Strona 1 z 2
[MK4 SR] Silnik 1.6 SR AKL
: śr lis 29, 2006 16:27
autor: piotrkowalewski
Witam,
Jezdże juz tydzień ponad,.... no i kopyto ma, ale zastanawiaja mnie 2 rzeczy
-czy ten silnik to 16-tka??
-i czy ma wielopunktowy wtrysk??
Z góry dzieki za odpowiedź
Pozdrawiam
Piotr
Re: [MK4 SR] Silnik 1.6 SR AKL
: śr lis 29, 2006 16:36
autor: RobertP
piotrkowalewski pisze:Jezdże juz tydzień ponad,.... no i kopyto ma, ale zastanawiaja mnie 2 rzeczy
-czy ten silnik to 16-tka??
-i czy ma wielopunktowy wtrysk??
i nie zaglądałeś pod maskę , oj wstyd oj wstyd
to widać jak byk czy ma 16V dwa wałki
i czy ma wielopunktowy wtrysk
nie znam oznaczenia SR AKL 1,6 ale pod amską widać to czy jest wielo i czy ma 16V
nawet jak masz osłonę górną silnika ...
znalazłem coś takiego
zobacz tutaj i moim zdaniem nie jest to 16V
: śr lis 29, 2006 16:45
autor: piotrkowalewski
Ha, łatwo powiedzieć, otwierasz maskę a tam tylko wielki znaczek VW na zabudowie, która zajmuje całą komore silnika. A jak sie zabiore za odkrecanie to połamie
: śr lis 29, 2006 17:33
autor: artur_golfiv
8v wielopunktowy
: śr lis 29, 2006 17:41
autor: Grzesiekk1982
Witam.
Nie wiesz ile ma zaworów, a wiesz jaki kod silnika
Zwykle ejst na odwrót
Układ paliwowy: Simos
Świece zapłonowe: NGK BKUR6ET-10
Pojemność: 1595(cc)
Pozdrawiam.
: śr lis 29, 2006 22:33
autor: pszczyna
Grzesiekk1982 pisze:Witam.
Nie wiesz ile ma zaworów, a wiesz jaki kod silnika
Zwykle ejst na odwrót
Układ paliwowy: Simos
Świece zapłonowe: NGK BKUR6ET-10
Pojemność: 1595(cc)
Pozdrawiam.
8-zaworów i wielopunkt szwagier takim jezdzi a pod maską taka osłona że chej g.......wno widać
: śr lis 29, 2006 22:59
autor: Grzesiekk1982
pszczyna pisze:maską taka osłona że chej g.......wno widać
No niewątpię, ale przed zakupem trzeba zebrać info o silniku, zawieszeniu, żeby choćby wiedzieć o co pytać sprzedającego
we współczesnmych samochodach już w ogóle niewiele widać...
: czw lis 30, 2006 10:14
autor: piotrkowalewski
Grzesiekk1982 pisze:Witam.
Nie wiesz ile ma zaworów, a wiesz jaki kod silnika
Zwykle ejst na odwrót
Układ paliwowy: Simos
Świece zapłonowe: NGK BKUR6ET-10
Pojemność: 1595(cc)
Pozdrawiam.
Dzieki za swiecie - to sie przyda
: czw lis 30, 2006 10:36
autor: Grzesiekk1982
piotrkowalewski pisze:Dzieki za swiecie - to sie przyda
Również dzięki, a chcesz jakieś inne dane? Jest tego troche...
Pozdrawiam.
: pt gru 01, 2006 16:57
autor: piotrkowalewski
Zabardzo niewiem co jeszcze. Muszę dłużej pojeździć, bo wiesz to co się psuło to interesowało - w Kadziu(jeździłem do tej pory) to wymieniałem wiele to pierścienie, głowica pekła, pompa wody sie rozpadła, blacharka to kompletnie - łącznie z podłogą, zapłon to tych modulów juz nie policzę, oj pisałbym i pisał a na koniec przed sprzedazą pekła mi przednia szyba
Tu mam nadzieję bedę miał spokój w końcu to VW !
Ale dzieki - jak masz jakieś ciekawostki to bardzo proszę
Pozdr.
Piotr.
: pt gru 01, 2006 17:08
autor: Grzesiekk1982
Bieg jałowy 760 - 880(obr. na minutę)
Luz zaworowy Hydrauliczny
Ciśnienie sprężania
-Stan normalny 10.0 - 13.0(bar)
-Minimum 7.5(bar)
Ciśnienie oleju 2.7-4.5 / 2000(bar / obr. na minutę)
Kolejność zapłonu1 - 3 - 4 - 2
Opór na cewce zapłonowej układ wtórny4000 - 6000(omów)
Odstęp elektrod świecy 0.9 - 1.1 (mm)
Ciśnienie wtrysku / ciśnienie w układzie 2.5 - 3.0(bar)
Lambda 0.97 - 1.03
Układ chłodzenia
Ciśnienie 1.4 - 1.6(bar)
Termostat otwiera się przy 86(°C)
Wentylator działa przy:
-Etap 1 / wentylator 1: 92 - 97(°C)
Etap 2 / wentylator 2: 99 - 105(°C)
Hamulce
Grubość tarczy, przód, min. 19.0(mm)
Grubość tarczy, tył, min.7.0(mm)
Pojemności
Miska olejowa silnika, razem z filtrem 4.5(l)
Przekładnia ręczna 1.9(l)
Układ chłodzenia5.0(l)
Pozdrawiam.
: wt gru 05, 2006 13:42
autor: piotrkowalewski
Dzięki
: pn lip 20, 2009 21:36
autor: MAREK R
mam pytanie czy spalanie na poziomie 12.5l na 100 w mieście jest normalne golf 1.6 sr kombi czy da się je obniżyc jeżdże z dzieckem więc bardzo spokojnie
: pn lip 20, 2009 22:32
autor: kameh1
MAREK R pisze:mam pytanie czy spalanie na poziomie 12.5l na 100 w mieście jest normalne golf 1.6 sr kombi czy da się je obniżyc jeżdże z dzieckem więc bardzo spokojnie
Jeśli jeździsz krótkie dystanse to spalanie jest jak najbardziej normalne. Silnik nie zdąży się rozgrzać itd. poszukaj info na ten temat na forum dużo tego jest