Świece żarowe - jak sprawdzić

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn lut 07, 2005 16:33

Ano Słowenskie jakos znajomy jezdzi na nich od dwoch lat i nic sie nie dzieje a ma TD(SB) i narazie nie ma problemow z zapalaniem
skoro Bosch jest do dupy to po co przeplacac?!
zreszta jak mi wytrzymaja rok to bedzie dobrze bo na przyszly rok/moze jeszcze w tym zmieniam silnik i niebeda mi potrzebne moga byc jednorazowki ale rok maja wytzrymac
pozdroo



stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: stary123 » pn lut 07, 2005 16:59

Jak to jest z wymianą - trzeba wymiewniac cały komplet czy tylko te które sa padniete??


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn lut 07, 2005 17:21

a co ci da wymiana np.2
po paru ndiach moze padna ci nastepne 2
kolega w oplu wymienial 2 swiece i 2 zostawil i wlasnie mial taki scenariusz jak napisalem
jak chcesz ale mi sie zdaje ze lepiej odrazu kupic 4 i miec spokuj



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » wt lut 08, 2005 20:08

właśnie niedawno padła mi świeca na trzecim cylindrze i wymieniłem tylko tą.Na drugi dzień auto nie mogło odpalić.Padła kolejna.Najlepiej wymieniać wszystkie.



Awatar użytkownika
sq8bwh
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 09:33
Lokalizacja: ............................................

Post autor: sq8bwh » śr lut 09, 2005 12:07

Krzylu pisze:Ano Słowenskie jakos znajomy jezdzi na nich od dwoch lat i nic sie nie dzieje a ma TD(SB) i narazie nie ma problemow z zapalaniem
skoro Bosch jest do dupy to po co przeplacac?!
zreszta jak mi wytrzymaja rok to bedzie dobrze bo na przyszly rok/moze jeszcze w tym zmieniam silnik i niebeda mi potrzebne moga byc jednorazowki ale rok maja wytzrymac
pozdroo

szkoda gwintów :bigok:



Slawo80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw lut 03, 2005 16:44
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: Slawo80 » czw lut 10, 2005 09:10

Krzylu pisze:Ano Słowenskie jakos znajomy jezdzi na nich od dwoch lat i nic sie nie dzieje a ma TD(SB) i narazie nie ma problemow z zapalaniem
skoro Bosch jest do dupy to po co przeplacac?!
zreszta jak mi wytrzymaja rok to bedzie dobrze bo na przyszly rok/moze jeszcze w tym zmieniam silnik i niebeda mi potrzebne moga byc jednorazowki ale rok maja wytzrymac
pozdroo

Mi jak walnęła jedna to włożyłem jakąś z tych najtańszych (nawet nie pamiętam jakiej firmy ;)) i jak narazie rok bez problemu odpalam ;) i tez wymieniam jak się rozlecą ;) co tak naprawde narazie mialo miejsce 1 raz - na pozostalych smigam juz prawie 3 lata ( ale jakiej firmy to tez nie wiem bo byly w autku jak go kupilem - sprowadzony z niemiec ;))

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » czw lut 10, 2005 09:47

w październiku wymieniałem wszystkie świece i wstawiłem iskry.
Działają do tej pory, autko przy -17 po całej nocy odpala po trzech obrotach i jednym podgrzaniu.

dobre iskry nie są złe :D



Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piosz7 » pt lut 25, 2005 13:40

witaj, miesiąc temu wymieniałem swiece żarową.
Nie wiem jak jest u ciebie, ale ja musiałem odkręcić
listwę przez którą płynie prąd na świece, potem
wziołem miernik który ustawiłem na sprawdzanie
przejścia ( piszczek) i sprawdzałem czy jest przejście
( musi piszczeć), żeby to sprwdzić musisz jedną
końcówką miernika dotknąć miejsca gdzie jest zamocowany przewód z prądem do świecy, a drugą do masy i wtedy powinno być przejście. Każdą świece musicz w ten sposób sprawdzić, zwracając uwage by końcówki miernika miały dobry kontakt. W momencie sprawdzania świece nie mogą być płołączone przewodem zasilającym.



Awatar użytkownika
piosz7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 24, 2005 10:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piosz7 » pt lut 25, 2005 13:43

jeszcze jedno jak byś musiał wymieniać świece to tylko
kupój BOSCH, nie kupój żadnego szajsu bo długo na nich nie pojeździsz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości