[MK2 1.3 NZ] zawor pracy jalowej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: miś fazi, Qto, italiano_83, edzio, VIP

[MK2 1.3 NZ] zawor pracy jalowej

Postprzez grzesio_31 » Pt wrz 01, 2006 22:03

mam problem z falujacymi obrotami na biegu jalowym od czego zaczac???
i gdzie jest ten zaworek pracy jalowej???
pomocy !!!!!!


[ Dodano: Sob Wrz 02, 2006 09:46 ]
mam problem z wolnymi obrotami w swoim autku slyszalem ze to zawor dodatkowego powietrza " pracy jalowej itp." ale gdzie on jest?
Ostatnio edytowano So wrz 02, 2006 13:42 przez grzesio_31, łącznie edytowano 1 raz
grzesio_31
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr sty 18, 2006 23:06
Lokalizacja: wrocław
Online: 0s

Też tak miałem

Postprzez krojc » So wrz 02, 2006 12:33

U mnie tak było (chodzi oczywiście o wielopunkt!) i tam raczej nie ma dyszy biegu jałowego-zepsuta była sonda lambda.
krojc
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Cz lip 07, 2005 13:13
Online: 0s

Postprzez resocjalizator » So wrz 02, 2006 13:58

dokładnie tez tak myśle , ze to sonda lambda
ona jest od obrotów biegu jałowego
resocjalizator
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr maja 31, 2006 19:47
Lokalizacja: Małopolska
Online: 0s

Postprzez frantz » So wrz 02, 2006 17:11

sprawdz szczelność odmy, ale dokładnie
w moim przypadku nawet po wymianie sondy obroty falowały
najlepiej bedzie jak wyjmiesz odme i bardzo dokładnie sprawdzisz czy nie ma przypadkiem jakiś nieszczelności
frantz
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): Śr sty 12, 2005 23:31
Lokalizacja: Poznań
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez rafekde » N wrz 03, 2006 00:41

frantz napisał(a):sprawdz szczelność odmy, ale dokładnie


:bigok: polecam, bardzo dokladnie nie tak "o nie syczy jest dobrze"


________________pozdrawiam
SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa
rafekde
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N cze 26, 2005 09:20
Lokalizacja: Gliwice
Online: 0s
Pomógł: 14

Postprzez tauka » N wrz 03, 2006 06:18

frantz napisał(a):prawdz szczelność odmy, ale dokładnie


Ja mam wszystkie węże w odmie nowe, przewody nowe, sondę nową, zawór powietrza dodatkowego wymieniony i obroty dalej faluja. Wszystko w aucie było sprawdzane przez pieciu różnych diagnostów i wg nich nie ma się do czego przyczepić. A ponadto autko i jeszcze nie chce wejśc na obroty jałowe przy odpaleniu :/
tauka
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Online: 19d 13h 21m
Pomógł: 138

Postprzez kocurxxl » N wrz 03, 2006 08:20

tauka napisał(a): A ponadto autko i jeszcze nie chce wejśc na obroty jałowe przy odpaleniu


1 sprawdz sobie czujnik temperarury jaka ma rezystencje

a co do obrotow to sondy byn raczej nie ruszal sprawdzcie sobie czy macie mase przykrecona do obudowy klawiatury to wazne ja nie mialem bo sie pralamala i tez dugo nie moglem sobie z tym poradzic
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Online: 0s
Pomógł: 48

Postprzez tauka » N wrz 03, 2006 13:01

kocurxxl napisał(a):sprawdz sobie czujnik temperarury jaka ma rezystencje


No przecież ci pisałem że 5 diagnostów sprawdzało i wszystkie pomiary są ok. U nas nie ma masy do obudowy klawiatury.
tauka
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Online: 19d 13h 21m
Pomógł: 138




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 9 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,