[MK4 SR] Silnik 1.6 SR AKL

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MAREK R
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lip 20, 2009 17:34
Lokalizacja: Kielce

Post autor: MAREK R » pt lip 24, 2009 16:37

dzieki mam jeszcze parę pytań co ze skaczącymi obrotami na biegu jałowym i z zadyszką przy mocnym wciśnięicu gazu (2 bieg) tak to autko fajne miałem 3 1.9 d następny też golfik pozdro wszystkim



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pt lip 24, 2009 19:11

MAREK R pisze:dzieki mam jeszcze parę pytań co ze skaczącymi obrotami na biegu jałowym i z zadyszką przy mocnym wciśnięicu gazu (2 bieg)
Co do falujących obrotów to zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy, tylko z tym ostrożnie.


Co do drugiej części pytania to chodzi Ci jak np wrzucisz dwójkę i naciśniesz mocniej gaz?

Sprawdź na VAG'u przepływomierz jeśli nie będzie błędów to sobie go przeczyść, sprawdź kable, wymień świece, jeśli dawno nie były wymieniane (na te co pisał kolega wyżej firmy NGK), sprawdź sonde lambda.

U mnie najlepszy efekt dało właśnie czyszczenie przepływomierza, błędów nie miałem.
Ostatnio zmieniony pt lip 24, 2009 20:41 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.



pasażer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw lis 19, 2009 18:49
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: pasażer » ndz lis 22, 2009 20:30

Mam AKL i podobny problem, jak kolega wyżej, z czkawką na biegu jałowym. Wymieniłem świece, niestety nie na NGK BKUR6ET-10 (takie wykręciłem z silnika), a na BOSH plus YTTRIUM, bo już wcześniej je kupiłem. Nie powinno to mieć większego znaczenia chyba.
Kable bym chciał w ostateczności, bo przebieg nie za duży.

By była kopułka z palcem to by to poszło w dalszej kolejności. W AKL jest już inaczej. (Foto silnika na tej stronie).
Wymieniać cewkę zapłonową?

Zamiennik kosztuje ok 140zł, a przebieg samochodu to 70000, więc powinna wytrzymać drugie tyle bez problemu.


Ten typ tak ma?

"Wypadający" zapłon
Ostatnio zmieniony ndz lis 22, 2009 20:59 przez pasażer, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
OIL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: sob maja 24, 2008 11:33
Lokalizacja: CBY
Kontakt:

Post autor: OIL » ndz lis 22, 2009 20:54

pasażer pisze:Mam AKL i podobny problem, jak kolega wyżej, z czkawką na biegu jałowym. Wymieniłem świece, niestety nie na NGK BKUR6ET-10 (takie wykręciłem z silnika), a na BOSH plus YTTRIUM, bo już wcześniej je kupiłem. Nie powinno to mieć większego znaczenia chyba.
Kable bym chciał w ostateczności, bo przebieg nie za duży.

By była kopułka z palcem to by to poszło w dalszej kolejności. W AKL jest już inaczej. (Foto silnika na tej stronie).
Wymieniać cewkę zapłonową? Kosztuje ok 140zł.
Kolego masz już wątek odnośnie 1.6 sr , szukanie nie gryzie


MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest

pasażer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw lis 19, 2009 18:49
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: pasażer » ndz lis 22, 2009 21:20

ignac_bdg pisze:Kolego masz już wątek odnośnie 1.6 sr , szukanie nie gryzie
Spoko, znalazłem ten - też dotyczy 1.6 SR AKL i jeden z podobnym problemem, do którego link wstawiłem wyżej.
Dzięki za podpowiedź, że jest jeszcze inny. Już go namierzyłem :grin:

Trochę wyrozumiałości, klikam od kilku dni. Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości