ori do scyzoryka to manualnie mozesz to zrobic tak:



wykorzystujesz kluczyki tradycyjny X i kluczyk z
nadajnikiem zdalnego sterowania Y

wszystko musisz wykonac w 30s

otworz zamki pojazu

kluczykiem Y uruchom silnik
klucyzkiem X recznie zamknij zamek w drzwiach kierowcy

nastepnie recznie otworz i zamknij zamek w drzwiach kierowcy
kluczykiem X przytrzymujac przycisk w kluczyku OTWIERANIE

wyciagnij Y ze stacyjki

gotowe



jak to zrobic przy pomocy VAGa poszlo na PW


pozdro



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pt gru 29, 2006 02:41

seat-leon pisze:jak to zrobic przy pomocy VAGa poszlo na PW
doszło na PW - thx


pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
malpastaryrower
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: czw paź 26, 2006 20:11
Lokalizacja: będzin
Kontakt:

Post autor: malpastaryrower » pn sty 29, 2007 22:12

seat-leon pisze:jezeli przelozyles "wnetrznosci" z ori do scyzoryka to manualnie mozesz to zrobic tak:



wykorzystujesz kluczyki tradycyjny X i kluczyk z
nadajnikiem zdalnego sterowania Y

wszystko musisz wykonac w 30s

otworz zamki pojazu

kluczykiem Y uruchom silnik
klucyzkiem X recznie zamknij zamek w drzwiach kierowcy

nastepnie recznie otworz i zamknij zamek w drzwiach kierowcy
kluczykiem X przytrzymujac przycisk w kluczyku OTWIERANIE

wyciagnij Y ze stacyjki

gotowe



jak to zrobic przy pomocy VAGa poszlo na PW


pozdro
___________
Czyli to jest sposób na zaprogramowanie immo i nie trzeba przekładać kości ze starego czy zaprogramowania pilota żeby działało otwieranie zamykanie.Aha mam jeszcze jedno pytanie bo mam zamiar kupić kluczyk scyzoryk 3 przyciski a mam scyzoryk 2 przyc. w opisie jest podana częstotliwość taka jaką ja mam czyli 433mhz i czy będzie działało otwieranie klapy bagażnika- trzeci środkowy przycisk nie wiesz może?? Klapa jest otwierana siłownikiem a wszystko na fabrycznym alarmie i centralnym

[ Dodano: 29 Sty 2007 21:17 ]
Przepraszam tamten jest 434 a mój 433 mhz będzie to jakoś kolidować?



erwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt sty 23, 2007 21:17
Lokalizacja: walbrzych

Post autor: erwin » wt sty 30, 2007 01:18

[quote="seat-leon"]korzonek z ciekawosci jaka miales czestotliwosc? wiesz juz cos na ten temat?

czyzby standard VW 434MHz ?


PS szkoda ze nie powiedziales ze juz chcesz to kupic na tempo to bym Ci powiedzial jak zakodowac kluczyk pod IMO i pod centralny i zaoszczedzilbys stowke..... bo sprawa jest banalnie prosta[/ quote] moze mnie podpowiesz bo tez chcialbym te stowke zaosczedzic pozdro



marnog
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt sie 05, 2008 20:43
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: marnog » sob sie 23, 2008 08:49

Witam dołączę się do tematu, kupiłem ostatnio golfa IV z 02 model 03 i mam taki problem nie działa mi centralny zamek z pilota, z kluczyka chodzi. Gościu jak mi go sprzedawał powiedział że wymienił mi zamki i kluczyki (2 szt scyzoryk z 3 przyciskami)bo samochód został rozkradziony(tzn ukradli radio, siedzenia, koła i boczki) i żebym sobie je dograł. I mam pytanie jak dograć pilot centralnego?Kluczyki mam o częstotliwości 434MHz a nie wiem czy takie powinny być, spisałem jeszcze numer z modułu komfortu jeśli to pomoże 1C0 959 799 B. Czy może mi ktoś pomóc?



