[MK2 1.3 NZ] zawor pracy jalowej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, VIP

grzesio_31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr sty 18, 2006 23:06
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

[MK2 1.3 NZ] zawor pracy jalowej

Post autor: grzesio_31 » pt wrz 01, 2006 22:03

mam problem z falujacymi obrotami na biegu jalowym od czego zaczac???
i gdzie jest ten zaworek pracy jalowej???
pomocy !!!!!!


[ Dodano: Sob Wrz 02, 2006 09:46 ]
mam problem z wolnymi obrotami w swoim autku slyszalem ze to zawor dodatkowego powietrza " pracy jalowej itp." ale gdzie on jest?
Ostatnio zmieniony sob wrz 02, 2006 13:42 przez grzesio_31, łącznie zmieniany 1 raz.



krojc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lip 07, 2005 13:13
Kontakt:

Też tak miałem

Post autor: krojc » sob wrz 02, 2006 12:33

U mnie tak było (chodzi oczywiście o wielopunkt!) i tam raczej nie ma dyszy biegu jałowego-zepsuta była sonda lambda.



Awatar użytkownika
resocjalizator
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr maja 31, 2006 19:47
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: resocjalizator » sob wrz 02, 2006 13:58

dokładnie tez tak myśle , ze to sonda lambda
ona jest od obrotów biegu jałowego



frantz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: śr sty 12, 2005 23:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: frantz » sob wrz 02, 2006 17:11

sprawdz szczelność odmy, ale dokładnie
w moim przypadku nawet po wymianie sondy obroty falowały
najlepiej bedzie jak wyjmiesz odme i bardzo dokładnie sprawdzisz czy nie ma przypadkiem jakiś nieszczelności



Awatar użytkownika
rafekde
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 09:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: rafekde » ndz wrz 03, 2006 00:41

frantz pisze:sprawdz szczelność odmy, ale dokładnie


:bigok: polecam, bardzo dokladnie nie tak "o nie syczy jest dobrze"


________________pozdrawiam


SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz wrz 03, 2006 06:18

frantz pisze:prawdz szczelność odmy, ale dokładnie


Ja mam wszystkie węże w odmie nowe, przewody nowe, sondę nową, zawór powietrza dodatkowego wymieniony i obroty dalej faluja. Wszystko w aucie było sprawdzane przez pieciu różnych diagnostów i wg nich nie ma się do czego przyczepić. A ponadto autko i jeszcze nie chce wejśc na obroty jałowe przy odpaleniu :/


Obrazek

Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » ndz wrz 03, 2006 08:20

tauka pisze: A ponadto autko i jeszcze nie chce wejśc na obroty jałowe przy odpaleniu


1 sprawdz sobie czujnik temperarury jaka ma rezystencje

a co do obrotow to sondy byn raczej nie ruszal sprawdzcie sobie czy macie mase przykrecona do obudowy klawiatury to wazne ja nie mialem bo sie pralamala i tez dugo nie moglem sobie z tym poradzic



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz wrz 03, 2006 13:01

kocurxxl pisze:sprawdz sobie czujnik temperarury jaka ma rezystencje


No przecież ci pisałem że 5 diagnostów sprawdzało i wszystkie pomiary są ok. U nas nie ma masy do obudowy klawiatury.


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 24 gości