[mk3] problem z chyba termostatem w TDI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

[mk3] problem z chyba termostatem w TDI

Post autor: covacsxxx » śr paź 11, 2006 16:40

Hej.mam taki problem...otoz niedawno wymienilem termostat bo temperaturka byla na okolo 50 stopniach.wymienilem termostat i wskazowka temperatury poszla od odrazu w strone 90 stopni czyli jest bardzo blisko przy polowie.Ale problem polega na tym ze ubywa wody w chlodnicy no i golfik pali mi na 100 prawie 10 literkow ropki.To duzo za duzo.niemam pojecia co zrobic czy to wadliwy termostat czy tak moze cos jest nie tak.Aha...i ta dolna rurka od chlodnicy...ona powinna byc ciepla a jest dleikatnie ..bardzo delikatnie letnia( po pokonaniu 150 km jadac 120km\h).Pomozcie co by na to poradzic bo spalanie jest nie do zaakceptowania



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr paź 11, 2006 18:33

silnik nie dogrzany !!!!
covacsxxx pisze:ubywa wody w chlodnicy no i golfik pali mi na 100 prawie 10 literkow ropki.
a może masz wyciek gdzieś na silnik i wtedy tego nie widać aale ten dolny wąż mi się nie podoba !!!! :bajer: na postoju rozgrzej silnik wtedy sprawdz! do momentu włączenia się wentylatora



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » śr paź 11, 2006 19:18

i dalej nic...waz jest taki delikatnie letni...ale niejest goracy...a w passacie tdi mojego taty jest goracy po rozgrzaniu sie samochodu...wiec czyzby to byl termostat i do tego takie spalanie:(


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » śr paź 11, 2006 19:36

na mój gust termostat zaciął się na zamknięciu skoro dolny wąż jest chłodny
gdy na zegarach pojawia się 90 stopni dolny wąż powinien też już być gorący
a ybywać płynu może dlatego że wywala go przez np: zbiorniczek wyrównawczy (jako że masz uszkodzony termostat to całkiem możliwe) termostat kup oryginał lub WACHLERA


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr paź 11, 2006 20:17

marek2907 pisze:termostat kup oryginał lub WACHLERA
Słyszałem że inne to albo od razu nie działają albo po kilku tygodniach się zawieszają.
Teżteraz muszę wymienić temp jakieś 80 stopni i ani drgnie.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » śr paź 11, 2006 21:00

marek2907 pisze:termostat kup oryginał lub WACHLERA
czyli radzisz jeszcze raz wymienic termostat:>?? no i czy spalanie sie unormuje??


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » czw paź 12, 2006 00:59

twardy pisze:Słyszałem że inne to albo od razu nie działają albo po kilku tygodniach się zawieszają.
Teżteraz muszę wymienić temp jakieś 80 stopni i ani drgnie.
dobrze słyszałeś ja tęz tak się przejechałem kupiłem termostat NO NAME i działał dobrze do pierwszego nqagrznia się silnika potem nie otwierał i wtedu kupiłem WACHLERA i proble3my się skończyły



covaksxxx spalanie powinno się unormować!!
jeśli nemasz oryginału lub WACHLERA to nawet zalecam wymianę umnie to pskutkowało i teraz w mieście pali mi 10 litrów LPG silniczek 1,8 ABS


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw paź 12, 2006 06:43

marek2907 pisze:spalanie powinno się unormować!!
Na pewno , jazda z niedogrzanym silnik na bank nie jest ekonomiczna :)


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » czw paź 12, 2006 08:33

jutro sie wezme za wymiane termostatu juz zamowilem wachlera i mam nadzieje ze juz problem zniknie bo zbankrutuje jezdzic dieselkiem palacym 10 literkow.Po wyminaie powiem Wam jakie sa efekty..trzymajcie kciuki zeby bylo juz wszystko wporzadeczku:)

[ Dodano: 13 Paź 2006 18:22 ]
hej.dzisiaj zmienilem termostat na Wahlera...dolna rura jest cieplutka wiatraki sie zalaczyly wiec hcyba jest oki.teraz poobserwuje spalanie.Dziekuje WAm za pomoc


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 125 gości