Awatar użytkownika
ThoMass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: ThoMass » sob sie 23, 2008 21:54

Johny1984 pisze:
seat-leon pisze:jak to zrobic przy pomocy VAGa poszlo na PW
doszło na PW - thx


pzdr
Kolego czy móglbys sie podzielic i podeslac na pw step by step :)



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob sie 23, 2008 22:08

ThoMass, musisz miec przywieszke z kodem pin do immo wtedy vag-iem zrobisz bezproblemowo a procedura banalna jest


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
ThoMass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: ThoMass » sob sie 23, 2008 22:27

Fahoo pisze:ThoMass, musisz miec przywieszke z kodem pin do immo wtedy vag-iem zrobisz bezproblemowo a procedura banalna jest
Pin mam zapisany na karteczce, bo zawieszka zaginela w akcji. To moze mi kolego podrzucisz procedure. Mam dostep do kabelka. Tylko nie wiem jaka wersja vaga najlepsza.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob sie 23, 2008 22:28

kazda ktora połaczy sie z immo :bigok:

Nie lubie jak ktos drze ze mnie kase za coś za co możemy robić sami.

Jak zwykle nie robie tajemnic więc :bigok:
kto ma kabel niech kozysta i nie daje zarabiac byle fachowcowi :green_fuck: od siedmiu boleści

PROCEDURA ADAPTACJI KLUCZYKÓW DLA SAMOCHODU VW


Każdy nowy kluczyk służący do zapalania samochodu posiadającego immobilizer musi przejść procedurę adaptacji, czyli zarejestrowania w sterowniku immobilizera. Również w przypadku wymiany sterownika immobilizera niezbędnym jest przeprowadzenie tej procedury dla wszystkich kluczyków.


Procedura adaptacji kluczyków:
wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki (taki, którym można uruchomić silnik) i włączamy zapłon,
w programie wybieramy opcję [Immobilizer],
jeśli nie nastąpiło połączenie, oznacza to że immobilizer obsługiwany jest przez sterownik liczników, więc należy wybrać opcję [Liczniki (inspekcje)],
następnie z opcji wybieramy [Logowanie],
jako kod wpisujemy numer zaczynający się od 0 i następnych 4 cyfr, które znajdują się na blaszce dołączonej do kluczyków. Jeśli te 4 cyfry nie są dostępne można posłużyć się numerem identyfikacyjnym sterownika (u dołu ekranu programu DeltaScan) i za jego pomocą wpisać brakujące 4 cyfry potrzebne do procedury logowania.
po przyjęciu kodu w procedurze logowania, wybieramy opcję [Adaptacje],
podajemy 21 jako numer kanału adaptacji i wciskamy przycisk {Przejdź do kanału},
w polu Aktualna wartość adaptacji pojawi się cyfra określająca ilość kluczyków obecnie obsługiwanych przez sterownik,
chcąc zmienić tą wartość, w polu Nowa wartość adaptacji wpisujemy cyfrę oznaczającą ilość wszystkich kluczyków (ale nie więcej niż 8), którymi będziemy mogli uruchomić samochód,
sprawdzamy poprawność wpisanej wartości przez wciśnięcie przycisku {Test wartości},
jeśli po przeprowadzeniu testu, w polu Aktualna wartość adaptacji pojawi się nowa wartość, oznacza to, że wartość jest poprawna i można ją na stałe zapisać w pamięci sterownika - przycisk {Zapis wartości},
po zapisaniu nowej wartości w pamięci sterownika, kluczyk który znajduje się w stacyjce został już zarejestrowany w sterowniku,
następnie należy wyłączyć zapłon i zmienić kluczyk na następny, który ma być zarejestrowany w sterowniku,
kluczyk można wymienić na następny dopiero wtedy gdy lampka kontrolna immobilizera zgaśnie,
należy umieścić po kolei wszystkie kluczyki, które mają być zarejestrowane w sterowniku. Jest na to przewidziany czas 30 s. liczony tylko wtedy gdy jest włączony zapłon.
Przyciskiem {Wyjdź} kończymy komunikację ze sterownikiem.
Uwagi.
procedura adaptacji kluczyków może być automatycznie przerwana gdy:
przekroczony zostanie czas 30 s.
zostanie osiągnięta ilość kluczyków wprowadzona w kanale 21 adaptacji,
do stacyjki zostanie włożony ten sam kluczyk dwukrotnie,
na zakończenie procedury adaptacji kluczyków należy sprawdzić, czy w pamięci sterownika nie zostały zarejestrowane kody błędów - opcja [Odczyt kodów błędów].
Ostatnio zmieniony sob sie 23, 2008 22:38 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
ThoMass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: ThoMass » ndz sie 24, 2008 16:26

