Strona 1 z 1

gumy usztywniajace zawieszenie? golf 3

: sob lut 19, 2005 16:29
autor: marcys2001
witajcie! Czy takie gumy wplecione w sprezyny utwardzaja troche zawieszenie? Bylem ostatnio na badaniu amortyzatorów - wyszlo 60% sprawnosci. Mechanik wcale jeszcze nie zalecal wymiany. Wiadomo najlepiej byloby je wymienic wraz ze sprezynami, ale na razie nie przewiduje takiej inwestycji ;-)
Prosze o odpowiedz Forumowiczów którzy zastosowali takie "ulepszenia"
Pozdrawiam
Marcin

: sob lut 19, 2005 16:54
autor: Michael G60
Ja zastosowałem ale podobno dzieki tym gumom szybciej padna amory.

Ja tego nie wiem - na forum pisali !

: ndz lut 20, 2005 15:54
autor: AEM
używałem kilka lat w pasku , na pewno usztywniają. A co do padnięcia amorów - nie zauważyłem aby szybciej padły. Padły w sumie po 8 latach i ok. 100-120 kkm

: ndz lut 20, 2005 16:00
autor: miomio1
Zawieszenie będzie usztywnione , auto będzie <twardsze< ,a co do amorków to szybciej Tobie nie padną .

: pn lut 21, 2005 19:02
autor: nawrotvw
Ja właśnie też je zamontowałem do paska i ogólnie jest troszeczkę twardszy. Najlepiej kup takie gumy w sklepie motoryzacyjnym, bo np. na allegro sprzedają tylko w jednym rozmiarze, natomiast na przód są większe, a na tył mniejsze. I mam pytanie do użytkowników, czy owe gumy nie wypadają oraz czy się nie przesówają w zwojach??.

: pn lut 21, 2005 19:32
autor: skuri
Jakbyscie troszke poszukali to bysta wiedzieli :bigok: Ze to SAMOBOJSTWO!!!! Przedewszystkim po dupie dostaje amortyzator gdyz twardnieje sprezyna a amorek jest przystosowany do danej twardosci sprezyny.Zmienaia sie charaktersytka sprezyny na cholera wie jaka/progresywna/agresywna :jezor: .Po nastepne po dupie dostaje mocowanie kielicha i cale elemanty zawieszenia a na koniec dodam ze te gumy to wynalazek PRL wkladano je w sprezyny malucha gdyz w tamtych latach ciezko bylo o amortyzator/sprezyne a guma byla powszechnie dostepna.Mam nadzieje ze chociaz troche Was zniechecilem :grin:

: pn lut 21, 2005 20:12
autor: miomio1
gumy nie wypadają ,zależy jeszcze jakie kupisz, bo one powinny być z gniazdem

: pn lut 21, 2005 20:35
autor: adamo122
sorki za takie moze głupie pytanie :-) ale nie jestem wtajemniczony w te tematy
co dają takie gumy? juz wyczytałem , autko bedzie twardsze ale czy coś jeszcze ? (twardsze tzn bedzie lepiej sie prowadzic rozumiem)

: pn lut 21, 2005 20:41
autor: Michael G60
DOKŁADNIE !

: pn lut 21, 2005 20:41
autor: ku_bi
adamo122 pisze:sorki za takie moze głupie pytanie :-) ale nie jestem wtajemniczony w te tematy
co dają takie gumy? juz wyczytałem , autko bedzie twardsze ale czy coś jeszcze ? (twardsze tzn bedzie lepiej sie prowadzic rozumiem)
niekoniecznie lepiej będszie się prowadzić, uzywa się ich głównie jak ktoś ma padnięte amory lub sprężyny

: pn lut 21, 2005 22:02
autor: AEM
lub potrzebuje sztywniejszy tył bo za Żuka Golfem robi czyli wozi cięższe klamoty.

: wt lut 22, 2005 00:59
autor: nawrotvw
W moim przypadku o kupnie zadecydowala ciekawość. :goof: Mam zamiar niedługo zmienić furkę i byłem ciekaw jak zareaguje mój staruszek na takie gumery, z przodu mam trochę zużyte amortyzatory i po założeniu już tak nie nurkuje przy hamowaniu. Jak troche pojeżdżę to napiszę jak się sprawuje, natomiast na razie jest wporzo.

: śr mar 31, 2010 14:21
autor: wasiel
Temat może troszkę stary :) ale chciałbym dodać że użyłem takich gum w swoim MK3 i tak z tyłu jeden amor padł kompletnie a drugi do wymiany, mało tego pękła sprężyna w trzech miejscach, a jeśli chodzi o przód to po ich zdjęciu skakał jak piłka. Wniosek taki zakup kompletu amorków plus nowe sprężynki na tył. Więc ja mam złe doświadczenia w tej kwesti.

: śr mar 31, 2010 20:02
autor: lawa.wwo
Ja przedwcoraj tez zalozylem gumy do tyłu do mojej Jetty. Amory i sprezyny mam dobre ale po wlozeniu butli z gazem tył siadl. Wiec poratowalem sie gumami. Innego pomysłu nie mam zeby podniesc tył