Strona 1 z 2

[MKII] Złącze diagnostyczne

: ndz sie 27, 2006 06:39
autor: lutek
Witam
W dalszym ciągu nie moge znaleźć u siebie wtyczego w VAG-a i pomyslałem że może ktoś jest mi w stanie powiedzieć gdzie owe wtyczki są podłączone. Chodzi konkretnie o wyjście kabli bo może w ten sposób dojde do wtyczek:) Może być schemat bądz opis - z góry dzięki.

: ndz sie 27, 2006 06:58
autor: bodzio_j
Wtyczki do zczytywania kodów błyskowych bywają pod osłoną lewarka, lub obok cewki.

: ndz sie 27, 2006 07:32
autor: lutek
Niestety nie ma i brakuje mi już pomysłów gdzie dalej szukać dlatego może uda mi sie dojść po kablach tylko że musiałbym najpierw wiedzieć skąd wychodzą.

: ndz sie 27, 2006 09:54
autor: karol450
to pewnie jak tam nie ma to nie ma ich wcale w twoim golfiku:)

: ndz sie 27, 2006 10:07
autor: Duber
zdejmij mieszek od biegow kiedys tam byly.

: ndz sie 27, 2006 10:11
autor: lutek
Szukałem pod mieszkiem i nie ma...Skoro wcale by ich miało nie być to jak inaczej diagnozować PG? Wtyczki do kodów błyskowch przy cewce też nie ma.

: ndz sie 27, 2006 10:14
autor: Duber
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 Inek01 dal linki sprawdz je

: ndz sie 27, 2006 11:04
autor: andy_lodz
Modele samochodów golf i stosowane w nich systemy sterowania silnikiem:
model kod silnika lata produkcji system
golf 1.3i z katalizatorem AAV 1991-1992 Bosch Mono-Motronic 1.2.1
golf 1.4i z katalizatorem ABD 1991-1995 Bosch Mono-Motronic 1.2.3R
golf 1.4i AEX od 1995 Bosch Motronic MP9.0
golf 1.6i z katalizatorem ABU 1993-1995 Bosch Mono-Motronic 1.2.3
golf 1.6i z katalizatorem AEA 1994-1995 Bosch Mono-Motronic 1.3
golf 1.6i AEK 1994-1995 Bosch Motronic
golf 1.6i 8v AEE od 1995 Magnetti-Marelli 1AV
golf 1.6 8v AFT od 1996 Simos 4S2
golf 1.8i GX 1984-1992 Bosch KE-Jetronic
golf 1.8i z katalizatorem GX 1984-1992 Bosch KE-Jetronic
golf 16v z katalizatorem PL 1986-1992 Bosch KE-Jetronic
golf sychro 2.9 ABV od 1994 Bosch Motronic 2.9 MPI
golf 1.8i z katalizatorem AAM od 1992 Bosch Mono-Motronic 1.2.3
golf 1.8i z katalizatorem ABS 1992-1994 Bosch Mono-Motronic 1.2.2
golf 1.8i oraz 4x4 ADZ od 1994 Bosch Mono-Motronic
golf 1.8i z katalizatorem RP 1987-1992 Bosch Mono-Jetronic A2.2
golf 2.0i z katalizatorem 2E 1991-1995 VAG Digifant
golf 2.0 i 16v z katalizatorem ABF od 1992 VAG Digifant
golf 2.0i ADY od 1994 Simos
golf 2.0 AGG od 1996 Simos 4S MPI
golf vr6 AAA 1992-1996 Bosch Motronic 2.7

Umiejscowienie złącz samodiagnostyki w samochodach vw:

1. Bosch Mono-Jetronic (vw polo) - pod deską rozdzielczą po stronie kierowcy
2. Bosch Mono-Jetronic (golf i jetta) - jednostykowe złącze blisko cewki zapłonowej,ma zółty lub czerwono-biały przewód
3. Bosch Mono-Jetronic (passat do marca 1989) - jednostykowe złącze blisko cewki zapłonowej, żółto-czarny przewód.
4. Bosch Mono-Jetronic (passat od kwietnia 1989) - dwustykowe złącze pod mieszkiem skrzyni biegów.
5. Bosch Mono-Motronic - złącze we wnęce na nogi pasażera,za pokkrywa pod pokrętłami ogrzewania i wentylacji.
6. VAG Digifant i Bosch-Motronic M2.7/2.9 - złącze we wnęce na nogi pasażera,za pokrywa pod pokrętłami ogrzewania i wentylacji, w skrzynce elektrycznej umiejscowionej po lewej stronie blisko przegrody czołowej lub blisko dźwigni zmiany biegów.
7. Bosch KE-Jetronic i Bosch KE1.1 Motronic - Podwójne złącze samodiagnostyki 2 stykowe znajduje się pod pokrywą nad pedałami we wnęce na nogi kierowcy.
8. Bosch KE Motronic (1.1 oraz 1.2) - Podwójne złącze samodiagnostyki 2 stykowe znajduje się pod pokrywą nad pedałami we wnęce na nogi kierowcy lub potrójne 2 stykowe znajduje się pod pokrywą nad pedałami we wnęce na nogi kierowcy oraz w skrzynce bezpieczników w komorze silnika , blisko przegrody czołowej lub blisko skrzyni biegów.
9. 16 stykowe złącze samodiagnostyki Bosch Mono-Motronic, Bosch Motronic MP 9.0 i Magnetti-Marelli 1AV,Digifant 68-stykowy - Złącze samodiagnostyki znajduje się pod pokrętłami ogrzewania i wentylacji w desce rozdzielczej w sąsiedztwie popielniczki.
10. Złącze diagnostyki 16 stykowe(inne modele) - Złącze pod pokrywa w tylnej konsoli pasażera blisko popielniczki lub w dolnej części deski rozdzielczej po stronie kolumny kierownicy.

: ndz sie 27, 2006 11:07
autor: lutek
Już przeglądałem ten wątek tyle że z niego nic nie wynika. Jedni mówią ze PG ma wyjście pod VAG-a inni że błyskowe a czytając tamten wątek wychodzi że wogule sie go nie diagnozuje - i bądz tu madry:)

: pn sie 28, 2006 04:38
autor: andy_lodz
Ja mam silnik PN i tez o nim nic nie ma a mam złącze do kodów błyskowych :)

: pn sie 28, 2006 04:40
autor: lutek
O ile sie dobrze orientuję to złącze do kodów błyskowych wychodzi bezpośrednio z cewki - może ktoś opisać(fotka również mile widziana) skąd dokładnie?

: pn sie 28, 2006 12:52
autor: robbox
W autodacie jest schemat elektryczny silnika PG i nie ma tam zlacza diagnostycznego.
Jezeli jest ABS to zlacze powinno byc pod mieszkem lewarka zmiany biegow.

: pn sie 28, 2006 15:28
autor: lutek
Jest ABS a wtyczek nima:)

: pn sie 28, 2006 20:11
autor: kocurxxl
bodzio_j, a gdzie u nas jest gniazdko ???