Fahoo pisze:następnie z opcji wybieramy [Logowanie],
jako kod wpisujemy numer zaczynający się od 0 i następnych 4 cyfr, które znajdują się na blaszce dołączonej do kluczyków. Jeśli te 4 cyfry nie są dostępne można posłużyć się numerem identyfikacyjnym sterownika (u dołu ekranu programu DeltaScan) i za jego pomocą wpisać brakujące 4 cyfry potrzebne do procedury logowania.
A kolego ten login to rozumiem ze nr pin. Jesli sie myle to prosze poprawic.
Fahoo pisze:po przyjęciu kodu w procedurze logowania, wybieramy opcję [Adaptacje],
podajemy 21 jako numer kanału adaptacji i wciskamy przycisk {Przejdź do kanału},
w polu Aktualna wartość adaptacji pojawi się cyfra określająca ilość kluczyków obecnie obsługiwanych przez sterownik,
chcąc zmienić tą wartość, w polu Nowa wartość adaptacji wpisujemy cyfrę oznaczającą ilość wszystkich kluczyków (ale nie więcej niż , którymi będziemy mogli uruchomić samochód,
Czyli jesli mamy np 2 klucze juz aktywne i chcemy dopasowac 3 to zmieniami z 2 na 3 i akceptujemy.

Sorki za takie tendencyjne pytania ale nie chce czegos pomieszac i zrobic wielkiego bigosu zamiast dopasowac klucz. :bigok:



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » ndz sie 24, 2008 17:33

ThoMass pisze:
A kolego ten login to rozumiem ze nr pin. Jesli sie myle to prosze poprawic.
twoj pin z przywieszki-pin poprzedzony zerem"0"
Fahoo pisze:po przyjęciu kodu w procedurze logowania, wybieramy opcję [Adaptacje],
podajemy 21 jako numer kanału adaptacji i wciskamy przycisk {Przejdź do kanału},
w polu Aktualna wartość adaptacji pojawi się cyfra określająca ilość kluczyków obecnie obsługiwanych przez sterownik,
chcąc zmienić tą wartość, w polu Nowa wartość adaptacji wpisujemy cyfrę oznaczającą ilość wszystkich kluczyków (ale nie więcej niż , którymi będziemy mogli uruchomić samochód,
Czyli jesli mamy np 2 klucze juz aktywne i chcemy dopasowac 3 to zmieniami z 2 na 3 i akceptujemy.

Sorki za takie tendencyjne pytania ale nie chce czegos pomieszac i zrobic wielkiego bigosu zamiast dopasowac klucz. :bigok:
przewaznie sa zapisane 2 ty dodajesz swoj jako 3ci...ile mas zkluczy?
Ostatnio zmieniony ndz sie 24, 2008 17:36 przez Fahoo, łącznie zmieniany 2 razy.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
ThoMass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: ThoMass » ndz sie 24, 2008 18:14

Fahoo pisze:twoj pin z przywieszki-pin poprzedzony zerem"0"
Dzieki teraz juz jasne. A o "0" oczywiscie bede pamiatac.
Fahoo pisze:przewaznie sa zapisane 2 ty dodajesz swoj jako 3ci...ile mas zkluczy?
Mam 2 sprawne klucze, a chcialem sobie dopasowac 3 (scyzoryk). A i przy okazji dowiem sie czy nie ma wiecej kluczy dopasowanych :helm: .



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » ndz sie 24, 2008 18:42

ThoMass, w twoim golfie mozna dodac do 8 kluczy max :bigok:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 66 gości