silnik od mk3 do mk1 ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

silnik od mk3 do mk1 ??

Post autor: micab » śr sie 09, 2006 23:34

szukam informacji na temat jak dużo roboty jest przy wsadzaniu silnika z mk3 do mk1....interesuje mnie silnik 2.0 8v lub TDI 1Z, czy jest dużo kombinowania przy takim swapie ?? może ktoś już robił, albo zna kogoś kto robił ? bo to że się da to wiem....tylko jak dużym nakładem pracy i czy jest to mocno skomplikowane ??


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr sie 09, 2006 23:40

Lapy zakładasz z GTi, skrzynie z GTi lub 4S, 4T. Zabawa z filtrem powietrza i elektryką. Tyle roboty masz. Półosie najlepiej z GTi. a jak chcesz silnik ze skrzynią do niego to przeguby od danej jednostki napędowej i półosie z GTi na nowym zabezpieczeniu. Reszta pasi. Poduszke silnika tą przy rozrządzie pasuje wzmocnić zalewając ją klejem do szyb samochodowych lub gumą w płynie. Poduszke przenią zmień razem z mocowaniem na taką bezolejową przednią z MK2. Poduszke skrzyni biegów wzmocnij, a tylną zostaw.



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » śr sie 09, 2006 23:49

czyli wynika z tego że nie wiele roboty...planuje do mk1 z silnikiem 1.5 wstawić właśnie najlepiej TDI....tylko wszystko musi super chodzić i wytrzymywać intensywną eksploatację (5tyś km miesięcznie)...jako dawcę kupię rozbite mk3 ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr sie 09, 2006 23:55

jak masz dawce to nic niestoi na przeszkodzie
bo jakbys mial kupowac pokoleji wszystkie graty do TDi zeby przezucic do mk1 to sporo czasu ci uplynie zeby to poskladac
bak,elektryka i inne *#cenzura#* do wymiany
pozatym lezy tak samo jak 2.0 te same lapy itp



Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » śr sie 09, 2006 23:59

dawca będzie, nie ma innej opcji....kupować wszystko osobno to za dużo pieniędzy i czasu.....


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
Lukbro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 23, 2005 09:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Lukbro » ndz wrz 17, 2006 01:38

a jak wyglada sprawa z zegarami?
jest szansa na przelozenie takze np wspomagania kierownicy ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 125 gości