jak sie zagrzeje gaśnie i nie chce odpalić

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: miś fazi, Qto, italiano_83, edzio, VIP

jak sie zagrzeje gaśnie i nie chce odpalić

Postprzez dzidek-85 » N kwi 30, 2006 11:59

jeżdże Golfem 2 z silnikiem 1.3 na pełnym wtrysku, problem polega na tym iż że jak sie silnik i elektronika zagrzeje to traci sie impuls na wtryskiwaczu i go nie idzie odpalić, a jak postoi ok. 1 godz to znów zachowuje sie normalnie aż do momentu aż zaś coś sie zagrzej i znowu go nie idzie odpalić.
dzidek-85
dzidek-85
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): N kwi 30, 2006 11:53
Lokalizacja: Turza Śląska
Online: 0s
Auto: Golf 3
Silnik: 1.4ABD

Postprzez Marihuana Man » N kwi 30, 2006 12:12

jeżdże Golfem 2 z silnikiem 1.3 na pełnym wtrysku, problem polega na tym iż że jak sie silnik i elektronika zagrzeje to traci sie impuls na wtryskiwaczu i go nie idzie odpalić, a jak postoi ok. 1 godz to znów zachowuje sie normalnie aż do momentu aż zaś coś sie zagrzej i znowu go nie idzie odpalić.

Sprawdz w kolejności:
-czujnik temperatury
-czujnik halla
Obrazek
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Online: 2m
Pomógł: 174

Postprzez robal264 » N kwi 30, 2006 14:37

czujnik halla na 99% albo kiedys ponad rok temu kumpel w pracy w hondzie acord tak mial i przelutowal styki przy przekazniku od pompy paliwa czy jakos tak bo doradzono mu ze lut moze byc zimny,tak tez zrobil i bylo ok a objawy identyczne

Moge sie mylic albo pomylilem przekazniki bylo to troche czasu temu :)
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Online: 4d 3h 54m
Pomógł: 76
Auto: mk2 GTi
Silnik: zdrowy

Postprzez dzidek-85 » N kwi 30, 2006 15:10

sprawdzić czujnik halla ale w jaki sposób ?? idzie go jakoś przemieżyć tak jak np. zwykły tranzystor ??
dzidek-85
dzidek-85
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): N kwi 30, 2006 11:53
Lokalizacja: Turza Śląska
Online: 0s
Auto: Golf 3
Silnik: 1.4ABD

Postprzez robal264 » N kwi 30, 2006 15:20

chyba nie bardzo z pomiarem , zakladam ze wymiana wchodzi w gre, przy okazji wymienic oring w aparacie, a czy dzieje ci sie tak samo przy wilgotnej pogodzie lub dby wpadniesz w duza kaluze, bo wtedy to raczej bedzie wskazywac na ten czujnik
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Online: 4d 3h 54m
Pomógł: 76
Auto: mk2 GTi
Silnik: zdrowy

Postprzez dzidek-85 » N kwi 30, 2006 16:04

to sie dzieje nie zależnie od pogody, pierwszy raz od niepamiętnych czasów stało mi sie to w piątek, wtedy świeciło słońce i było ciepło, a dzisiaj zaś go ruszyłem i zaś to samo i dzisiaj jest pochmurnie i wilgotno
dzidek-85
dzidek-85
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): N kwi 30, 2006 11:53
Lokalizacja: Turza Śląska
Online: 0s
Auto: Golf 3
Silnik: 1.4ABD

Postprzez robal264 » N kwi 30, 2006 19:38

moze zacznij od przekaznikow albo sprawdz cewke WN tylko ze zeby sprawdzic to trzeba przelozyc od kogos innego :) a skad wiesz ze akurat na wtryskiwaczu traci impuls?? wyszlo z pomiarow ??
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Online: 4d 3h 54m
Pomógł: 76
Auto: mk2 GTi
Silnik: zdrowy

Postprzez dzidek-85 » N kwi 30, 2006 21:43

już kiedyś mi sie to zrobiło, odstawiłem go do elektryka i 2 mce miałem spokój z tym aż do piątku
dzidek-85
dzidek-85
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): N kwi 30, 2006 11:53
Lokalizacja: Turza Śląska
Online: 0s
Auto: Golf 3
Silnik: 1.4ABD




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 6 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,