[MK3] zawieszenie przednie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paww18
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 682
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:37
Lokalizacja: Dolny Slask

[MK3] zawieszenie przednie

Post autor: paww18 » śr lip 05, 2006 18:38

Witam wszystkich,
mam pytanko o przednie zawieszenie. Jestem laikiem w sparwach samochodowych, co zawsze podkreslam :) (prosze nie bic)
Golfa mam jakies 2 miesiace i meczy mnie jego przednie zawieszenie.
Oponki mam 195x50x15. Na nierownosciach bardzoodczuwam to na kierownicy ( po prostu telepie nią), podczas hamowania na nierownym asfalcie ( w polsce to norma przeciez) lubi sciagnac albo w prawo albo w lewo (delikatnie ale ciagnie, nie zawsze). Wiem ze amorki z przodu mam juz raczej do wymiany bo jak bujne autkiem to sie nie zatrzymuje od razu. Koles od ktorego mam gofera mowil tez o jakis tulejach na wachaczu. Nie wiem czy dobrze to opisalem, ale prosze o porade, pobiezne napisanie mi co bede mial na pewno do wymiany i jaki to koszt ( wakacje ida a kasy malusio :/)
Czy wogle da sie tak powiedzmy "na oko" przewiudziec co juz sie wypracowalo na polskich dziurawych drogach ? czy po prostu musze jechac na stacje diagnostyczna zeby na "trzepakach" sprawdzili ?

pozdrawiam serdecznie wszystkich golf maniakow i nie tylko :) :pub:



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr lip 05, 2006 20:02

Może być kilka spraw:
- mogą być zabardzo łyse opony i działają już jak slicki (czyli opony sportowe do jazdy na suchym asfalcie) - sam tak kiedyś miałem
- źle ustawiona geometria (niestety to trzeba srawdzić na przyrządach);
- no i luzy w zawieszeniu - można na oko ogladając tuleje metalowogumowe, ale szarpak powie prawdę najprawdziwszą

[ Dodano: Sro Lip 05, 2006 20:03 ]
aha - amortyzatory też mogą robić swoje